het gesprek ging nog iets verderquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:35 schreef avonne het volgende:
Huub "natasia, die kleren maken je dik"
Natasia "Bart vindt me sexy"
Huub "Bart is een boer, die vindt een paard met dikke kuiten al sexy"
Wou je het gaan ontkennen dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:22 schreef Leandra het volgende:
Niet van Huub zelf maar wel leuk........ het commentaar bij RTL Boulevard op 07.02.07:
"Het vertrek van wannabe-miljonair Huub zorgt voor heel wat opschudding bij zijn nieuwbakken groupies"
Dat we ff weten wat we zijn![]()
Ga toch wegquote:
Dat neemt niet weg dat ik mag ontkennen een groupie te zijnquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:31 schreef PC eend het volgende:
Ga toch weg![]()
Huub is hier het opium voor het volk
Geef het volk brood en huub
Je had het over 'we'quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat ik mag ontkennen een groupie te zijn![]()
Ah gossie....... je staat tussen de gillende 15-jarige meisjes bij zijn moeder voor de deur te wachten tot hij naar buiten komt om een handtekening uit te delen??quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:35 schreef PC eend het volgende:
Je had het over 'we'
Daar hoor ik ook bij, weet je wel hoe erg dat voor mij is
Dat is precies hoe ik mij hier voelquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah gossie....... je staat tussen de gillende 15-jarige meisjes bij zijn moeder voor de deur te wachten tot hij naar buiten komt om een handtekening uit te delen??![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:35 schreef Mooske123 het volgende:
Natasia: Zei heeft een naam (4 keer ofzo)
Huub heel koeltjes: Zei heeft zo veel namen (zachtjes op t internet)
hahahahaah![]()
![]()
ja die was ook raak! hahahaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:39 schreef Gert het volgende:
Natasia: Jij gaat nooit meer naar huis, maar wij ook niet.
Huub: Wie zijn wij dan, al je schizofrene persoonlijkheden?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:39 schreef Gert het volgende:
Natasia: Jij gaat nooit meer naar huis, maar wij ook niet.
Huub: Wie zijn wij dan, al je schizofrene persoonlijkheden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |