Die drinkt voornamelijk wijn... daarbij, opgestaan is plaatsje vergaanquote:
Die reclame van Brosquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:02 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Die drinkt voornamelijk wijn... daarbij, opgestaan is plaatsje vergaan![]()
Evengoed is mijn invulling van JB die van bubbels houdt niet slecht te noemen.
is goed!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:54 schreef 205_Lacoste het volgende:
Claudia Cardinale
Geen idee hoe ik op haar komquote:
Leuk gevonden, maar nee. Het gaat letterlijk om een 'rol'... denk aan een film. De afkorting van de initialen is ook een officiële Nederlandse afkorting voor die 'rol'.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:59 schreef DaveMasteR het volgende:
Mata Hari (hoeren madam)
Dat is de rol inderdaadquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:31 schreef redunzl het volgende:
Hare Majesteit ???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door 205_Lacoste op 16-01-2007 23:58:09 ]
Niet alleen binnen de grenzen denken... ga eens overzeequote:Op woensdag 17 januari 2007 08:04 schreef redunzl het volgende:
ik zat te denken aan de nederlandse tv serie Juliana met Marieke de Kleine maar dat is 'm dus niet![]()
Als je het niet helemaal gezien hebt mag je nog een keer hoor... Marieke de Kleine is natuurlijk MK en geen HM.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:28 schreef redunzl het volgende:
ik had al gespiekt om Marieke de Kleine te sjekken, dus voor mij gaat het over![]()
Zeg het dan ook... Je hoeft niet eerst je vinger op te steken hierquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:05 schreef ruud_fr het volgende:
ik weet het
Ik heb nog niets gezegd... Maar bij dezen wil ik wel uit de doeken doen dat het Helen Mirren is.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:23 schreef ruud_fr het volgende:
je hebt het zelf al gezegd, deze hele opgave gaat nergens meer over
verder met SP dan maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |