abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45121267
quote:
Op zondag 7 januari 2007 20:43 schreef mr.vulcano het volgende:

[..]

En jij leest berichten niet in een bepaalde context? Als jouw referentie kader slechts GeenStijl zou zijn dan heb je inderdaad een vertekend wereldbeeld.
Zo'n bericht gaat snel een eigen leven leiden, dat weet je best. Is kwetsend en bagger. Als ze iets recht te zetten hadden, dan zijn er wel andere manieren.
quote:
Overigens heeft de frontpage van Fok! daar al meer dan een jaar last van.
Die was vroeger leuker met buitenlandse berichtjes maar is tenminste niet zo humorloos en verbitterd als GS.
  zondag 7 januari 2007 @ 20:46:03 #152
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_45121306
quote:
Op zondag 7 januari 2007 20:40 schreef raptorix het volgende:

[..]

Wel als je daar specifiek een naam van een site bij gaat noemen, stel ik zeg het volgende:

Slechts 20 procent van de mensen vind nieuws op tv betrouwbaar, met name programma's als Vara's Kassa.
Omdraaiing van argumenten, bedoeld om je eigen ongelijk, of liever onfatsoen, te kostumeren.

Eigenlijk zijn alle argumenten in dit geval een doekje voor het bloeden. GS heeft zichzelf kort&krachtig bewezen als een clubje inferieur mensensoort. Live with it.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_45121332
quote:
Op zondag 7 januari 2007 20:40 schreef raptorix het volgende:

Slechts 20 procent van de mensen vind nieuws op tv betrouwbaar, met name programma's als Vara's Kassa.
Prima toch. Volgt er nu een rancuneuze tegenactie?

Ik ben wel benieuwd wat BNN nu gaat doen, kan me niet voorstellen dat ze dit soort dingen waarderen. En Eerdmans zal zich ook wel achter zijn oortjes krabbelen.
pi_45121644
quote:
Op zondag 7 januari 2007 20:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd wat BNN nu gaat doen, kan me niet voorstellen dat ze dit soort dingen waarderen. En Eerdmans zal zich ook wel achter zijn oortjes krabbelen.
Ohhhhhh gut, man stel je niet zo aan, je doet nou net of mensen naar geenstijl gaan om nieuwsgaring te doen.
Vond het wel komisch dat alle media vervolgens het bericht overnemen van gs zonder even onderzoek te doen, dit terwijl meurders live op de radio was, geeft maar weer aan hoe debiel journalistiek nederland is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 7 januari 2007 @ 20:58:50 #155
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_45121860
Owja, nou laat GS opeens het failliet van de --ongetwijfeld linkse-- media zien
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zondag 7 januari 2007 @ 20:59:13 #156
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_45121881
quote:
Op zondag 7 januari 2007 20:54 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ohhhhhh gut, man stel je niet zo aan, je doet nou net of mensen naar geenstijl gaan om nieuwsgaring te doen.
Vond het wel komisch dat alle media vervolgens het bericht overnemen van gs zonder even onderzoek te doen, dit terwijl meurders live op de radio was, geeft maar weer aan hoe debiel journalistiek nederland is.
Dan heb je de ANP-voicemail niet goed beluisterd.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_45121882
quote:
Op zondag 7 januari 2007 20:54 schreef raptorix het volgende:

[..]

Maakt toch geen fuk uit wat verder het doel van die site is? Het is die neocon stijl van bashen en beledigen die echt passe is.
quote:
Wie heeft het dan overgenomen?
pi_45121955
Had je eens op google news moeten zoeken, waren zeker 20 sites (ja ook oude media kranten) die het overnamen.
pi_45122068

pi_45122087
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:00 schreef raptorix het volgende:
Had je eens op google news moeten zoeken, waren zeker 20 sites (ja ook oude media kranten) die het overnamen.
Dat sites het overnemen geloof ik wel maar ik bedoelde serieuze nieuwsbronnen. Namen en rugnummers graag want ik wil het serieus graag weten.
pi_45122206
pi_45122362
En welke serieuze nieuwsbron neemt volgens jou het bericht dan over? Ik zie het niet hoor...
Zie alleen berichten over 'de grap''.
pi_45122396
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:10 schreef SCH het volgende:
En welke serieuze nieuwsbron neemt volgens jou het bericht dan over? Ik zie het niet hoor...
Zie alleen berichten over 'de grap''.
Op het moment zelf niet.
pi_45122598
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:10 schreef raptorix het volgende:

[..]

Op het moment zelf niet.
Welke krant nam het dan als serieus, kan het me niet voorstellen namelijk.

Maar dan nog: het blijft een walgelijke manier om je frustraties uit te uiten, wat GS doet.
pi_45122704
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Welke krant nam het dan als serieus, kan het me niet voorstellen namelijk.

Maar dan nog: het blijft een walgelijke manier om je frustraties uit te uiten, wat GS doet.
Het is misschien wat over de top, ik zelf zou het ook niet zo aanpakken, maar dan nog blijft de vraag waarom vara het nodig vind om specifiek de naam van geenstijl te noemen. Bovendien vergeleken ze de site van geenstijl met nu.nl wat dus volkomen flauwekul is, je gaat ook niet "dit was het nieuws" vergelijken met nova.
pi_45122749
Wat heeft GeenStijl zich verschrikkelijk laten kennen zeg. Jarenlang lopen ze op alles en iedereen te zeiken met hun spottende, vervelend rechtse toontje. Nu komt er eens wat kritiek op GeenStijl en dan gaan ze kinderachtig doen. Door hun belachelijke actie hebben ze eigenlijk het gelijk van Meurders en de zijnen bewezen: GeenStijl is onbetrouwbaar.

GeenStijl heeft zichzelf nu voorgoed belachelijk gemaakt, met deze zielige, aandachtvragende actie.
pi_45122784
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:17 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het is misschien wat over de top, ik zelf zou het ook niet zo aanpakken, maar dan nog blijft de vraag waarom vara het nodig vind om specifiek de naam van geenstijl te noemen. Bovendien vergeleken ze de site van geenstijl met nu.nl wat dus volkomen flauwekul is, je gaat ook niet "dit was het nieuws" vergelijken met nova.
Het staat toch vrij om onderzoeken te doen - ik vind het een opvallende uitkomst die wel enigszins geruststellend is.
pi_45122813
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Het staat toch vrij om onderzoeken te doen - ik vind het een opvallende uitkomst die wel enigszins geruststellend is.
Ik wil wel eens het echte onderzoek zien heb je daar een link van?
  zondag 7 januari 2007 @ 21:20:24 #169
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_45122823
quote:
Op zondag 7 januari 2007 14:21 schreef gday het volgende:

[..]

Ja, het verschilt ook wel natuurlijk. Negatieve publiciteit was voor de LPF slecht omdat ze een verantwoordelijkheid droegen t.o.v. het volk. Negatieve publiciteit kan voor een fabrikant van snoepgoed slecht zijn omdat ze de verantwoordelijkheid hebben om kwalitatief goede waar te leveren. Negatieve publiciteit is voor Geenstijl niet zo slecht, omdat ze geen verantwoordelijkheid hebben t.o.v. van wie dan ook. Als ze negatieve publiciteit krijgen betekent het meer bezoekers, en dat vinden ze bij Geenstijl erg belangrijk.
De maanden voor de verkiezingen waren er elke dag minstens twee onderwerpen over Woutertje Bos in het NBOS-journaal, toch heeft dit niet geholpen, de partij verloor 10 zetels.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_45122910
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:20 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik wil wel eens het echte onderzoek zien heb je daar een link van?
Nee, ik moet eerst de uitzending nog bekijken.

Het is een veel besproken en onderzocht fenomeen de laatste maanden: hoe breng je nieuws aan jongeren. Nu.nl is een belangrijke trekker onder jongeren, net als GS en FunX - het journaal is bezig een speciaal bulletin voor jongeren te starten. Het is een heel relevant item en het is logisch dat een van de best bezochte nieuwssites onder jongeren daarin meegenomen wordt.
  zondag 7 januari 2007 @ 21:23:15 #171
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_45122960
quote:
Op zondag 7 januari 2007 20:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Zo'n bericht gaat snel een eigen leven leiden, dat weet je best. Is kwetsend en bagger. Als ze iets recht te zetten hadden, dan zijn er wel andere manieren.
[..]
Dus je geeft toe dat je berichten niet in de context leest.
quote:
Die was vroeger leuker met buitenlandse berichtjes maar is tenminste niet zo humorloos en verbitterd als GS.
Je kunt veel van GeenStijl vinden, maar compleet humorloos is het zeker niet. Misschien ben je zelf verbitterd, waardoor je geen gevoel voor humor meer hebt.

En nogmaals, ik vind dit stuk op GeenStijl ook weinig/geen humor hebben. Maar waar komt die aversie tegenover GeenStijl vandaan? Waarom kijk je eigenlijk nog op GeenStijl?
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
pi_45122998
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, ik moet eerst de uitzending nog bekijken.

Het is een veel besproken en onderzocht fenomeen de laatste maanden: hoe breng je nieuws aan jongeren. Nu.nl is een belangrijke trekker onder jongeren, net als GS en FunX - het journaal is bezig een speciaal bulletin voor jongeren te starten. Het is een heel relevant item en het is logisch dat een van de best bezochte nieuwssites onder jongeren daarin meegenomen wordt.
Ok, maar het is nogal verneukeratief, als je een "onderzoek" doet wat gene onderzoek is maar een enquette.
En dit vervolgens presenteren als een onderzoek.
pi_45123183
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:23 schreef mr.vulcano het volgende:

En nogmaals, ik vind dit stuk op GeenStijl ook weinig/geen humor hebben. Maar waar komt die aversie tegenover GeenStijl vandaan? Waarom kijk je eigenlijk nog op GeenStijl?
Ik kijk overal, ook op Stormfront etcetera. En waar die aversie vandaan komt, is dat interessant? Nee, ik vind niet dat ze humor hebben.
pi_45123235
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:23 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ok, maar het is nogal verneukeratief, als je een "onderzoek" doet wat gene onderzoek is maar een enquette.
En dit vervolgens presenteren als een onderzoek.
Het is een onderzoek van Bureau Vos en Jansen - enquetes die geanalyseerd worden, heten onderzoeken.
pi_45123262
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik kijk overal, ook op Stormfront etcetera. En waar die aversie vandaan komt, is dat interessant? Nee, ik vind niet dat ze humor hebben.
niveau van jounalisten in nederland.
pi_45123336
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:29 schreef raptorix het volgende:

[..]

niveau van jounalisten in nederland.

Wat bedoel je daarmee?
pi_45123342
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is een onderzoek van Bureau Vos en Jansen - enquetes die geanalyseerd worden, heten onderzoeken.
Het presenteert slechts feiten over wat mensen denken, niet of die sites feitelijk onjuist zijn.
Voor dat geld had men bijvoorbeeld ook de laatste 300 berichten van geenstijl en laatste 300 berichten van de volkskrant kunnen analyseren op journalistieke fouten.

Zoals men dit ook heeft gedaan met wikipedia en een toon aangevende encyclopedie.
pi_45123385
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee?
Toch even stormfront en GS in 1 thread genoemd.
pi_45123410
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:30 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het presenteert slechts feiten over wat mensen denken, niet of die sites feitelijk onjuist zijn.
Voor dat geld had men bijvoorbeeld ook de laatste 300 berichten van geenstijl en laatste 300 berichten van de volkskrant kunnen analyseren op journalistieke fouten.

Zoals men dit ook heeft gedaan met wikipedia en een toon aangevende encyclopedie.
Absoluut, maar dat wordt toch ook gezegd: het gaat erom wat mensen vinden, hoe het wordt ervaren door de consument.
pi_45123444
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:31 schreef raptorix het volgende:

[..]

Toch even stormfront en GS in 1 thread genoemd.
Alsof die iets met elkaar te maken hebben, dat is echt jouw fantasie
pi_45124512
Nog steeds niks kunnen vinden over wat men nu onderzocht heeft. Zou wel zo fatsoenlijk zijn om met publiek geld uitgevoerde onderzoeken openbaar te publiceren.
  zondag 7 januari 2007 @ 22:08:20 #182
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_45125392
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zondag 7 januari 2007 @ 22:43:12 #183
10710 gday
propria cures
pi_45127037
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:20 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

De maanden voor de verkiezingen waren er elke dag minstens twee onderwerpen over Woutertje Bos in het NBOS-journaal, toch heeft dit niet geholpen, de partij verloor 10 zetels.
Ja goh, .. heb je m'n verhaal wel begrepen eigenlijk? Wouter Bos heeft sowieso verantwoordelijkheid t.o.v. de achterban, en ook nog eens potentiele verantwoordelijkheid t.o.v. het gehele volk.

Wel even goed lezen wat ik schrijf, en hou voortaan die quasi-grappige opmerkingen als 'het NBOS-journaal' voor je aub. Dat is al heeeel lang eeeerg vervelend.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_45135324
Vandaag voorpagina nieuws op de Metro en de Sp!ts.

Is het GS toch weer gelukt. Je zegt dat het nieuws met een knipoog is en iedereen neemt het voor lief. En GS heeft weer publiciteit.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_45135971
quote:
Op maandag 8 januari 2007 09:26 schreef RayMania het volgende:
Vandaag voorpagina nieuws op de Metro en de Sp!ts.
Geenstijl staat ook prominent op de voorpagina van het Dagblad van het Noorden.

En dat gaat niet over Felix Meurders...

http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/article1344827.ece?secId=22
pi_45136280
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:53 schreef raptorix het volgende:
Nog steeds niks kunnen vinden over wat men nu onderzocht heeft. Zou wel zo fatsoenlijk zijn om met publiek geld uitgevoerde onderzoeken openbaar te publiceren.
Heb je de uitzending dan wel gezien - het is vrij duidelijk wat er is onderzocht.
pi_45136328
Het is trouwens extra pijnlijk wie de geschiedenis kent van Meurders - zijn overleden vrouw, dan moeten dit soort berichten wel hard aankomen.

Smakeloos.
  maandag 8 januari 2007 @ 11:23:55 #188
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_45137520
Tja SCH en hoe meer je over Geen stijl post, hoe meer mensen er naar toe klikken en hun bestaan gerechtvaardigt wordt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_45138754
quote:
Op maandag 8 januari 2007 11:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Tja SCH en hoe meer je over Geen stijl post, hoe meer mensen er naar toe klikken en hun bestaan gerechtvaardigt wordt.
Ja, die paar hits zullen de wereld versteld doen staan
  maandag 8 januari 2007 @ 13:07:28 #190
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_45140005
quote:
Op maandag 8 januari 2007 12:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, die paar hits zullen de wereld versteld doen staan
Maar met welke reden kijk jij op GeenStijl? Of ben je masochistisch ingesteld?
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
pi_45140102
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:07 schreef mr.vulcano het volgende:

[..]

Zonder reden, ik kijk op zoveel sites even rond.
pi_45166938
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:18 schreef dVTB het volgende:

GeenStijl heeft zichzelf nu voorgoed belachelijk gemaakt, met deze zielige, aandachtvragende actie.
Nu pas ?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_45167819
quote:
Op zondag 7 januari 2007 20:46 schreef SCH het volgende:

[..]

misschien wordt de chileen nu echt in elkaar geslagen en geen kip die het nog gelooft
pleased to meet you
pi_45167868
quote:
Op maandag 8 januari 2007 10:05 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Geenstijl staat ook prominent op de voorpagina van het Dagblad van het Noorden.

En dat gaat niet over Felix Meurders...

http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/article1344827.ece?secId=22
Bagger.
pi_45201759
GeenStijl is jammerlijk ten onder gegaan aan hun eigen concept.

Een paar jaar geleden was GS daadwerkelijk leuk en serieus grappig om te lezen, maar tegenwoordig kunnen ze alleen nog maar schockeren met dit soort stomme berichten, en is daadwerkelijk goede content ver te zoeken.
Ze moeten bovendien onderwerpen vaak tot 10 keer toe uitmelken (Saddam Hoessein) om de log voor die dag maar vol te krijgen. Dit leidt tot een eindeloze hoeveelheid onboeiende, nutteloze adds.

Nee, GS is niet meer dan een schim van wat het ooit geweest is.

Vrees echter niet, er is een site die er eerder was dan GS en nog altijd briljant is.

Thank God for SomethingAwful.com
pi_45203695
Geenstijl
Fok!
  woensdag 10 januari 2007 @ 09:59:20 #197
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_45204030
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:43 schreef Originele_Naam het volgende:
Geenstijl
Fok!
alleen het forum van fok is leuk
pi_45204147
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:59 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

alleen het forum van fok is leuk
Jouw naam is niet leuk
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:36:51 #199
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_45225432
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:07 schreef mr.vulcano het volgende:
Zo dat ie weer kan maauwen over hoe slecht en rechts GS is. Net zoals hij over meer media doet
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:42:59 #200
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_45225692
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:36 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Zo dat ie weer kan maauwen over hoe slecht en rechts GS is. Net zoals hij over meer media doet
Sommige mensen kijken liever bij verschillende nieuwsbronnen van diverse signatuur dan dat ze blijven hangen bij de ene die precies in hun straatje zit.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')