Wat er altijd in een kroeg te doen is, een werkende tap.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wat is er in little devil eigenlijk te doen op dinsdag?
bedankt, kon niks op hun site vinden over wat er door de week te doen is.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat er altijd in een kroeg te doen is, een werkende tap.En little devil kennende, mensen met zwarte kleding aan. Waarbij je opvalt als je een geel tshirt aan hebt.
Anders moet je even op hun website kijken. http://www.littledevil.nl/
zeker wetenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 05:12 schreef _dirkjan_ het volgende:
Met oud & nieuw was de hall of fame ook zeer oké trouwens..
nou het ziet er mijn inziens niet zo tof uitquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat er altijd in een kroeg te doen is, een werkende tap.En little devil kennende, mensen met zwarte kleding aan. Waarbij je opvalt als je een geel tshirt aan hebt.
Anders moet je even op hun website kijken. http://www.littledevil.nl/
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:03 schreef liefie_ het volgende:
zijn er nog spannende dingen dit weekend in tilburg?
nee want ik gok dat jij dan naar een spanneder iets gaat dan tilburg dus dat is niet helemaal eerlijkquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:07 schreef FlyingFox het volgende:
Ik ben dr nie dees weekend. Spannend zat?
En wat zijn dan de blije tenten van tilburg. Lopen daar alleen maar ronald mac donals rond om iedereen blij te maken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou het ziet er mijn inziens niet zo tof uit
maja ik ben ook meer van het blije type
tenten waar niet iedereen in t zwart depresief aan de bar loopt te zijn en naar metal luistertquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:45 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En wat zijn dan de blije tenten van tilburg. Lopen daar alleen maar ronald mac donals rond om iedereen blij te maken.![]()
Maar ik moet zeggen the littel devil is wel redelijk een doelgroep cafe. Voornamelijk in zwart geklede mannen met lang haar. Nog net niet in zwart leer met een snor![]()
Hallo, Tilburg is leuk, maar echt niet all that, dus je zit al snel aan iets spannenders dan Tilly...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee want ik gok dat jij dan naar een spanneder iets gaat dan tilburg dus dat is niet helemaal eerlijk
extasequote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
tenten waar niet iedereen in t zwart depresief aan de bar loopt te zijn en naar metal luistert
Uitstad? Is daar nog wat te beleven? Toen ik daar laatst op een zaterdagavond langs liep zag het er niet bepaald druk uit. In tegenstelling tot een jaar geleden ofzo toen ik er nog regelmatig kwam.quote:
Extase is toch niet echt een metaltent? Meer voor de puberende alto's.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:40 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
extase
hoewel dat ook een studentenkiet is op de woensdag
paar maanden geleden was t op de donderdag erg tof..weet niet of dat nog zo isquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Uitstad? Is daar nog wat te beleven? Toen ik daar laatst op een zaterdagavond langs liep zag het er niet bepaald druk uit. In tegenstelling tot een jaar geleden ofzo toen ik er nog regelmatig kwam.
Het ging om NIET depressief en int zwart... Maar het kan aan mij liggen, maar van Extase wordt ik niet depressief... Wel lichtelijk doof. Als je daar een gesprek met iemand wil hebben vooraan dan ben je geheid schor de volgende dag...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:40 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
extase
hoewel dat ook een studentenkiet is op de woensdag
dan klopt t tochquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het ging om NIET depressief en int zwart... Maar het kan aan mij liggen, maar van Extase wordt ik niet depressief... Wel lichtelijk doof. Als je daar een gesprek met iemand wil hebben vooraan dan ben je geheid schor de volgende dag...
idd..afg. woensdag weer s geprobeerd...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:07 schreef Acathla het volgende:
Extase was een paar jaar geleden leuker. Minder duur ook.
Al vier maanden niet meer geweest. Ik mis het niet merk ik nu.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:07 schreef Acathla het volgende:
Extase was een paar jaar geleden leuker. Minder duur ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |