Tegengas geven is niet hetzelfde als schelden. Maar je kunt ook iets terug zeggen (zonder te schreeuwen of schelden) ipv onder de tafel kruipen elke keer en je mond houden...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus moeten zij zich gaan verlagen tot hun niveau? Ben ik het niet mee eens. Op zich vind ik de manier waarop vooral Sylvia omgaat met de vele aanvallen die ze al van bv Natasia heeft gehad echt getuigen van grote klasse. Ik was zelf als een idioot gaan schelden waarschijnlijk. Het probleem is echt dat je als kijker iedere keer het gevoel hebt machteloos te zijn en moet toekijken hoe de bad guy ongestraft wegkomt met de meest walgelijke opmerkingen/streken. Daar zou de regie van de tv uitzendingen misschien iets mee moeten doen. Op deze manier gaat het meer kijkers wegjagen dan het zal trekken.
En dat geldt andersom net zo goed.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:15 schreef Missy_1974 het volgende:
nena is ook niet heilig, maar ze snappen elkaar gewoon niet
nena heeft al paar keer geprobeerd het hem te vertellen maar heb het idee dat hij het gewoon niet snapt.
Zonder het gevoel van backup, gaat dat niet. Dan is daar altijd die mogelijkheid dat je er unaniem uit wordt gekinkeld. Dus dan maar je mond dichthouden en alles slikken voor zoete koek.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:19 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Tegengas geven is niet hetzelfde als schelden. Maar je kunt ook iets terug zeggen (zonder te schreeuwen of schelden) ipv onder de tafel kruipen elke keer en je mond houden...
Ja, ik snap dat jullie bijzonder graag willen dat Sylvia 'tegengas' geeft (zoals je het noemt), maar ik vind het wel getuigen van klasse dat ze haar gewoon negeert. Maar voor jullie zou het beter uitkomen als ze in actie kwam.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:19 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Tegengas geven is niet hetzelfde als schelden. Maar je kunt ook iets terug zeggen (zonder te schreeuwen of schelden) ipv onder de tafel kruipen elke keer en je mond houden...
Ik denk toch dat Natasia flipt als je op zo'n moment wat terugzegt...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:19 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Nena is af en toe wel degelijk respectloos! Ze ziet het zelf alleen niet zo, omdat ze niet anders gewend is.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nena heeft gelijk!!!
En die loverboy wil zijn gelijk halen.
Want Nena is NOOIT NOOIT respectloos geweest. Dat waren Netty ( aka loverboy-mama) en Brian.
Ik blijf ervan overtuigd dat ze elkaar even flink moeten nemen, dat blijkt uit allesquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:22 schreef Day het volgende:
[..]
En dat geldt andersom net zo goed.
Er worden allerlei zaken bij gehaald die er totaal niet toe doen.
Precies heeft geen enkele zin want ze knalt over toch doorheen en luistert toch nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat jullie bijzonder graag willen dat Sylvia 'tegengas' geeft (zoals je het noemt), maar ik vind het wel getuigen van klasse dat ze haar gewoon negeert. Maar voor jullie zou het beter uitkomen als ze in actie kwam.
Tegenover zichzelf ja, omdat ze zich toch weer met die creep inlaat ipv hem te blijven negeren en hem vanavond zeer weinig punten te geven.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:24 schreef Day het volgende:
[..]
Nena is af en toe wel degelijk respectloos!
Ze is een verwend meisje. Die bij onderzoeken van scholing en al die dingen weten, dat ze geen kans maakt.....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:24 schreef Day het volgende:
[..]
Nena is af en toe wel degelijk respectloos! Ze ziet het zelf alleen niet zo, omdat ze niet anders gewend is.
Zo.... dat brengt herinneringen naar boven zegquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:30 schreef avonne het volgende:
Watskebeurt?
Ik was even Fur Elise aan het oefenen
Boeiende ontwikkelingen. Een begin is gemaakt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:19 schreef Leandra het volgende:
Huub zegt dat hij "nix aan Sylvia heeft" als zij geen spelletjes wil/kan spelen.
Dat neemt niet weg dat hij haar nog steeds als een vriend ziet.
Wat allicht een keer zou kunnen: als Nataasia weer eens, zoals vanavond, tegen Sylvia zegt dat ze het "haat om tegen haar lelijke kutkop aan te moeten kijken", rustig zeggen dat haar kinderen beter af zijn zo, met zo'n gestoorde moeder opgesloten in een villa. Maar ja, dat is Sylvia's stijl niet, en als je zoiets doet, moet je het wel cóól kunnen doen. Sylvia zou zichzelf schamen voor zo'n opmerking, en dat werkt dus niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:26 schreef farceman het volgende:
[..]
Precies heeft geen enkele zin want ze knalt over toch doorheen en luistert toch niet
kindje?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mamma loverboy en loverboy willen gewoon een ............................ (vul maar in)
DGK_REDACTIE, lezen jullie nog mee?? Gomi heeft hier een goed punt. We krijgen als streamers het idee dat jullie ook op de hand zijn van types als Nathanael en Natasia (waarschijnlijk omdat jullie denken dat zij het programma maken). Geef ons eens het idee dat jullie op de hand zijn van bewoners als Huub en Sylvia en het zou al een stuk schelenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:36 schreef gomi het volgende:
tegengas geven door huub en sylvia zou mooi zijn, maar geef ze dan ook eens de kans. laat geen contactpunten verdelen op basis van een onderlinge poll, omdat je dan bij voorbaat weet wie er onderaan zal komen.
Nee man, die twee zijn gewoon stapel op elkaarquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lovermama is nu ook beetje "HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHas"
Luister goed naar loverboy-talk"
Ja, dat doet pijn, doet heel veel pijn....
In je eigen hoofd....
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:44 schreef tipsch het volgende:
batterijen? of brian haar zender even opnieuw wil plaatsen. toe maar, onder haar beha door, woops
Niet dus!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:52 schreef Leandra het volgende:
En de intimiteit is weer terug, ze hangen weer op de bank.......
Hoeveel minuten totdat Nena haar benen over die van Brian legt???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |