SCHwalbequote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
dat is een swalbe , dat heeft die scheids goed gezien.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
dat is een sCHwalbe , dat heeft die scheids goed gezien.
18.15quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Toen ik thuis kwam van werk keek ik gelijk op teletekst om te kijken hoeveel Arsenal had gespeeld. Wat blijkt ? De aftrap was om 18.00 uurGelijk naar BCC gegaan om de wedstrijd te kunnen kijken
De eerste half uur is in ieder geval aardig.....
Wat gekquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Toen ik thuis kwam van werk keek ik gelijk op teletekst om te kijken hoeveel Arsenal had gespeeld. Wat blijkt ? De aftrap was om 18.00 uurGelijk naar BCC gegaan om de wedstrijd te kunnen kijken
De eerste uur is in ieder geval aardig.....
Ach 18.00 uur of 18.15 uur, waar maken we ook een probleem van. Maar Arsenal staat voor!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:53 schreef WeebI het volgende:
[..]
Wat gek
Bij mij begon het rond 18.15 en is er nog maar een half uur gespeeld.
Tsja als Liverpool niet scoort dan krijg je datquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:55 schreef golfer het volgende:
35 minuten valt Liverpool aan en natuurlijk scoort Arsenal dan.
Iddquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:55 schreef golfer het volgende:
Arsenal word wakkerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:57 schreef Public_NME het volgende:
Hopelijk komt de wedstrijd nu tot leven...
Misschien is het een zwakte van Liverpool dat ze zo moeizaam of amper scoren tegen de grote clubs ?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:55 schreef golfer het volgende:
Hey zou jij niet naar deze wedstrijd gaan ? Of ben ik nou in de war met de wedstrijd voor de competitie ?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:03 schreef DutchGooner het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Vandaar dat er op Anfield al drie maanden geen goal tegen werd gemaakt en er al maanden niet verloren is thuis? Jezus wat ben jij een dweil zeg, weet je dan helemaal niks over wel onderwerp dan ook?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:06 schreef Cyberia18 het volgende:
De verdediging van Liverpool is het gehele seizoen nou niet echt een zekere factor....
Alleen als het een early KO geworden zou zijn, nu ga ik 31 maart voor de competitie.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hey zou jij niet naar deze wedstrijd gaan ? Of ben ik nou in de war met de wedstrijd voor de competitie ?
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:08 schreef golfer het volgende:
Arsenal gaat de 2e helft gewoon verder met goed verdedigen en loert op een paar counters.
Zou me niets verbazen als ze er zo nog 2 scoren.
Het is als een gemiddelde wedstrijd van PSV. Er is geen fuck aan, 1 ploeg verdedigt laf en countert 2 keer en scoort daaruit. Ploegen zijn wel vergelijkbaar. Ben benieuwd welke van de twee de andere uit-laft in de CL ontmoetingen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:09 schreef koningdavid het volgende:
Rare wedstrijd eigenlijk. Er gebeurt eigenlijk helemaal niets. Liverpool heeft geen een kans gehad, Arsenal twee (als je dat kansen wilt noemen) en het is 0-2.
Welkom bij Arsenal, de team met grote wedstrijdbepalersquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:09 schreef koningdavid het volgende:
Rare wedstrijd eigenlijk. Er gebeurt eigenlijk helemaal niets. Liverpool heeft geen een kans gehad, Arsenal twee (als je dat kansen wilt noemen) en het is 0-2.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:11 schreef stevengerrard het volgende:
Arsenal terecht op 2-0 voorsprong.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:11 schreef twi het volgende:
[..]
Het is als een gemiddelde wedstrijd van PSV. Er is geen fuck aan, 1 ploeg verdedigt laf en countert 2 keer en scoort daaruit. Ploegen zijn wel vergelijkbaar. Ben benieuwd welke van de twee de andere uit-laft in de CL ontmoetingen.
huiliequote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:11 schreef twi het volgende:
[..]
Het is als een gemiddelde wedstrijd van PSV. Er is geen fuck aan, 1 ploeg verdedigt laf en countert 2 keer en scoort daaruit. Ploegen zijn wel vergelijkbaar. Ben benieuwd welke van de twee de andere uit-laft in de CL ontmoetingen.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:11 schreef stevengerrard het volgende:
Ach ja het is de FA Cup maar![]()
....
Ik vind Arsenal niet echt vergelijkbaar met PSV hoor. PSV staat bekend om zijn effectiviteit. Terwijl Arsenal, afgezien van deze wedstrijd, nog wel eens moeite heeft om een wedstrijd te winnen waarin ze veel beter zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:11 schreef twi het volgende:
[..]
Net als Ajax veel wedstrijden dit seizoen. Tot de 16 gaat het prima, af en toe met leuk en frivool voetbal. Raar dat jij nu ineens een compleet tegenovergestelde mening bent toegedaan dan wanneer het om Ajax en PSV gaat.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:12 schreef S-Two het volgende:
[..]
Gelukkig valt Liverpool wel goed aan.
quote:
remember 24 dec.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Niet als Liverpool zo blijft spelen
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja of 3-2,2-2,1-2,1-3,1-4,0-3,0-4 etc
Ik kan Arsenal niet wekelijks zien, maar wat ik nu zie kan je 1-op-1 gelijkleggen aan het spel van PSV, vooral tijdens uitwedstrijden.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik vind Arsenal niet echt vergelijkbaar met PSV hoor. PSV staat bekend om zijn effectiviteit. Terwijl Arsenal, afgezien van deze wedstrijd, nog wel eens moeite heeft om een wedstrijd te winnen waarin ze veel beter zijn.
Klopt, maar het valt me op dat de mensen die lopen te piepen over het spel van Arsenal zelden of nooit een PL wedstrijd zien van Arsenal, vind het niet erg, kan er alleen maar om lachen, zeker nuquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik vind Arsenal niet echt vergelijkbaar met PSV hoor. PSV staat bekend om zijn effectiviteit. Terwijl Arsenal, afgezien van deze wedstrijd, nog wel eens moeite heeft om een wedstrijd te winnen waarin ze veel beter zijn.
Arsenal laf verdedigen ? Dude naar welke wedstrijd kijk jij ? Arsenal verdedigt op dit moment gewoon sterk en Kuijt en Crouch hebben op dit moment niets in te brengen. Het grote verschil tussen Arsenal en PSV is dat Arsenal wekelijks aantrekkelijk en goed voetbal speelt. Helaas laat de afmaking hier en daar nog wat te wensen over. Maar goed Arsenal speelt immers in de beste competitie van de wereld, dat is wat anders dan de ''Mickey Mouse'' competitequote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:11 schreef twi het volgende:
[..]
Toch wat vaker kijken twi, want die vergelijking slaat nergens op..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan Arsenal niet wekelijks zien, maar wat ik nu zie kan je 1-op-1 gelijkleggen aan het spel van PSV, vooral tijdens uitwedstrijden.
Lul niet, was het niet omdat Arsenal zo brak speelde jij liever manyoo ging kijken?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Arsenal wekelijks aantrekkelijk en goed voetbal speelt. Helaas laat de afmaking hier en daar nog wat te wensen over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |