been there, done thatquote:
led zeppelin 1x, queen idd niet...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:50 schreef Norrage het volgende:
En dan ook nog eens Joni Mitchell erachter aan! Ook al een beetje jazzy
Verrassend dat dit er allemaal nog in terecht gekomen is..Als je je bedenkt dat Led Zeppelin, Queen etc het niet of nauwelijks is gelukt...
Mja, ik had LZ er ook niet in dit jaar, puur omdat ik geen favoriete plaat kan aanwijzen eigenlijk. Ze hebben allemaal hun sterke en zwakke nummers. Maar geen een springt er voor mij echt uit.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:50 schreef Norrage het volgende:
En dan ook nog eens Joni Mitchell erachter aan! Ook al een beetje jazzy
Verrassend dat dit er allemaal nog in terecht gekomen is..Als je je bedenkt dat Led Zeppelin, Queen etc het niet of nauwelijks is gelukt...
Is bekendquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:57 schreef pfaf het volgende:
Is er eigenlijk al bekend welk Godspeed-nummer er gedraaid gaat worden, en of jullie 'm durven af te maken?
Is wel zo bij LZ inderdaadquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mja, ik had LZ er ook niet in dit jaar, puur omdat ik geen favoriete plaat kan aanwijzen eigenlijk. Ze hebben allemaal hun sterke en zwakke nummers. Maar geen een springt er voor mij echt uit.
Ik kreeg die AAC+-stream niet in iTunes.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:51 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dan werkt AAC+ ook...
Dus hup switchen jij
Nu kan het nogquote:
Static hoop ikquote:
Heb geduldquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Static hoop ikStorm word ik spastisch van
VLC player kan hem wel aan. Je alleen dan niet de ID3 tag erin zitten helaas.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kreeg die AAC+-stream niet in iTunes..
Alsof er hier trouw getitelt wordtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:04 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
VLC player kan hem wel aan. Je alleen dan niet de ID3 tag erin zitten helaas.
Ga gewoon eens werken jijquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:07 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik er dadelijk ben![]()
Erg lekker album iddquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:12 schreef pfaf het volgende:
Love is okay!
(pun intended voor de échte muziekliefhebbers)
hutututut Wacht maar werken zul je hierquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:07 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik er dadelijk ben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |