quote:Op zondag 7 januari 2007 12:00 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Ach, jij bent selectief beroepsazijnzeiker.
Als je iets niet leuk vind ben je toch niet meteen een zeikerd..quote:Op zondag 7 januari 2007 12:00 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Ach, jij bent beroepsazijnzeiker.
Met Michiel straks wordt het vast leuk
Hm, voor verzoekjes moet je toch echt bij 3FM zelf zijn, denk ikquote:Op zondag 7 januari 2007 12:02 schreef picobyte het volgende:
Begrijp ik dat je hier verzoekjes kan plegen![]()
Dan vraag ik bij deze wat aan van de bluemangroup.
Het nummer "Time to Start" of "Rods and Cones" lijkt mij wel leuk om op de radio te horen![]()
Ook wil ik iedereen die naar Codemasterscampzone gaat even de groeten doen, bij deze "de groeten" en veel succes op het nieuwe veldje![]()
Je vergeet de groeten te doen aan je vader , moeder, oma , opa en neefjes en nichtjes.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:02 schreef picobyte het volgende:
Begrijp ik dat je hier verzoekjes kan plegen![]()
Dan vraag ik bij deze wat aan van de bluemangroup.
Het nummer "Time to Start" of "Rods and Cones" lijkt mij wel leuk om op de radio te horen![]()
Ook wil ik iedereen die naar Codemasterscampzone gaat even de groeten doen, bij deze "de groeten" en veel succes op het nieuwe veldje![]()
Wilde ik ook wel doen maar dat doet iedereen al hequote:Op zondag 7 januari 2007 12:06 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Je vergeet de groeten te doen aan je vader , moeder, oma , opa en neefjes en nichtjes.![]()
Als je de OP leest zie je al dat ze echt FOK! lezen.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:07 schreef picobyte het volgende:
Als ze echt dit nalezen zoals in het artikel gezegt wordt dan lezen ze mij toch ook he :]
Als het gedraait wordt is het waar dat ze echt fok lezen
Hij gebruikt FOK! wel in z'n programma, maar of ie een account heeft: geen ideequote:Op zondag 7 januari 2007 12:15 schreef junkiexp het volgende:
Giel zit toch ook op Fok! ?
Nee, jou slaan ze overquote:Op zondag 7 januari 2007 12:07 schreef picobyte het volgende:
Als ze echt dit nalezen zoals in het artikel gezegt wordt dan lezen ze mij toch ook he :]
voor requests mag je naar 3333 sms'enquote:Als het gedraait wordt is het waar dat ze echt fok lezen
Hij heeft ooit in een interview (met SunChaserquote:Op zondag 7 januari 2007 12:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij gebruikt FOK! wel in z'n programma, maar of ie een account heeft: geen idee.
Dat wordt es tijd danquote:Op zondag 7 januari 2007 12:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij heeft ooit in een interview (met SunChaser) gezegd dat ie wel regelmatig kijkt (nieuwsberichten op de FP), maar geen 'accountant' heeft.
quote:Op zondag 7 januari 2007 @ 12:14 schreef Mojorisin het volgende:
DJ's horen op de radio. Dat ze naast de uitzending een prive leven hebben.. who cares. Niets zo kansloos als een dj die bij de kassa van de AH zegt, op de vraag "welke michiel?": VEENSTRA VEENSTRA!!!!
Kortom.. leuk op de radio is heel vaak kansloos in het echte leven.
Die kop van Giel beelen wel es bekeken, NATUURLIJK dat die man op de radio is, die heeft echt een typisch uitgesproken radio hoofd. Het nadeel van een glazen huis is dat je nu dus ook echt die kansloze hoofden ziet bij dat stemgeluid.
De gabberkop van Paul Rabbering, De bolle toet van gerard Ekdom, Die junken look van Giel Beelen. De enige die er enigzins goed vanaf kwam is Sander Lantinga, maar zelfs die is zijn cariere begonnen met een paieren zak over zijn kop. Dat ZEGT toch wel iets...
Maar leuk dat ze hier nu ook lekker populair komen doen. Zit ik strax op mijn werk en dan hoor je elke dag weer een "sunchaser" inbellen:
"Hallo ik ben sunchaser van het fok forum. Je weet wel van fok.nl. Ja fok.nl dat ken je wel. mag ik een plaatje aanvragen zodat mijn moeder thuis hoort dat ik best wel eens buiten kom? Dan wilde ik graag one van metallica aanvragen. Waarom one? Nou omdat ik geen leven heb, jullie one nooit draaien, en ik mezelf heel speciaal voel als jullie dat voor mij wel doen, en ik de held van de puistenbrigade op fok ben als jullie het doen. Misschien kom ik wel op FOK radio. 15 minutes of fame, here I come!"
etc...![]()
Ik had t al gezien ja!quote:Op zondag 7 januari 2007 12:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/72211#3189770 :
[..].
.
kennelijk iemand die SunChaser kentquote:Op zondag 7 januari 2007 12:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/72211#3189770 :
[..].
.
En dan maar hopen dat ze een cam hebben..quote:Op zondag 7 januari 2007 12:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
Ik stem voor meer één vrouwelijke dj's!Check Uruzgan.fm
Dat ze maar snel terugkomt uit Uruzgan en in de 3FM-studio gaat zittenquote:Op zondag 7 januari 2007 12:32 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat ze een cam hebben..![]()
Qua uiterlijk of qua stijl van radiomaken?quote:Op zondag 7 januari 2007 12:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
Ik stem voor meer één vrouwelijke dj's!Check Uruzgan.fm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |