Let's see, welke videokaart heb je momenteel? Of als je dat niet weet, hoe oud is je computer ongeveer?quote:Op zondag 7 januari 2007 03:29 schreef Shirley het volgende:
Maar volgens mij heb ik er al een videokaart inzitten, want ieder ander ding wat een videokaart vereist doet het wel op mijn pc. Dus wat kan het nou zijn?
Je hebt videokaarten:quote:Op zondag 7 januari 2007 03:29 schreef Shirley het volgende:
Maar volgens mij heb ik er al een videokaart inzitten, want ieder ander ding wat een videokaart vereist doet het wel op mijn pc. Dus wat kan het nou zijn?
?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:13 schreef Lotjeb het volgende:
help, hoe kom ik van dat orientatie eiland af?
Is niet nodig, gewoon het basisaccout en negeer de rest.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:56 schreef Piovan het volgende:
Ik wil me aanmelden.
Maar ik heb geen mijn bankgegevens erneer te zetten, maar dit kan ik nergens vinden
Iemand hulp?
Hoe heet je? Ik kom je opzoekenquote:Op zondag 7 januari 2007 12:10 schreef longinus het volgende:
Misschien een virtuele Fok!meet
en waar zijn L$ te verdienen, ik heb er nog 0 maar wel een flesje Heinikken.
Ik heb er immiddels al 2 verdiend met 10 minuten dansen
op de belg?quote:Op zondag 7 januari 2007 13:08 schreef Piovan het volgende:
Zijn jullie ook al eens in de grootste discoteek geweest in het heelal ergens?
Ik zag er gister een documantaire over op tv.
Ik heet Longinus Fappquote:Op zondag 7 januari 2007 12:40 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoe heet je? Ik kom je opzoeken.
Ik lig echt heerlijk bij te komen met dat geluid van de zee op de achtergrond!!!quote:Op zondag 7 januari 2007 13:54 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Ik en Sanshine aan het chillen op het strand![]()
Dat ziet er heerlijk uit! Waar liggen jullie?quote:Op zondag 7 januari 2007 13:54 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Ik en Sanshine aan het chillen op het strand![]()
Zover ik weet heb ik dat niet gehad bij het inloggen?quote:Op zondag 7 januari 2007 14:37 schreef Piovan het volgende:
Kan niemand mij even helpen?
moek een account voor je aanmaken dan?quote:Op zondag 7 januari 2007 14:37 schreef Piovan het volgende:
piovan1@hotmail.comquote:Op zondag 7 januari 2007 14:44 schreef dekkered het volgende:
[..]
moek een account voor je aanmaken dan?
geef ff je mail ofzo dan
Ik zou je best willen helpen Pio, maar ik ben zelf te n00b in dit spel.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:37 schreef Piovan het volgende:
Waar? TP mij, ik heet Milou Redgravequote:Op zondag 7 januari 2007 16:01 schreef roooosje het volgende:
Ik zit weer te campen
Iemand toevoegen als vriend, en dan kan je ergens op een knopje drukke 'Teleport to your home'. Your home is dan de plaats waar je op dat moment staat.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:22 schreef Piovan het volgende:
Hoe moet je iemand TPen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |