Zo'n bericht gaat snel een eigen leven leiden, dat weet je best. Is kwetsend en bagger. Als ze iets recht te zetten hadden, dan zijn er wel andere manieren.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:43 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
En jij leest berichten niet in een bepaalde context? Als jouw referentie kader slechts GeenStijl zou zijn dan heb je inderdaad een vertekend wereldbeeld.
Die was vroeger leuker met buitenlandse berichtjes maar is tenminste niet zo humorloos en verbitterd als GS.quote:Overigens heeft de frontpage van Fok! daar al meer dan een jaar last van.
Omdraaiing van argumenten, bedoeld om je eigen ongelijk, of liever onfatsoen, te kostumeren.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wel als je daar specifiek een naam van een site bij gaat noemen, stel ik zeg het volgende:
Slechts 20 procent van de mensen vind nieuws op tv betrouwbaar, met name programma's als Vara's Kassa.
Prima toch. Volgt er nu een rancuneuze tegenactie?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:40 schreef raptorix het volgende:
Slechts 20 procent van de mensen vind nieuws op tv betrouwbaar, met name programma's als Vara's Kassa.
Ohhhhhh gut, man stel je niet zo aan, je doet nou net of mensen naar geenstijl gaan om nieuwsgaring te doen.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Prima toch. Volgt er nu een rancuneuze tegenactie?
Ik ben wel benieuwd wat BNN nu gaat doen, kan me niet voorstellen dat ze dit soort dingen waarderen. En Eerdmans zal zich ook wel achter zijn oortjes krabbelen.
Dan heb je de ANP-voicemail niet goed beluisterd.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ohhhhhh gut, man stel je niet zo aan, je doet nou net of mensen naar geenstijl gaan om nieuwsgaring te doen.
Vond het wel komisch dat alle media vervolgens het bericht overnemen van gs zonder even onderzoek te doen, dit terwijl meurders live op de radio was, geeft maar weer aan hoe debiel journalistiek nederland is.
Maakt toch geen fuk uit wat verder het doel van die site is? Het is die neocon stijl van bashen en beledigen die echt passe is.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ohhhhhh gut, man stel je niet zo aan, je doet nou net of mensen naar geenstijl gaan om nieuwsgaring te doen.
Wie heeft het dan overgenomen?quote:Vond het wel komisch dat alle media vervolgens het bericht overnemen van gs zonder even onderzoek te doen, dit terwijl meurders live op de radio was, geeft maar weer aan hoe debiel journalistiek nederland is.
Dat sites het overnemen geloof ik wel maar ik bedoelde serieuze nieuwsbronnen. Namen en rugnummers graag want ik wil het serieus graag weten.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:00 schreef raptorix het volgende:
Had je eens op google news moeten zoeken, waren zeker 20 sites (ja ook oude media kranten) die het overnamen.
Op het moment zelf niet.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:10 schreef SCH het volgende:
En welke serieuze nieuwsbron neemt volgens jou het bericht dan over? Ik zie het niet hoor...
Zie alleen berichten over 'de grap''.
Welke krant nam het dan als serieus, kan het me niet voorstellen namelijk.quote:
Het is misschien wat over de top, ik zelf zou het ook niet zo aanpakken, maar dan nog blijft de vraag waarom vara het nodig vind om specifiek de naam van geenstijl te noemen. Bovendien vergeleken ze de site van geenstijl met nu.nl wat dus volkomen flauwekul is, je gaat ook niet "dit was het nieuws" vergelijken met nova.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Welke krant nam het dan als serieus, kan het me niet voorstellen namelijk.
Maar dan nog: het blijft een walgelijke manier om je frustraties uit te uiten, wat GS doet.
Het staat toch vrij om onderzoeken te doen - ik vind het een opvallende uitkomst die wel enigszins geruststellend is.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is misschien wat over de top, ik zelf zou het ook niet zo aanpakken, maar dan nog blijft de vraag waarom vara het nodig vind om specifiek de naam van geenstijl te noemen. Bovendien vergeleken ze de site van geenstijl met nu.nl wat dus volkomen flauwekul is, je gaat ook niet "dit was het nieuws" vergelijken met nova.
Ik wil wel eens het echte onderzoek zien heb je daar een link van?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Het staat toch vrij om onderzoeken te doen - ik vind het een opvallende uitkomst die wel enigszins geruststellend is.
De maanden voor de verkiezingen waren er elke dag minstens twee onderwerpen over Woutertje Bos in het NBOS-journaal, toch heeft dit niet geholpen, de partij verloor 10 zetels.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:21 schreef gday het volgende:
[..]
Ja, het verschilt ook wel natuurlijk. Negatieve publiciteit was voor de LPF slecht omdat ze een verantwoordelijkheid droegen t.o.v. het volk. Negatieve publiciteit kan voor een fabrikant van snoepgoed slecht zijn omdat ze de verantwoordelijkheid hebben om kwalitatief goede waar te leveren. Negatieve publiciteit is voor Geenstijl niet zo slecht, omdat ze geen verantwoordelijkheid hebben t.o.v. van wie dan ook. Als ze negatieve publiciteit krijgen betekent het meer bezoekers, en dat vinden ze bij Geenstijl erg belangrijk.
Nee, ik moet eerst de uitzending nog bekijken.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik wil wel eens het echte onderzoek zien heb je daar een link van?
Dus je geeft toe dat je berichten niet in de context leest.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo'n bericht gaat snel een eigen leven leiden, dat weet je best. Is kwetsend en bagger. Als ze iets recht te zetten hadden, dan zijn er wel andere manieren.
[..]
Je kunt veel van GeenStijl vinden, maar compleet humorloos is het zeker niet. Misschien ben je zelf verbitterd, waardoor je geen gevoel voor humor meer hebt.quote:Die was vroeger leuker met buitenlandse berichtjes maar is tenminste niet zo humorloos en verbitterd als GS.
Ok, maar het is nogal verneukeratief, als je een "onderzoek" doet wat gene onderzoek is maar een enquette.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ik moet eerst de uitzending nog bekijken.
Het is een veel besproken en onderzocht fenomeen de laatste maanden: hoe breng je nieuws aan jongeren. Nu.nl is een belangrijke trekker onder jongeren, net als GS en FunX - het journaal is bezig een speciaal bulletin voor jongeren te starten. Het is een heel relevant item en het is logisch dat een van de best bezochte nieuwssites onder jongeren daarin meegenomen wordt.
Ik kijk overal, ook op Stormfront etcetera. En waar die aversie vandaan komt, is dat interessant? Nee, ik vind niet dat ze humor hebben.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:23 schreef mr.vulcano het volgende:
En nogmaals, ik vind dit stuk op GeenStijl ook weinig/geen humor hebben. Maar waar komt die aversie tegenover GeenStijl vandaan? Waarom kijk je eigenlijk nog op GeenStijl?
Het is een onderzoek van Bureau Vos en Jansen - enquetes die geanalyseerd worden, heten onderzoeken.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ok, maar het is nogal verneukeratief, als je een "onderzoek" doet wat gene onderzoek is maar een enquette.
En dit vervolgens presenteren als een onderzoek.
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kijk overal, ook op Stormfront etcetera. En waar die aversie vandaan komt, is dat interessant? Nee, ik vind niet dat ze humor hebben.
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
![]()
niveau van jounalisten in nederland.
Het presenteert slechts feiten over wat mensen denken, niet of die sites feitelijk onjuist zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is een onderzoek van Bureau Vos en Jansen - enquetes die geanalyseerd worden, heten onderzoeken.
Absoluut, maar dat wordt toch ook gezegd: het gaat erom wat mensen vinden, hoe het wordt ervaren door de consument.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het presenteert slechts feiten over wat mensen denken, niet of die sites feitelijk onjuist zijn.
Voor dat geld had men bijvoorbeeld ook de laatste 300 berichten van geenstijl en laatste 300 berichten van de volkskrant kunnen analyseren op journalistieke fouten.
Zoals men dit ook heeft gedaan met wikipedia en een toon aangevende encyclopedie.
Alsof die iets met elkaar te maken hebben, dat is echt jouw fantasiequote:Op zondag 7 januari 2007 21:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Toch even stormfront en GS in 1 thread genoemd.
Ja goh, .. heb je m'n verhaal wel begrepen eigenlijk? Wouter Bos heeft sowieso verantwoordelijkheid t.o.v. de achterban, en ook nog eens potentiele verantwoordelijkheid t.o.v. het gehele volk.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:20 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
De maanden voor de verkiezingen waren er elke dag minstens twee onderwerpen over Woutertje Bos in het NBOS-journaal, toch heeft dit niet geholpen, de partij verloor 10 zetels.
Geenstijl staat ook prominent op de voorpagina van het Dagblad van het Noorden.quote:Op maandag 8 januari 2007 09:26 schreef RayMania het volgende:
Vandaag voorpagina nieuws op de Metro en de Sp!ts.
Heb je de uitzending dan wel gezien - het is vrij duidelijk wat er is onderzocht.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:53 schreef raptorix het volgende:
Nog steeds niks kunnen vinden over wat men nu onderzocht heeft. Zou wel zo fatsoenlijk zijn om met publiek geld uitgevoerde onderzoeken openbaar te publiceren.
Ja, die paar hits zullen de wereld versteld doen staanquote:Op maandag 8 januari 2007 11:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Tja SCH en hoe meer je over Geen stijl post, hoe meer mensen er naar toe klikken en hun bestaan gerechtvaardigt wordt.
Maar met welke reden kijk jij op GeenStijl? Of ben je masochistisch ingesteld?quote:Op maandag 8 januari 2007 12:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, die paar hits zullen de wereld versteld doen staan
Zonder reden, ik kijk op zoveel sites even rond.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:07 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
Maar met welke reden kijk jij op GeenStijl? Of ben je masochistisch ingesteld?
Nu pasquote:Op zondag 7 januari 2007 21:18 schreef dVTB het volgende:
GeenStijl heeft zichzelf nu voorgoed belachelijk gemaakt, met deze zielige, aandachtvragende actie.
misschien wordt de chileen nu echt in elkaar geslagen en geen kip die het nog gelooftquote:Op zondag 7 januari 2007 20:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Prima toch. Volgt er nu een rancuneuze tegenactie?
Bagger.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:05 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Geenstijl staat ook prominent op de voorpagina van het Dagblad van het Noorden.
En dat gaat niet over Felix Meurders...
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/article1344827.ece?secId=22
Jouw naam is niet leukquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
alleen het forum van fok is leuk
Zo dat ie weer kan maauwen over hoe slecht en rechts GS is. Net zoals hij over meer media doetquote:Op maandag 8 januari 2007 13:07 schreef mr.vulcano het volgende:
Maar met welke reden kijk jij op GeenStijl? Of ben je masochistisch ingesteld?
Sommige mensen kijken liever bij verschillende nieuwsbronnen van diverse signatuur dan dat ze blijven hangen bij de ene die precies in hun straatje zit.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:36 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zo dat ie weer kan maauwen over hoe slecht en rechts GS is. Net zoals hij over meer media doet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |