Jij hebt dan de strooidienst gebeld, want om 7.30 was er op de fietspaden in ieder geval wel gestrooidquote:Op woensdag 7 februari 2007 06:29 schreef -_Tommy_- het volgende:
de tering het is spiegelglad op de weg :S Tilburg doet weer eens niet aan strooien! kwam net uurtje geleden thuis en het was echt spekkie! maar wel leuk glijden met de handrem erbij!
Ginne kaans!quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:02 schreef vamperotica het volgende:
Ik wil ok zo'n zak!
En dan vooral ok veur nix enzo
Nog nie.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:22 schreef toma het volgende:
hedde gullie al unne paspertoe weg gekaait vur op t koningsplein meej carnaval ?
hoeveul vroagt diene koekert dur veur ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:18 schreef vamperotica het volgende:
Valt trouwens mee...
K zie er nog maar 1 op marktplaats
Nou, ge kunt er op biejuh heh...quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:34 schreef toma het volgende:
[..]
hoeveul vroagt diene koekert dur veur ?
des gauw verdient wár. Hak ook mar zon ding meej gejoept. Tis toch sund.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:35 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nou, ge kunt er op biejuh heh...
Er is tot nu toe 28 pleurootjes op geboojuh
quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
nog meer mensen die met carnaval.... dat niet gaan vieren!
quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:37 schreef toma het volgende:
[..]
zén dur echt meense die mee carnaval thuis blêve ?
Yep!quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
nog meer mensen die met carnaval.... dat niet gaan vieren!
ej koekert; nah moete gij s goet luistere. Ik gaoh mezelf verkleje als een zusterke same mee nog 5 man. Da mag r dan best debiel ut zien maor kweet zeker da ik meer lol gao hebbe dan gij mee uw ijsbaon. En kwit zeker dak duzend keer beter kaan skieen als gij.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:14 schreef Sessy het volgende:
[..]
Yep!![]()
Ik heb niet eens vakantie, maar als ik vakantie had zat ik die week OF op de ijsbaan OF bij m'n vriend in Leeuwarden (hoewel ze in Leeuwarden ook een ijsbaan hebben overigens), en toch zeker niet in een kroeg met kutmuziek en bezopen kotsende halfgare armoedesloebers die niet eens gaan skieen maar zich wel verkleden als 3-jarige kindertjes.![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:16 schreef vamperotica het volgende:
SNEEUW!!!
Ik heb er gisteren op weg naar V39 heen en terug zeker 4 strooiwagens gezien...quote:Op woensdag 7 februari 2007 06:29 schreef -_Tommy_- het volgende:
de tering het is spiegelglad op de weg :S Tilburg doet weer eens niet aan strooien! kwam net uurtje geleden thuis en het was echt spekkie! maar wel leuk glijden met de handrem erbij!
wa denkte gij wel niequote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:07 schreef liefie_ het volgende:
tadaaaaaaa
daar ben ik weer
of is het hier dood?
Iedereen staat in de file op de spoorlaanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:07 schreef liefie_ het volgende:
tadaaaaaaa
daar ben ik weer
of is het hier dood?
ook in Goirle? En tot hoelaat ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
Gratis stadsbussen mee Carnaval.
Niet in Goirle.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |