Hm, ik zal even aan zijn borst luisteren of die nog ademt....quote:
De pijn en verdrietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En daar kom je nu pas mee, verdullekes lijer daar is het nu te laat voor natuurlijk![]()
Papa, ben jij dat?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:05 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
De pijn en verdriet![]()
Je kan beter zelfmoord plegen, is voor iedereen het beste![]()
Ik zag net twee wijven over elkaar heen squirtenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij kent geen liefde in je leven![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:08 schreef opgebaarde het volgende:
Iemand enig idee of er na 8 jaar nog garantie op zo'n voorwerp zit? Dit is duidelijk nalatigheid en ik wil me 3 gulden terug
Niet spotten met mijn MPS dus haal die N maar weg vlegelquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:11 schreef Zrtlrnc het volgende:
Rip aan de nabestaanden![]()
![]()
![]()
!!!111EINS ;d;dd;d;d;d;dd
Ze heeft een rubs onder haar neusquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:10 schreef opgebaarde het volgende:
Mijn moeder wilde aan iedereen de groetjes doen, dus hierbij een lebber van haar.
[afbeelding]
persoonlijke note, wie betaald er nu 8 euri per uur om mijn moeder in haar gezich te spuiten, paupers![]()
Sorryquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Niet spotten met mijn MPS dus haal die N maar weg vlegel
Dat is een restant van de koffie, vlak voordat mijn vader de foto nam had hij een pot verse oploskoffie (lekkerquote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:11 schreef Zrtlrnc het volgende:
Rip aan de nabestaande![]()
![]()
![]()
!!!111EINS ;d;dd;d;d;d;dd
Ik zal met een boeing 747-767 jouw gezicht eens toucheren plurk, met liefde uiteraard.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:14 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Sorrymag ik je fallus strelen?
Hihi.
Maar is dat niet zonde, ik heb een beretrek en ik lust wel iets te eten, zal ik hem ritueel frituren?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:16 schreef Biancavia het volgende:
Je moet je goudvis wel door de wc spoelen, want anders komt hij niet in de goudvissenhemel.
Propaganda!! Die komt gewoon in het riool!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:16 schreef Biancavia het volgende:
Je moet je goudvis wel door de wc spoelen, want anders komt hij niet in de goudvissenhemel.
Neen, ik moet mijn moeder uit bed halen en wassen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik zal met een boeing 747-767 jouw gezicht eens toucheren plurk, met liefde uiteraard.
Kom je morgen aniewaj buitenspelen?
Ik zal de stofzuiger er op zetten, je weet maar nooitquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Volg eerst nog even onderstaande stappen voor je hem naar Splinter van de Turtles stuurt.
[afbeelding]
Daar kan je ook andere visjes mee uit zuigen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik zal de stofzuiger er op zetten, je weet maar nooit![]()
WTF daar gaat ie, met een brief voor zijn moeder.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:16 schreef Biancavia het volgende:
Goed idee, ik ga meteen aan de slag. Maar nog meer opdrachten, moet ik je ramen lappen, afwassen of nog iets zuigen.....?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:26 schreef MmadviewW het volgende:
He Fritz, je mag die bak wel eens schoonmaken
Omgquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:32 schreef Zrtlrnc het volgende:
Misschien lust ie wel pistache nootjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |