Dat heet relativeren.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dank je. En ook nog voor je compliment over de Nathanael capture.
Zo ken ik er wel meer!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat heet relativeren.
Op internet met je caps ben je![]()
Maar je kan zo af en toe zo ongelovelijk dom uit de hoek komen.
Ja, misschien moet ik eens bij jou in de leer, want jij kraamt alleen maar zeer intelligente dingen uit.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat heet relativeren.
Op internet met je caps ben je![]()
Maar je kan zo af en toe zo ongelovelijk dom uit de hoek komen.
Strak t-hirt aandoen bij haar, kijken of ze het koud heeft.....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:27 schreef Day het volgende:
Die Nena heeft het gewoon nooit koud, hè?
Ik herhaal niet zoals jij 1000x een bericht over naaktfoto's van Huub en de striptease.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, misschien moet ik eens bij jou in de leer, want jij kraamt alleen maar zeer intelligente dingen uit.
Dank jequote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik herhaal niet zoals jij 1000x een bericht over naaktfoto's van Huub en de striptease.
En over lesley/BoerBart.
Dat was les 1.
Geef je mening maar 1x en ga er niet over doordrammen.... (Ok, je staat wel op 1 in de stats)![]()
Kap nou maar, LS.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik herhaal niet zoals jij 1000x een bericht over naaktfoto's van Huub en de striptease.
En over lesley/BoerBart.
Dat was les 1.
Geef je mening maar 1x en ga er niet over doordrammen.... (Ok, je staat wel op 1 in de stats)![]()
Aun quero caracoles.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:38 schreef Day het volgende:
[..]
Kap nou maar, LS.
En nou ik toch bezig ben, dat Spaanse gebrabbel en gezeur over slakken is ook wel leuk genoeg geweest nu.
Dat was mijn les 1.
Zo kijkt hij vrij vaak hoor.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:39 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Wat kijkt die belabberd uit zijn ogen.....heeft ie z'n pilletje niet gehad vanmorgen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |