How does it feel, losing to a girl?quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:07 schreef arpy het volgende:
Kan nu wel ff (PC)...
Iemand nog briljante online quotes om de tegenstander gek te maken?
PC-versie? Ik heb namelijk nergens last van (X360).quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kan nog steeds niet inloggen, bagger netwerk.
PC versie.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
PC-versie? Ik heb namelijk nergens last van (X360).
quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:43 schreef Frasier het volgende:
Scripted PES 6. Ene keer lukt alles, de volgende wedstrijd niks. Het is altijd maar afwachten in welke bui de regiseur heeft.
Dus R2 inhouden en vierkantje? En dan maakt t niet uit hoe hard je schiet?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als ik in zo'n situatie kom gebruik ik al standaard RT (R2 bij PS2) bij het schieten. De kans dat ie over schiet is anders veel te groot.
Staan die servers in Japan.....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:29 schreef Flashwin het volgende:
en ow ja, FUCK die servers
terignmongolen van konami dat ze die servers in japan houden![]()
jaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Staan die servers in Japan.....![]()
op zich is het niet erg dat die HK gasten er zitten..ze vermelden het altijd netjes in hun room name. maar de traagheid van die servers en (soms) de onbereikbaarheid zijn gewoon KUTquote:Het netwerk is echt 3x niks, ze hadden sowieso veel meer land gerelateerde servers moeten maken. Het zit vol met gasten uit Honk Kong in de UK servers, omdat die gasten niet eens een eigen server hebben.![]()
Wilt ie spelen, gaat ie opeens een ander spel doenquote:
was ik dat?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:51 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Wilt ie spelen, gaat ie opeens een ander spel doen
Gelijk R2 indrukken nadat je de schiet-knop los laat. Wil niet zeggen dat je nooit meer over of naast schiet maar hij speelt de bal dan met een stuk meer beleid.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dus R2 inhouden en vierkantje? En dan maakt t niet uit hoe hard je schiet?
Ja erg leuk. De ene wdstrijd ram je ze er tegen een D2 speler achter elkaar in. En vervolgens speel je iemand van 3C en speel je een schamele 0-0 omdat om een of andere wazige reden of de keeper alles heeft of alles over en naast gaat.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:28 schreef Flashwin het volgende:
[..]
dat is juist voetbal op zn best.
als je daar niet tegen kan kun je liever fifa gaan spelen![]()
4 keer op rij verloren van mijquote:
pwndquote:Op zondag 21 januari 2007 23:06 schreef jpg97 het volgende:
[..]
4 keer op rij verloren van mij
2-0,4-2,4-3 en 6-1
Ik moet zeggen dat je inderdaad wel veel pech had .quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |