Heerlijk gewoon, het is rust en er wordt wat gepraat, en nog een stuk of 8 lekkere goals gezien. Niks geen reclamequote:Op zondag 7 januari 2007 16:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad.... De rechten voor het Engels voetbal moeten straks niet naar die k*t Talpa, want dan is het reclame om de haverklap![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 16:58 schreef fanneke het volgende:
wat is dat manure toch een vieze kankerclub
![]()
Nee, ARSE-nal met die leuke ARSE-ne Wenger is leuk...quote:Op zondag 7 januari 2007 16:58 schreef fanneke het volgende:
![]()
Doe n's even normaalquote:Op zondag 7 januari 2007 16:58 schreef fanneke het volgende:
![]()
Talpa houd d'r straks mee op, de voetbal rechten wordne verdeeld onder net5 en sbs6quote:Op zondag 7 januari 2007 16:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad.... De rechten voor het Engels voetbal moeten straks niet naar die k*t Talpa, want dan is het reclame om de haverklap![]()
Dat is nieuws voor mij. Wat moet een vrouwenzender als Net5 trouwens met voetbal?quote:Op zondag 7 januari 2007 17:02 schreef Grimm het volgende:
[..]
Talpa houd d'r straks mee op, de voetbal rechten wordne verdeeld onder net5 en sbs6
Ja de geruchten gaan inderdaad rond dat ze hun deuren zullen sluiten, maar is er nou ook een bevestiging ? Als het daadwerkelijk zo is, dan is het feesten geblazenquote:Op zondag 7 januari 2007 17:02 schreef Grimm het volgende:
[..]
Talpa houd d'r straks mee op, de voetbal rechten wordne verdeeld onder net5 en sbs6
Agh laat hem somt direct zijn hele niveau op ja.quote:
Goh, wat leuk. Dat had ik nog nooit gehoord.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee, ARSE-nal met die leuke ARSE-ne Wenger is leuk...
Als Arsenal wint zie je mij toch ook niet direct Kanker dit en weet ik wat roepen, doe n's even normaal.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:05 schreef fanneke het volgende:
[..]
Goh, wat leuk. Dat had ik nog nooit gehoord.![]()
Zelf verzonnen?
ik roep het ook niet alleen als manure op weer zo'n kut manier wint hoor.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:06 schreef Grimm het volgende:
[..]
Als Arsenal wint zie je mij toch ook niet direct Kanker dit en weet ik wat roepen, doe n's even normaal.
Gast wil jij eens heel snel naar je hokje toe gaan, je loopt alleen maar onzin uit te kramenquote:Op zondag 7 januari 2007 17:05 schreef fanneke het volgende:
[..]
Zelf verzonnen?
Gastquote:Op zondag 7 januari 2007 17:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gast wil jij eens heel snel naar je hokje toe gaan, je loopt alleen maar onzin uit te kramen![]()
Het heeft wel op de frontpage gestaan enzo, dan zouden alle voetbalrechten verdeeld worden over die 2 zenders, zeg maar de sbs groep want net 5 is ook van sbs geloof ik.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:03 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat is nieuws voor mij. Wat moet een vrouwenzender als Net5 trouwens met voetbal?
Maar dat zijn ook 2 baggerzendersquote:Op zondag 7 januari 2007 17:09 schreef Grimm het volgende:
[..]
Het heeft wel op de frontpage gestaan enzo, dan zouden alle voetbalrechten verdeeld worden over die 2 zenders, zeg maar de sbs groep want net 5 is ook van sbs geloof ik.
Lang leve NOS!quote:Op zondag 7 januari 2007 17:10 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Maar dat zijn ook 2 baggerzenders![]()
Alleen NOS![]()
Laten we het hopen..quote:Op zondag 7 januari 2007 17:12 schreef Grimm het volgende:
http://www.elsevier.nl/ni(...)/rss/true/index.html hier is het bericht
Ja, ik had wel meegekregen dat de Mol tevergeefs aansluiting gezocht heeft bij SBS. Maar nog niet dat hij er echt mee op wilde gaan houden. Zou het apart vinden als ze voetbal op Net5 gingen uitzenden. Dan halen ze het hele profiel van die zender onderuit. Ach ja, zolang eredivisievoetbal maar te volgen blijft.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:09 schreef Grimm het volgende:
[..]
Het heeft wel op de frontpage gestaan enzo, dan zouden alle voetbalrechten verdeeld worden over die 2 zenders, zeg maar de sbs groep want net 5 is ook van sbs geloof ik.
Als NOS nou eens wat geld op tafel legt heb ik vertrouwen dat de rechten weer naar NOS gaan, tenminste dit hoop ik zo. Gewoon heerlijk de wedstrijden bekijken zonder een seconde reclame, dit zie ik namelijk wel gebeuren bij SBS 6 of Net 5. Oh ja dan begint NOS in hun uitzendingen ook meteen met de kraker, dat is wat anders dan we bij Talpa gewend zijnquote:Op zondag 7 januari 2007 17:14 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, ik had wel meegekregen dat de Mol tevergeefs aansluiting gezocht heeft bij SBS. Maar nog niet dat hij er echt mee op wilde gaan houden. Zou het apart vinden als ze voetbal op Net5 gingen uitzenden. Dan halen ze het hele profiel van die zender onderuit. Ach ja, zolang eredivisievoetbal maar te volgen blijft.
Ja, goed he? Heb ik jou nl. nog nooit op kunnen betrappenquote:Op zondag 7 januari 2007 17:05 schreef fanneke het volgende:
[..]
Zelf verzonnen?
Je hebt gelijk. Maar ik blijf mijn best doen.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, goed he? Heb ik jou nl. nog nooit op kunnen betrappen![]()
Moet ie maar geen pyjamabroek aandoen naar z'n werk.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:35 schreef AminBen het volgende:
Jammer van die Hongaarse pyjamakeeper
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |