Is mij nooit opgevallen. Het is me wel opgevallen dat ik soms tegen een tegenstander oploop en dat ie uit balans raakt, en hoppaaaaa... penalty. Vervolgens word ik aan de andere kant doormidden gehakt zonder dat de bal wordt gespeeld en wordt er niet gefloten?quote:Op zondag 14 januari 2007 22:38 schreef Frasier het volgende:
Iemand wel is opgevallen dat de computer wel erg vaak even een penalty voor je weggeeft aan de tegenstander? Gebeurt zovaak dat de AI de tegenstander lomp tegen de grond schopt terwijl dat echt niet nodig is. Ik kan me niet herinneren dat ik door eigen toedoen een penalty tegen kreeg.
Nee dat kan bij een ranked match inderdaad niet.. Alleen maar accepten of eruit gaan via de guide knopquote:Op maandag 15 januari 2007 12:40 schreef taart het volgende:
Ik kan niet eens iemand weigeren bij Create A Match, wat is dat nou?
Dan moet je met R2 je speler zo positioneren dat ie niet anders kan dan de bal met de voet te nemen. Werkt wel hoor, als je het tenminste onder de knie hebt.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:04 schreef Frasier het volgende:
Ik vraag me wel is af waarom die spelers altijd als eerste de neiging hebben om te koppen. Zelfs als een bal laag aan komt (die je normaal vol op je slof neemt) gaat ie helemaal door z'n knieen () om de bal zachtjes te koppen
. Kansloos en zo onrealistisch.
Ja ik snap wel hoe het moet maar ik vind 't gewoon dom dat een speler in de meest onmogelijke posities z'n best doet om die bal te koppen. Ik bedoel doe dan niks en laat die bal gewoon gaan.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:15 schreef gday het volgende:
[..]
Dan moet je met R2 je speler zo positioneren dat ie niet anders kan dan de bal met de voet te nemen. Werkt wel hoor, als je het tenminste onder de knie hebt.
De bal laten gaan is toch ook geen probleem?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja ik snap wel hoe het moet maar ik vind 't gewoon dom dat een speler in de meest onmogelijke posities z'n best doet om die bal te koppen. Ik bedoel doe dan niks en laat die bal gewoon gaan.
Nee dat niet, maar je komt er meestal te laat achter dat die josti weer van plan was om te gaan koppenquote:Op maandag 15 januari 2007 17:22 schreef gday het volgende:
[..]
De bal laten gaan is toch ook geen probleem?
haha, daar erger ik me ook aan.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:04 schreef Frasier het volgende:
Ik vraag me wel is af waarom die spelers altijd als eerste de neiging hebben om te koppen. Zelfs als een bal laag aan komt (die je normaal vol op je slof neemt) gaat ie helemaal door z'n knieen () om de bal zachtjes te koppen
. Kansloos en zo onrealistisch.
Daar was ik net bijna het slachtoffer vanquote:Op maandag 15 januari 2007 15:42 schreef -Wolf- het volgende:
gewonnen van PSV met 2-1 door 2 eigen doelpunten..
RTFMquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:56 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik heb PES6 ook gekocht, ik wil heel graag online maar dan vraagt ie om een code ofzo?
Waar kan ik die vinden?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:34 schreef StarGazer het volgende:
Omspeel ik netjes de keeper, schiet ie de bal huizenhoog over. Typisch pes 6
haha, dat had ik dus net met Rosales @ PES5 tegen Sparta.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:34 schreef StarGazer het volgende:
Omspeel ik netjes de keeper, schiet ie de bal huizenhoog over. Typisch pes 6
Ik speel dus 3-4-3.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:27 schreef satecl het volgende:
gewoon 3-4-3 gaan spelen, en goed blijven tikken.... win je altijd tegen de computer...
Wanneer je online ingelogd bent ergens in het menu bij netwerk options enzo.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:59 schreef Everett het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je (op de PC) die voorgeprogrammeerde teksten kan aanpassen? Dus die teksten als "Yes!", "Good game" etc.
Ik wil ook quasi grappige teksten hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |