Dito hiero. Bovendien ben ik rond die tijd toch al zo dronken als een kruiwagen.quote:Op maandag 31 december 2007 17:48 schreef peaceman het volgende:
Wij nemen het op, want wij hebben bezoek...
He? Ging Jools Bert interviewen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:51 schreef nein het volgende:
Paar jaar terug zat Bert Visscher ook in t publiek, ik kan m niet uitstaan eigenlijk, maar vond t toch wel grappig. Plus hij kwam zelfs even op tv met de memorabele woorden dat Welsch (de zangeres van Catatonia was welsch) erg op nederlands leek qua klank...en volgens mij ging ie ook nog allemaal gorgel geluiden maken toen..
Leuk dat je in de studio zit. Ik zal eens goed kijken of we je zien zitten daar.quote:
Niet Jools, wel Cool (ook ukelele)quote:Op maandag 31 december 2007 18:23 schreef nipeng het volgende:
Een tijd geleden was de Ukulele Orchestra of Great Britain op de Hootenanny met [url=http://www.youtube.com/watch?v=VXVdNKciP94deze[/url] performance.
Kwam onlangs ook deze twee van ze tegen:
The Good the Bad the Ugly en Wuthering Heights
ja muts.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:13 schreef Ole het volgende:
Is het al begonnen
Ik hoorde het op de radio.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
ja muts.
Ik belde trouwens net mijn ouwe stiefma op de Veluwe en die vertelde dat ze niets van het vuurwerk kon zien vanwege de mist.
Schijnt nogal heftig te zijn daar.
Zuipen en hij neemt het op om later te bekijken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |