Ik heb dat ook vaak. Van die periodes dat ik ALLES verlies, en periodes dat ik veel win.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:28 schreef taart het volgende:
Ach ik heb weer een slechte streak![]()
Maar ik zat ook gewoon kut te spelen![]()
Zovaak dat mijn paasjes werden onderschept
Jaquote:Op maandag 22 januari 2007 11:40 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook vaak. Van die periodes dat ik ALLES verlies, en periodes dat ik veel win.
Echt raar
Niet spelen wanneer jequote:Op maandag 22 januari 2007 11:40 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb dat ook vaak. Van die periodes dat ik ALLES verlies, en periodes dat ik veel win.
Echt raar
Inderdaad jaquote:Op maandag 22 januari 2007 13:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Niet spelen wanneer je
- moe bent
- niet echt zin hebt
- voelt weinig creativiteit te hebben (kutdag, bij gevoel direct stoppen online)
Als je tegen een lager geclassificeerde speler speelt, en je speelt gelijk dan verlies je ( weliswaar niet veel ) punten.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja. Gister van 6200 punten gedaald naar 5700. Werkelijk alles verloren. Ook een wedstrijd waarin het een keer op penalties aankwam, ik won maar kreeg verliespunten
.
PS2/PC zeker?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:49 schreef Chilly_Willy85 het volgende:
ik las net een serverbericht dat er iedere maand een competitie van start gaat, heeft iemand daar wat meer info over?
"All PES6 players thank you for waiting! From now on, a winners competition will be held at the end of each month. The competition which will be held on saturdays/sundays from 21.00 (GMT) will only be open to players who make it trough the qualifiers on weekdays."
whehe dat merk je wel jaquote:Op maandag 22 januari 2007 13:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Niet spelen wanneer je
- moe bent
- niet echt zin hebt
- voelt weinig creativiteit te hebben (kutdag, bij gevoel direct stoppen online)
En voor je het weet heb je 5 potjes op rij verloren, waar je totaal geen plezier aan beleefde omdat je eigenlijk toch niet echt zin had, maar zo PES verslaafd bent dat je toch bleef zitten en spelen.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:13 schreef taart het volgende:
whehe dat merk je wel jaDan let je helemaal niet meer op je spel en maak je keer op keer dezelfde fouten.
Jaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 01:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, ene Michael ook toevallig?![]()
Hij ChillyWilly ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:19 schreef taart het volgende:
[..]
Dat is ChillyWilly ofzo, hij is niet echt actief maar hij lurkt
PES6 Toernooi voor de PC en de PS2 IIquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:00 schreef taart het volgende:
Voor de PS2 toch?
Hmja, zo te zien gaat dat lang duren inderdaad.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:03 schreef Everett het volgende:
[..]
PES6 Toernooi voor de PC en de PS2 II
Ik wil ook wel meedoen aan het toernooi, maar het duurt nogal lang voor deze een keer klaar is.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:38 schreef taart het volgende:
Net weer zo'n partijtje tegen een 3B gast, 20 schoten op doel en dr ging echt niks in![]()
Het is idd wel het leukst om tegen beteren te spelenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:13 schreef jpg97 het volgende:
[..]ik speel alleen tegen D2 en D1 gasten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |