quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:42 schreef Piet_Veerman het volgende:
Tijd om die Eboue echt flink te raken.
wat bedoel je daarmee? alsof je wil zeggen dat dat nu niks meer voorsteltquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Real Madrid en AC Milan hebben ook een geweldige historie, maar kijk nu...... Ja oke de supporters van Liverpool blijven nog altijd een stuk fanatieker dan die droogkloten van Real Madrid
Mwah Madrid heeft dus wel een harde kern he, waarom denk je dat ze al die catalaanse auto's verbouwen wanneer die in Madrid staan.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:45 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
wat bedoel je daarmee? alsof je wil zeggen dat dat nu niks meer voorstelt![]()
ik vind dat stuk voor stuk nog steeds schitterend grote wereldclubs. al is bij mij het belangrijkste criterium nog steeds: de supporters. dat vind ik belangrijk. wat betreft vind ik real madrid inderdaad niet echt boeiend...meeste spaanse clubs trouwens niet. sevilla, betis, atletico hebben wel een fanatieke aanhang.
AC MIlan stelt nu na de omkoopschandaal(quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:45 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
wat bedoel je daarmee? alsof je wil zeggen dat dat nu niks meer voorstelt![]()
ik vind dat stuk voor stuk nog steeds schitterend grote wereldclubs. al is bij mij het belangrijkste criterium nog steeds: de supporters. dat vind ik belangrijk. wat betreft vind ik real madrid inderdaad niet echt boeiend...meeste spaanse clubs trouwens niet. sevilla, betis, atletico hebben wel een fanatieke aanhang.
Merment ?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:51 schreef Erasmusch het volgende:
Was ie weer: 'at the merrrrrment'
Kuyt
Zegt Mark Lawrenson dat?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:51 schreef Erasmusch het volgende:
Was ie weer: 'at the merrrrrment'
Kuyt
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
7 8 als het goed isMaar Kuijt vind ik niet zo slecht spelen hoor, ben blij dat hij elke week zijn stinkende best doet en van zich laat gelden
en de league cupquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
en dan ook nog in de PL tegen elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |