Dat doe ik ook alleen ik ga niet lopen roepen hoe links en dus slecht HP de Tijd of de Volkskrant isquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:42 schreef Dagonet het volgende:
Sommige mensen kijken liever bij verschillende nieuwsbronnen van diverse signatuur dan dat ze blijven hangen bij de ene die precies in hun straatje zit.
Je voelde je aangesproken?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:45 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook alleen ik ga niet lopen roepen hoe links en dus slecht HP de Tijd of de Volkskrant is![]()
Nee, hoor geef alleen aan hoe het ook anders kanquote:
Ja, dat vind jij nooit, hč?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:36 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zo dat ie weer kan maauwen over hoe slecht en rechts GS is. Net zoals hij over meer media doet![]()
Waar staat dat ik de media slecht vindt? Ik schrijf alleen dat de media een erg gekleurd beeld schetsen en dat was toen ook het geval. Je kon geen media er op na slaan en er stand hoe geweldig Bos en Marijnissen waren. Verder ben ik absoluut niet zo negatief als TS over de mediaquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:53 schreef gday het volgende:
[..]
Ja, dat vind jij nooit, hč?
Oeps...
En als je wat langer zoekt vind je vast meer voorbeelden
Ik kan het verkeerd hebben, maar in mijn herinnering heb je ook wel eens af zitten geven op 'de linkse media'. Je moet jouw mening over de berichtgeveing destijds nou niet opeens promoveren tot feit trouwens.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:06 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Waar staat dat ik de media slecht vindt? Ik schrijf alleen dat de media een erg gekleurd beeld schetsen en dat was toen ook het geval. Je kon geen media er op na slaan en er stand hoe geweldig Bos en Marijnissen waren. Verder ben ik absoluut niet zo negatief als TS over de media
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |