Hey, dat doe je maar in je eigen vrije tijd.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:01 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ja ik heb al zitten trekken en sjorren aan dat ding maar het geeft niet echt mee...
Nee dat was ook mijn eerste gedachte maar dat werkt dus niet..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:01 schreef GSi het volgende:
Er zit in het verlengde van de knoppen op je radio aan beide kanten een plastic stukje, mijn vermoeden is dat deze eruit kunnen en je dan met van die reguliere sleuteltjes je je radio eruit kan wippen.
Zou je in het vervolg de letter F zo min mogelijk in kapitalen willen typenquote:Op zondag 7 januari 2007 01:32 schreef Sounddragon het volgende:
Dat smalle bakje kan je er denk ik zo uittrekken, dan kan je FF een blikje werpen, verder had ik idd ook verwacht dat je die 2 stukkies weg zou kunnen halen en dat ie daarachter vast zit.
Dan zou ik het gewoon FF op het VW forum vragen, waarschijnlijk kan je het gewoon lekker zelf, en bij de dealert berekenen ze gewoon FF standaard tarief van 2 uur ofzo à 75 ¤ ex![]()
Als ze op VW forum zeggen dat het drama is, kan je altijd nog naar de dealer![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:43 schreef gateway het volgende:
stomme radio's vindt ik dat ook...... je kan een "normale" autoradio niet plaatsen en de radio's die er wel in passen zijn schreeuwend duur
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |