Berry en Alexia, maar hijs ondertussen alweer 170 keer overgenoemn en van naam veranderd. ;')quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:56 schreef Parafernalia het volgende:
dn brands![]()
hoe heet die dansschool ook weer?
Hehe, grappig. Ik heb nogkaartjes nagemaakt hiero voor mensen die dr geen meer konden bemachtigen. Ze zijn er nog mee binnen gekomen ook, terwijl anderen niet eens met echte kaarten binnen kwamenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
de brandswat erg is dat
ik was er met nieuwjaar weer
allemaal van die mensen die toch nog voor 10 euro een heeeeeeuuuul mooie (vaak goude) outfit hebben gescoort!
ik ben ook meer van tilburg
daarom ben ik er maar gaan wonen
mijn mama had heel lief het aller laatste kaartje gehaalt voor mequote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:41 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Hehe, grappig. Ik heb nogkaartjes nagemaakt hiero voor mensen die dr geen meer konden bemachtigen. Ze zijn er nog mee binnen gekomen ook, terwijl anderen niet eens met echte kaarten binnen kwamen
TIlburg, ja ik ben je stadsgenoot over een paar maandjes.
ik ook!quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:46 schreef veldmuis het volgende:
Ik wil jullie feliciteren met Peerke die heilig gaat worden!
goddank stont ik in een kraakpand in EIndhoven te stuiterenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mijn mama had heel lief het aller laatste kaartje gehaalt voor me
maar na half 4 of zo gingen zo ook mensen zonder kaartje binnen laten
bleeeeeeeegh
kon je helemaal niet meer dansen en zo
The Case.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:53 schreef Ace1 het volgende:
Waar gaan de tilburgers hier veel uit?
Skihut?
Bolle?
Brandpunt?
Philip?
Uitstad?
Zino?
Wow tof.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:36 schreef Parafernalia het volgende:
http://www.nu.nl/news/951(...)ransportbedrijf.html
Tropical Danny!!!!!!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:29 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
goddank stont ik in een kraakpand in EIndhoven te stuiteren
brands is alitjd warm. kom er zelden, alleen als er echt iets te doen is; carnaval ofzo.
vorig jaar staan zweten heel mn sminck over men gezicht nie normaal.
wel gezellig. [afbeelding]
kleine sfeerimpressie:
[afbeelding]
Dude, the feck?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:29 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
goddank stont ik in een kraakpand in EIndhoven te stuiteren
brands is alitjd warm. kom er zelden, alleen als er echt iets te doen is; carnaval ofzo.
vorig jaar staan zweten heel mn sminck over men gezicht nie normaal.
wel gezellig. [afbeelding]
kleine sfeerimpressie:
[afbeelding]
Echte gezelligheid vind je boven de rivieren en ten westen van de lijn Arnhem / Zwolle niet...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Join the club... Hier in Amsterdam vind ik het een hoop gebakken lucht en gemaakte gezelligheid "omdat het gezellig is, MOET het ook gezellig zijn" Jah, right...
Nee, dat wordt me ook pijnlijk duidelijk, die cultuurclash...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Echte gezelligheid vind je boven de rivieren en ten westen van de lijn Arnhem / Zwolle niet...
Inderdaad een goede tijd gehad en die bierprijs van ¤1,50 de flesquote:Op dinsdag 23 januari 2007 05:12 schreef _dirkjan_ het volgende:
Met oud & nieuw was de hall of fame ook zeer oké trouwens..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |