abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45071794
Dag mensen.

Ik ben sinds kort de gelukkig eigenaar van een VW Lupo met radio/cassette speler.

Nu dacht ik het is zaterdag ik rij even naar de dealer om te vragen of hij die radio er voor mij uit kan halen zodat ik er wat moderners voor in de plaats kan zetten.

Wat denk je, dat doen ze niet! Ik moest maar een afspraak voor volgende week donderdag maken, de auto vroeg brengen zodat ze er de hele dag de tijd voor hadden !

Mijn vraag, weet iemand hoe ik dat ding eruit krijg? Ik heb er geen sleuteltjes bij gekregen en de Brezan kon me ook al niet helpen. Wat kan ik doen? Woont er misschien een Fokker in de buurt van Ermelo die toevallig ook zo'n radio heeft met de juiste sleuteltjes.

Dit is hem:

zaterdag 6 januari 2007 @ 13:55:47 #2
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_45072008
Vet stoer, das dubbel DIN. Kan je hele dikke sets in krijgen. Maar als ik het zo zie, zou ik onderaan beginnen met de bekerhouder eruit slopen, dan het bakje ertussen in. En dan wijst de rest vanzelf denk ik.
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
pi_45072191
Ja ik heb al zitten trekken en sjorren aan dat ding maar het geeft niet echt mee...

Durf de boel ook niet echt te forseren.
pi_45072981
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 14:01 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ja ik heb al zitten trekken en sjorren aan dat ding maar het geeft niet echt mee...
Hey, dat doe je maar in je eigen vrije tijd.
Het ging hier om het verwijderen van je auto-radio.
pi_45073737
kijk even rond op
http://www.vw-club.nl/index.php?page=forum
of vraag het daar ! denk dat ze je er vast wel mee kunnen helpen
Who is it?
  zaterdag 6 januari 2007 @ 16:52:54 #6
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_45078135

Als laatste redmiddel
pi_45079366
Ik hoop voor je dat VW een handiger systeem heeft voor het verwijderen van dit soort speciale (op het dash afgestemde) radio's. Bij de Ford Fiesta moet het halve dashboard er uit.

Zou meteen de reactie van de VW dealer verklaren. Overigens had je daar ook kunnen vragen hoe het moest. Dat willen ze best vertellen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sometimes op 06-01-2007 22:21:47 ]
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 17:59:47 #8
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_45080557
Vraag de plaatdelijke junk even. Die hebben ervaring met dat soort dingen.
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
  zaterdag 6 januari 2007 @ 18:01:43 #9
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_45080628
Er zit in het verlengde van de knoppen op je radio aan beide kanten een plastic stukje, mijn vermoeden is dat deze eruit kunnen en je dan met van die reguliere sleuteltjes je je radio eruit kan wippen.
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
pi_45088610
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 18:01 schreef GSi het volgende:
Er zit in het verlengde van de knoppen op je radio aan beide kanten een plastic stukje, mijn vermoeden is dat deze eruit kunnen en je dan met van die reguliere sleuteltjes je je radio eruit kan wippen.
Nee dat was ook mijn eerste gedachte maar dat werkt dus niet..

Denk dat ik hem toch maar even bij de dealer neerzet.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 21:43:35 #11
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_45089800
stomme radio's vindt ik dat ook...... je kan een "normale" autoradio niet plaatsen en de radio's die er wel in passen zijn schreeuwend duur
pi_45091014
je hebt normaal gesproken sleuteltjes die je erin moet steken en dan kun je hem eruit halen
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  zondag 7 januari 2007 @ 01:13:28 #13
164678 Schnabbeltje
schnabbel, schnabbel
pi_45097222
Piece of cake. Je moet het middelste bakje eruit trekken, gewoon wat kracht gebruiken. Vervolgens met wat wringen de autoradio naar beneden drukken, en dan eruit trekken.
  zondag 7 januari 2007 @ 01:32:56 #14
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_45097784
Dat smalle bakje kan je er denk ik zo uittrekken, dan kan je FF een blikje werpen, verder had ik idd ook verwacht dat je die 2 stukkies weg zou kunnen halen en dat ie daarachter vast zit.

Dan zou ik het gewoon FF op het VW forum vragen, waarschijnlijk kan je het gewoon lekker zelf, en bij de dealert berekenen ze gewoon FF standaard tarief van 2 uur ofzo à 75 ¤ ex

Als ze op VW forum zeggen dat het drama is, kan je altijd nog naar de dealer
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 7 januari 2007 @ 18:35:46 #15
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_45115911
quote:
Op zondag 7 januari 2007 01:32 schreef Sounddragon het volgende:
Dat smalle bakje kan je er denk ik zo uittrekken, dan kan je FF een blikje werpen, verder had ik idd ook verwacht dat je die 2 stukkies weg zou kunnen halen en dat ie daarachter vast zit.

Dan zou ik het gewoon FF op het VW forum vragen, waarschijnlijk kan je het gewoon lekker zelf, en bij de dealert berekenen ze gewoon FF standaard tarief van 2 uur ofzo à 75 ¤ ex

Als ze op VW forum zeggen dat het drama is, kan je altijd nog naar de dealer
Zou je in het vervolg de letter F zo min mogelijk in kapitalen willen typen Ik krijg er nachtmerries van
  zondag 7 januari 2007 @ 18:43:05 #16
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_45116204
Ghehe, ik zal mijn best doen ok ??
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_45116685
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 21:43 schreef gateway het volgende:
stomme radio's vindt ik dat ook...... je kan een "normale" autoradio niet plaatsen en de radio's die er wel in passen zijn schreeuwend duur

Een normale radio past wel. Je moet het bakje verwijderen en een grotere maat monteren. Standaard VW Lupo spul trouwens
pi_45127017
Ik heb in mijn golfje ook zo'n bakje, die zit gewoon in een steuntje geklikt in het verlengde van het bakje, aan de achterkant. Aan de bovenkant zitten er gaatjes in, en daar kan je zo je vingers achter zetten. Dan pak je dat bakje er zo uit. Mijn gok is dat er dan ergens 2 blokjes ofzo weg kunnen, waardoor je het hele apparaat aan kunt pakken. Als je die bekerhouders er vervolgens ook uit wipt heb je idd een dubbel DIN gat, waar je complete DVD spelers in krijgen kunt. Waar de lokale junk ook behoorlijk op geilt trouwens
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')