Jij blijft maar schelden, weet je niet hoe zwak je opereert? En het ergste is dat ik je niet kan bereiken.......quote:Op zondag 7 januari 2007 00:51 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ik snap wat je probeert, en nee, je komt niet snugger over. Ik heb al meer dan eens inhoudelijk op je gereageerd zoals vele anderen maar de zaken waar jij geen antwoord op hebt sla je wijselijk over. Zit dus niet zo te piepen als een kleine teef.
Die vent is hondziek als je mij vraag.....quote:Op zondag 7 januari 2007 01:00 schreef zwambtenaar het volgende:
Sickie doet zijn naam eer aan. Dat blijkt zoals ook is gebleken dat bleekmiddel bleekt.
Je tegenstander.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij blijft maar schelden, weet je niet hoe zwak je opereert? En het ergste is dat ik je niet kan bereiken.......
Maar nogmaals, je bent mijn aandacht niet waard.....ik stop alleen energie in mensen waar ik wat aan heb.
Met jou kan ik echt niks. Is je dat gewoon nog steeds niet duidelijk? Waarom vraag je dan toch steeds aandacht van mij? Want ik zie je bijna nergens anders reageren. Behalve te schelden op tegenstanders...Altijd negatief reagerend. Nooit een constructieve insteek bij je waargenomen..
Wat drijft je eigenlijk, dan slechts maar te lopen zieken hier...Wie ben je eigenlijk?
Niet dat ik antwoord van je verwacht, eigenlijk interessert je mij helemaal niet, omdat je voor mij geen enkele waarde hebt op dit forum....
Of zoek je voldoenig in het zoeken van ruzie? daar lijkt het sterk op. In dat geval moet ik je ook teleurstellen, want ook daar werk ik niet aan mee.........
Ik wijs je graag op Mattheus 7:3-5 voor je nog meer van dit soort posts maakt.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:04 schreef Sickie het volgende:
[..]
Je tegenstander.Dacht het niet. Ik ben iemand die zich ontzettend irriteert aan het slappe gelul dat jij en de jouwen op dit forum posten. Jezelf profileren als 1 of andere filosoof terwijl je niks maar dan ook helemaal niks inhoudelijks te melden hebt.
Wat heb jij dan te melden behalve onzinnig gescheld?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:04 schreef Sickie het volgende:
[..]
Je tegenstander.Dacht het niet. Ik ben iemand die zich ontzettend irriteert aan het slappe gelul dat jij en de jouwen op dit forum posten. Jezelf profileren als 1 of andere filosoof terwijl je niks maar dan ook helemaal niks inhoudelijks te melden hebt.
Fijn voor je. Ik heb niks met Mattheus. Dus bespaar je de moeite.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:07 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik wijs je graag op Mattheus 7:3-5 voor je nog meer van dit soort posts maakt.
Ontzettend veel. vaak genoeg gereageerd maar Echtgaaf reageert nogal selectief. Zeker als mensen om een onderbouwing vragen.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:09 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Wat heb jij dan te melden behalve onzinnig gescheld?
Je hebt anders nog geen zinnige post in dit topic gemaakt. Enige wat je hebt gepost is geflame.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:14 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ontzettend veel. vaak genoeg gereageerd maar Echtgaaf reageert nogal selectief. Zeker als mensen om een onderbouwing vragen.
3 En wat ziet gij den splinter, die in het oog uws broeders is, maar den balk, die in uw oog is, merkt gij niet?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:13 schreef Sickie het volgende:
[..]
Fijn voor je. Ik heb niks met Mattheus. Dus bespaar je de moeite.
fijn, krijgen we da nu een onderbouwing van de openingspost?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij blijft maar schelden, weet je niet hoe zwak je opereert? En het ergste is dat ik je niet kan bereiken.......
Maar nogmaals, je bent mijn aandacht niet waard.....ik stop alleen energie in mensen waar ik wat aan heb.
Met jou kan ik echt niks. Is je dat gewoon nog steeds niet duidelijk? Waarom vraag je dan toch steeds aandacht van mij? Want ik zie je bijna nergens anders reageren. Behalve te schelden op tegenstanders...Altijd negatief reagerend. Nooit een constructieve insteek bij je waargenomen..
Wat drijft je eigenlijk, dan slechts maar te lopen zieken hier...Wie ben je eigenlijk?
Niet dat ik antwoord van je verwacht, eigenlijk interessert je mij helemaal niet, omdat je voor mij geen enkele waarde hebt op dit forum....
Of zoek je voldoenig in het zoeken van ruzie? daar lijkt het sterk op. In dat geval moet ik je ook teleurstellen, want ook daar werk ik niet aan mee.........
waarom? Dat zal TS enkel redden van het moeten ophoesten van een onderbouwing. Ik ben -net als anderen kennelijk- benieuwd naar die onderbouwing en als TS die onderbouwing pas onder bepaalde -uiterst vage- voorwaarden wenst te geven, ga ik er maar vanuit dat TS die onderbouwing niet heeft. Gezien de ID van de TS in kwestie is dat nog niet eens een gekke aanname. Zo leert de ervaring tenminste.quote:
Intellect en religieuze meuk gaan imo niet samen.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:19 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
3 En wat ziet gij den splinter, die in het oog uws broeders is, maar den balk, die in uw oog is, merkt gij niet?
4 Of, hoe zult gij tot uw broeder zeggen: Laat toe, dat ik den splinter uit uw oog uitdoe; en zie, er is een balk in uw oog?
5 Gij geveinsde! werp eerst den balk uit uw oog, en dan zult gij bezien, om den splinter uit uws broeders oog uit te doen.
Mag hopen dat dit niet je intellect te boven gaat?![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 01:34 schreef Sickie het volgende:
[..]
Intellect en religieuze meuk gaan imo niet samen.
Alsof 98% van de posts op dit forum wel een onderbouwing heeft.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:27 schreef Argento het volgende:
[..]
waarom? Dat zal TS enkel redden van het moeten ophoesten van een onderbouwing. Ik ben -net als anderen kennelijk- benieuwd naar die onderbouwing en als TS die onderbouwing pas onder bepaalde -uiterst vage- voorwaarden wenst te geven, ga ik er maar vanuit dat TS die onderbouwing niet heeft. Gezien de ID van de TS in kwestie is dat nog niet eens een gekke aanname. Zo leert de ervaring tenminste.
De sociale werkplaats is iets minderwaardigs?quote:Op zondag 7 januari 2007 02:00 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
alleen kortzichtige mensen verwerpen religie zomaar. Er valt genoeg goeds te leren uit de bijbel, torah en koran (en ongetwijfeld ook andere geschriften van andere geloven). En nee, dan heb ik het niet over de verhalen over God & co erin. Maarja, dan moet je moeite doen hè.
Geeft niks knullie, voor mensen zoals jij hebben ze de sociale werkplaats bedacht, kan je net doen alsof je ook een nut hebt in het leven.![]()
Dat is een uitermate pijnlijke ontwikkeling; de media die op bepaalde gebieden geen kritische uitlatingen "durft" te doen. Sowieso zou het geen kwaad kunnen wanneer mensen domweg worden geconfronteerd met de gevolgen van hun eigen falen. Op deze manier brokkelt het hele begrip arm ook af; dat staat inmiddels al helemaal nergens meer voor (nou ja, shag, breedbeeld TV en voedselbank). Iets zegt me dat die ontwikkeling niet echt de bedoeling was.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:51 schreef mrbombastic het volgende:
De media die hier opspringen zonder ook maar een kritische noot te plaatsen.
Mijn idee is dat dit geen uniek geval, maar dat veel mensen gewoon niet met geld kunnen omgaan.
Al winnen ze de loterij, dan is het binnen een paar jaar toch weer verkloot.
Dus we zijn het erover eens dat TS kennelijk in het geheel geen onderbouwing heeft?quote:Op zondag 7 januari 2007 02:02 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Alsof 98% van de posts op dit forum wel een onderbouwing heeft.Dit forum is nog erger dan ONZ qua loze beweringen en domme oneliners roepen. Wat op zich niet uitmaakt want het is prima popcornvermaak.
![]()
TRUEquote:Op zondag 7 januari 2007 11:33 schreef Argento het volgende:
[..]
Dus we zijn het erover eens dat TS kennelijk in het geheel geen onderbouwing heeft?
Dat doet rechts ook dus ik zie je punt niet echt.quote:Op zondag 7 januari 2007 09:41 schreef draaijer het volgende:
Juist links steekt een veer in elkanders reet en denken werkelijk dat wat ze zeggen waar is..
ha ha ha ha ha
Dat is een foute conclusie....quote:Op zondag 7 januari 2007 11:33 schreef Argento het volgende:
[..]
Dus we zijn het erover eens dat TS kennelijk in het geheel geen onderbouwing heeft?
Was het alleen maar in dit topic, dan wil ik het nog best een keer door de vingers zien. Meneer doet het echter chronisch en dat is de reden dat ik meneer chronisch boycot. Iedereen kan het krijgen zoals die het hebben wilt....quote:Op zondag 7 januari 2007 01:18 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Je hebt anders nog geen zinnige post in dit topic gemaakt. Enige wat je hebt gepost is geflame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |