Dude, ijsberen met armor... dan móet het plot wel tof zijn!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:58 schreef Fir3fly het volgende:
Tja, de acteurs zijn wel goed enzo, maar dat plot.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dude, ijsberen met armor... dan móet het plot wel tof zijn!![]()
Is voor mij geen verassing.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:09 schreef Zhenar het volgende:
Daniel Craig ziet er wel gek uit met een baard![]()
Ik vind het wel bij hem passen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:09 schreef Zhenar het volgende:
Daniel Craig ziet er wel gek uit met een baard![]()
Mweh.quote:
Ik ook, maar vind de zin "The witches are coming" in de promo-video nog steeds tenenkrommend emotieloos.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:36 schreef Brahimov het volgende:
Fijne trailer
* Brahimov heeft wat meer hoop voor de films gekregen
The Witches zijn erg tof in het boek/ de boekenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:39 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Ik ook, maar vind de zin "The witches are coming" in de promo-video nog steeds tenenkrommend emotieloos.
De mooiste scene komt toch pas in het derde boek (en dus de derde film). Heb er in ieder geval om moeten huilen toen ik het voor het eerst las.![]()
OMG Rillingen over mijn hele lichaamquote:Op zondag 4 november 2007 11:19 schreef Zhenar het volgende:
Final trailer
OMG de vetheid!!!!!![]()
![]()
!!!!!!!!
!!! Ik kan echt niet wachten
![]()
Wat leuk! Ik heb gelijk even gegoogled op de voucher en deze kan je dus ook gewoon vanaf internet downloaden: http://www.ad.nl/cultuurenshow/article1863637.ecequote:Op donderdag 29 november 2007 22:59 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Gisteren was mijn vriend jarig en kreeg bij een bioscoopbon ook een bon voor twee kaartjes voor de voorpremiere van deze film.
Je moet een 0900 nummer bellen en samen met het reserveringsnummer kan je deze voucher inleveren voor twee kaartjes voor de voorpremiere op woensdag 5 december in een bioscoop naar keuze, mits er nog kaartjes beschikbaar zijn. Zelf gaan wij niet, omdat wij de Goedheiligman die avond aan huis verwachten.
Dus als iemand intresse heeft, mag hij/zij onze voucher overnemen tegen de kostprijs van een postzegel a 0,44 ct, want we hoeven er niets aan te verdienen. Al is een gift altijd welkom natuurlijk.
.....
Als er iemand intresse heeft, dan hoor ik dat graag, anders gaat de bon in de papierkliko.
Goed gevonden! Dan wens ik iedereen veel plezier die woensdag al naar de film gaat.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:04 schreef Mental_Phoenix het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik heb gelijk even gegoogled op de voucher en deze kan je dus ook gewoon vanaf internet downloaden: http://www.ad.nl/cultuurenshow/article1863637.ece
Ik heb mijn kaarten nu al gereserveerd. Yay!
Idd, bij Narnia ging het ook echt vooral om het verhaal erachter, de leeuw (volgens mij de link naar Jezus(?)) die gedood word door iemand anders z'n straf op zich te nemen en dan weer ressurrect enzo..quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:01 schreef DropjesLover het volgende:
ik heb de boeken gelezen, en ik kan je zeggen dat ze eigenlijk best tof zijn. de beschuldigingen naar de kerk van het klein houden en voorliegen van mensen alsmede vreselijke experimenten snijden gewoon hout. enige nadeeltje vond ik dat ze niet meer echt super geschikt zijn voor mensen van 20+
hopelijk wordt de film ook zo goed, maar ik vrees dat ze er veel uit zullen weglaten.
en dingen als de pratende ijsbeer zitten er idd in, maar het is gewoon een film waarin je verder moet kijken dan dit soort dingen, de betekenis er van achter zien. een ijsbeer staat voor recht door zee, eerlijk, sterk, enz.
overigens komen er in het 2e (of was t nu het 3e) boek/film nog een paar andere wazige wezens in voor, een soort bruine geiten met een wazige neus die zich voortrollen met bepaalde noten ipv poten...
moah, god is het probleem niet zo, alleen die "eerste engel" [ben zn naam kwijt].quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:14 schreef teirnon het volgende:
Ik vraag me af of film 3 er wel komt, en zo ja, hoe ze dat dan gaan doen. In het 3e boek komen God en de engelen in niet zo'n goed daglicht te staan.En dat kan natuurlijk niet voor kleine Amerikaanse kindertjes.
Dat gezegd, ga ik zeker deze film zien! De boeken zijn echt fantastisch.
Ik had gehoord dat het hele religieuse aspect uit de film is geknipt. Ik weet alleen niet hoe ze dat willen gaan doen in de laatste film.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:25 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
moah, god is het probleem niet zo, alleen die "eerste engel" [ben zn naam kwijt].
en tegelijkertijd is het ook een heel vette film/reeks over parallelle werelden, andere vormen en opvattingen tussen mensen die een andere wereld gewend zijn, en hoe machtsbelust de machthebbers kunnen zijn. ik vind persoonlijk de setting van de wereld van Lyra heel erg lijken op de wereld van 1400/1500, met de pas als heerser van de (bekende) wereld, en waar elke vooruitgang en vrije gedachte die niet overeen komt met de doctrine/leer/geloof neergesabeld wordt...
ik vind dat ik de films moet zien
het verhaal er achter is gewoon té waar vind ik
als ze het religieus aspect er uit hebben geknipt is de hele film waardeloos. net zoiets als lord of the rings zonder een ringquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:29 schreef teirnon het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat het hele religieuse aspect uit de film is geknipt. Ik weet alleen niet hoe ze dat willen gaan doen in de laatste film.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |