Gelukkig nieuwjaar !quote:
Buiten geweest en het is echt letterlijk 2 meter zicht! CRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAZY!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Zuipen en hij neemt het op om later te bekijken.
Thanx!quote:
Ja jij bent Freddie Maertens gewend en hebt er een zintuig voorquote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ben ik trouwens de enige die ziet dat Jools het hele jaar door gewoon dronken op tv komt ?
En warmquote:
Hier in Vlaanderen is het trouwens niet beter. We hoorden het vuurwerk verderop knallen maar zagen er geen reet van ...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:37 schreef Doc het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n idioot beperkt zich meegemaakt en ik heb min 8, dus dat wil wat zeggen
Hey mate!quote:
Freddy gaat vanaf dit jaar trouwens als gids rondleidingen geven in het Centrum (Museum v/d) Ronde van Vlaanderen. Kun je het je voorstellen ...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja jij bent Freddie Maertens gewend en hebt er een zintuig voor
Ik reed ooit mee met een vriend. Toen ie tegen de rotonde inreed en zei dat ie niet zo veel zag zijn we maar van chaffeur veranderdquote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:37 schreef Doc het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n idioot beperkt zich meegemaakt en ik heb min 8, dus dat wil wat zeggen
Op het plein hier was simpelweg ling. Erg vloog spul door de lucht en je zag het gewoon niet aankomen, met knalllen waarbij ik naast half blind ook gewoon half doof had kunnen worden. Freaky!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hier in Vlaanderen is het trouwens niet beter. We hoorden het vuurwerk verderop knallen maar zagen er geen reet van ...
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik reed ooit mee met een vriend. Toen ie tegen de rotonde inreed en zei dat ie niet zo veel zag zijn we maar van chaffeur veranderd
Waar die wijven nou weer niet op letten.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:43 schreef Doc het volgende:
Zij kan best zingen en volgens Carine heeft ze mooie schoenen aan
Gelukkig nieuwjaar iedereenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:43 schreef golfer het volgende:
Ik wil Kylie ook wel op mijn piano hebben liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |