Vooral sinasappelsap.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:01 schreef imported_sphinx het volgende:
alles smaakt heel vies nadat je je tanden hebt gepoetst..![]()
Ja, bahquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:01 schreef imported_sphinx het volgende:
true.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:08 schreef bas-beest het volgende:
als je pas gekotst hebt, smaakt water zoet
inderdaad daarom poets ik nooit mijn tandenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:01 schreef imported_sphinx het volgende:
als ik zwembad water inslik moet ik altijd kotsenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:10 schreef MaGNeT het volgende:
Zwembadwater is ook niet lekker trouwens. Ik moet toch eens leren duiken.
vooral niet als je al warme of koude handen hebtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:28 schreef gronk het volgende:
Vagelijk gerelateerd: water wat heter is als 45 graden is niet te onderscheiden van ijskoud water. Of andersom.
Daarom komt er zo veel troep uit je mond zekerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:17 schreef jors het volgende:
[..]
inderdaad daarom poets ik nooit mijn tanden![]()
Daarom proeft hij ook steeds iets anders.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:45 schreef slindenau het volgende:
[..]
Daarom komt er zo veel troep uit je mond zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ALLES is intelligentieverhogen na het nuttigen van 20 biertjesquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:11 schreef Jaheur het volgende:
Fok is intelligentieverhogend na het nuttigen van 20 biertjes
Vast wel.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:30 schreef slindenau het volgende:
Dus ook alcohol heeft een punt van maximaal genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |