quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:50 schreef Lotjeb het volgende:
Mijn allereerste 'echte' baantje
![]()
[afbeelding]
Google picturesquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:07 schreef DeHovenier het volgende:
Ziet er mooi uit
Is dat een 1 of andere bekende club ofzo
Ik heb een vraagje, ik heb een Heads or Tails gok scriptje gebouwd, zou ik die mogen testen op jou land of iets dergelijks?quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:25 schreef Googolplexian het volgende:
wowdank je
Maar ik ben er echt van overtuigd dat de middelen om te bouwen in SL zo simpel gemaakt zijn dat iedereen het kan. Het gaat puur om ervaring (dus veel bouwen).
Niet dat ik aanmoedig om het te gaan doen hoorslecht voor m'n business
Maak er een HUD vanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:21 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik heb een vraagje, ik heb een Heads or Tails gok scriptje gebouwd, zou ik die mogen testen op jou land of iets dergelijks?![]()
Je kan er winst mee maken dus weet niet of je dat aantrekkelijk vind?
nvm iets te enthousiast
Het werkt al, ik moet het alleen nog op een crowded place droppen, maar aangezien niets van mij is kan ik hem nergens kwijtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:26 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Maak er een HUD vanmakkelijk testen
Ja je weet wel, zo'n kaar uiterlijk geval wat in je inventory zit en je kan verschillende dingen dragen, maar hoe zet je ze uit?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:53 schreef Metsel het volgende:
Haar kaart? WTF? Leg uit..
Lullen we nog wel over danquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:31 schreef Cageon het volgende:
[..]
Het werkt al, ik moet het alleen nog op een crowded place droppen, maar aangezien niets van mij is kan ik hem nergens kwijt![]()
Owja en het moet een uiterlijk hebben maarja
Kan je beter via IM van de Fok!groep doen. Gaat wat sneller.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:26 schreef Badabingea het volgende:
Iemand dansen, ik heb nu een padje over.
Dat zou wel tof zijnquote:
Hoe?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:50 schreef Lotjeb het volgende:
Mijn allereerste 'echte' baantje
![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |