Ahahahah zaligquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:08 schreef Feen het volgende:
Net online gespeeld, ik kies valencia, die gast snel naar brasil...
Afijn, 3x gewonnen, laatste pot sta ik 2-0 voor, komt ie tot 2-2 en daarna maakt ie in 87e minuut 2-3 komen de teksten als your mama biatch etc. Oftewel tijd om nog ff 1tje te scoren. En ja hoor, vanuit de corner een penalty...gescoord...en toen was ie weg......
oftewel was weer genieten!
Op dit moment wordt hij al op usenet gezet .. ftd://306791 .. of ben jij degene die die post heeft aangemeld op FTD?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:26 schreef endr0me het volgende:
Ben ik met je eens, maar gister was dat het enige
Ga hem straks ff op usenet zetten
Haha, nice.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:08 schreef Feen het volgende:
Net online gespeeld, ik kies valencia, die gast snel naar brasil...
Afijn, 3x gewonnen, laatste pot sta ik 2-0 voor, komt ie tot 2-2 en daarna maakt ie in 87e minuut 2-3 komen de teksten als your mama biatch etc. Oftewel tijd om nog ff 1tje te scoren. En ja hoor, vanuit de corner een penalty...gescoord...en toen was ie weg......
oftewel was weer genieten!
Wat heb je gedownload? PES (quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:32 schreef -J-D- het volgende:
Net gedownload en geinstalleerd... Nu ff uitzoeken hoe alles werkt.
Wel al 5-1 gewonnen in mn eerste wedstrijd, maar ja... Dat boeit niet
PES6... van een superpatch weet ik niets.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:28 schreef gday het volgende:
[..]
Wat heb je gedownload? PES () of die superpatch?
Nee zo werkt dat niet (officiëel) bij PES.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Is bij PES 6 al de nieuwe data update van de afgelopen transferperiode doorgevoerd ?
Dus speel je online al met Ronaldo bij Milan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |