abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 januari 2007 @ 01:42:05 #201
92596 GoYourOwnWay
ontzettende aap!
pi_45063761
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:39 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dus moeten zij zich gaan verlagen tot hun niveau? Ben ik het niet mee eens. Op zich vind ik de manier waarop vooral Sylvia omgaat met de vele aanvallen die ze al van bv Natasia heeft gehad echt getuigen van grote klasse. Ik was zelf als een idioot gaan schelden waarschijnlijk. Het probleem is echt dat je als kijker iedere keer het gevoel hebt machteloos te zijn en moet toekijken hoe de bad guy ongestraft wegkomt met de meest walgelijke opmerkingen/streken. Daar zou de regie van de tv uitzendingen misschien iets mee moeten doen. Op deze manier gaat het meer kijkers wegjagen dan het zal trekken.
Helemaal gelijk, behalve dan, het trekt juist WEL kijkers. Onrechtvaardigheid enzo... Maar ik denk sowieso dat ze Huub er wel in zullen houden
Uw zoekbewerking - "megalomane konijnenjager" - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
  zaterdag 6 januari 2007 @ 01:42:23 #202
58921 Day
You can fly!
pi_45063767
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:41 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Maak je niet druk... Na een paar weken in het huis valt ook hij door de mand en zal een klootzak blijken te zijn.
Zo gaat het toch (bijna) altijd.
Maar dan is het tenminste een lekkere klootzak!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_45063774
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:39 schreef Day het volgende:

[..]

Precies! Sylvia moet gewoon een keer helemaal los gaan tegen Natasia. Zelfde geldt voor Huub.
Zolang de 'pesters' denken dat ze het kunnen maken, doen ze het ook.

Psssst, hebben jullie al een vervanger gevonden voor de cameraman? Gun ons vrouwen nou ook een pleziertje! De mannen hebben Nena al.
Pffff ik zou het niet kunnen om los te gaan tegen die schreeuwlelijk.
dat mens walst je zo omver met dat volume van haar.
Enige wat je kan doen is ook met iets gooien ,dan is ze pas stil.
Ben ik nu een watje
pi_45063783
quote:

[..]

Dus moeten zij zich gaan verlagen tot hun niveau? Ben ik het niet mee eens. Op zich vind ik de manier waarop vooral Sylvia omgaat met de vele aanvallen die ze al van bv Natasia heeft gehad echt getuigen van grote klasse. Ik was zelf als een idioot gaan schelden waarschijnlijk. Het probleem is echt dat je als kijker iedere keer het gevoel hebt machteloos te zijn en moet toekijken hoe de bad guy ongestraft wegkomt met de meest walgelijke opmerkingen/streken. Daar zou de regie van de tv uitzendingen misschien iets mee moeten doen. Op deze manier gaat het meer kijkers wegjagen dan het zal trekken.
De personen die zich nu zwaar misdragen verkleinen daarmee hun kans op de eindstreep...
Ik neem aan dat als die gehaald wordt...de oud-bewoners en de kijkers mogen mee beslissen wie als winnaar uit de bus zal komen...
pi_45063814
quote:

[..]

Natasia negeren werkt perfect. Wat dat betreft doet Sylvia dat altijd top. Voor de rest vind ik haar nooit echt interessant. Je hebt altijd mensen waarvan je denkt, ja daar kan ik wel een biertje mee drinken, en dat heb ik bij haar en Ilona totaal niet. Wat ik van Sylvia begrepen heb is dat ze een feestbeest is en mede daarop geselecteerd is. Ze kan helemaal los gaan. Nou dat is alleen op de 70s-80s party gebeurd en verder is ze gewoon vrij saai vind ik. Ik heb sterkt het idee dat ze maar met Huub vrienden is bij gebrek aan beter. Ze irriteert zich ook echt vaak aan hem.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 01:44:18 #206
58921 Day
You can fly!
pi_45063819
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:42 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Pffff ik zou het niet kunnen om los te gaan tegen die schreeuwlelijk.
dat mens walst je zo omver met dat volume van haar.
Enige wat je kan doen is ook met iets gooien ,dan is ze pas stil.
Ben ik nu een watje
Met 'losgaan' bedoel ik niet schreeuwen.
Gewoon een keer goed op d'r plek zetten.
Nu laat ze zich afbekken en denkt Natasia dus elke keer dat zij de strijd gewonnen heeft.
I am gonna shine
pi_45063855
Nena roept "Benji" en Brian komt te voorschijn
  zaterdag 6 januari 2007 @ 01:46:20 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45063886
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:44 schreef Day het volgende:

Nu laat ze zich afbekken en denkt Natasia dus elke keer dat zij de strijd gewonnen heeft.
Niet echt, want als je gewonnen hebt hoef je niet telkens weer te beginnen
Natasia vreet zich volgens mij op omdat Sylvia niet reageert.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zaterdag 6 januari 2007 @ 01:46:21 #209
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45063887
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Tis allemaal zo simpel. Kwestie van tegengas geven. Jij laat jezelf toch ook niet uitschelden? Dan geef je toch ook tegengas. Moeten zij (Huub, Sylvia ed) dus ook doen. Wordt t nog leuker ook...
In de aanval gaan tegen een meerderheid, is meestal geen goede taktiek.
Het is ook niet geheel toevallig dat zowel Huub als Sylvia er later in gekomen zijn dan de rest.
Een beetje "gerechtigheid" zou wel lekker zijn voor de kijker. Ah toe dan... naai dat vervelende groepje nu eens op een schandalige manier.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 6 januari 2007 @ 01:49:06 #210
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45063958
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:46 schreef Gert het volgende:
Ah toe dan... naai dat vervelende groepje nu eens op een schandalige manier.
EXACT!!! Je moet als kijker het idee krijgen dat de bad guys ook het onderspit kunnen delven. En daar kan een voice-over of wat dan ook best aan meehelpen. En gooi die internet polls er maar in. Eens kijken of dat nog consequenties heeft.
Rob werd in BB5 neergezet als een walgelijk mannetje. Dat kunnen jullie bv met Nathanael ook doen
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_45063961
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:46 schreef Gert het volgende:

[..]

In de aanval gaan tegen een meerderheid, is meestal geen goede taktiek.
Het is ook niet geheel toevallig dat zowel Huub als Sylvia er later in gekomen zijn dan de rest.
Een beetje "gerechtigheid" zou wel lekker zijn voor de kijker. Ah toe dan... naai dat vervelende groepje nu eens op een schandalige manier.
Wedden dat die helden dan gaan dreigen met opstappen.
  Moderator zaterdag 6 januari 2007 @ 01:49:53 #212
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45063976
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:44 schreef Day het volgende:

[..]

Maar hoe moet je iemand op zijn plaats zetten, als diegene zodra het er op aankomt gewoon keihard achter elkaar dezeldfe zinnen begint te schreeuwen?

NIET MET MIJ HE!!! NIET MET MIJ!!! NIET MET MIJ!!!
JE KRIJGT HEM VAN ME HE!! DAT JE HET WEET!! DAT JE HET WEET!!! NEEE, DAT JE HET WEET!!!"

Dan kun je óf doen alsof het je niets doet, óf je smijt iets in haar smoel, en dan kun je het huis uit.

Zou iemand in het gezicht spugen trouwens wél mogen? Da's veel minder vloeistof dan een glas wijn.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 6 januari 2007 @ 01:50:03 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45063981
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:49 schreef scanman01 het volgende:

EXACT!!! Je moet als kijker het idee krijgen dat de bad guys ook het onderspit kunnen delven. En daar kan een voice-over of wat dan ook best aan meehelpen. En gooi die internet polls er maar in. Eens kijken of dat nog consequenties heeft.
Mwah, Bart en Nathanael denken toch dat wij het niet begrijpen
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45064001
Vrees er steeds meer voor dat natasia ver gaat komen.
De enige manier om maar eronder te krijgen is haar echt met zijn allen volledig en dan ook echt volledig negeren
pi_45064006
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:38 schreef farceman het volgende:

[..]

Helemaal mee eens DGK-REDACTIE het is niet snel goed , altijd te saai en zodra er iets gebeurd gaat het zogenaamd tever..
Ze hebben zich allemaal vrijwillig opgegeven en je kunt verwachten dat het moeilijk wordt.
Ik persoonlijk snap de hetze tegen Bart niet helemaal, vind hem altijd wel eerlijk, niet gemeen en kan dingen goed scheiden (spel / werkelijkheid)
Brian daarintegen vind ik een gevaarlijk misselijkmakend persoon en hoop alleen maar dat Nena dat inziet.
En Natasia is natuurlijk gewoon een ordinaire schreeuwlelijk waar iedereen in huis bang van is , doet ze goed dus.
hier kan ik me prima in vinden maar soms gaat Natasia echt veel te ver zo als vanavond tegen Sylvia maar soms ziet ze de dingen ook wel weer goed de ene keer kan ik haar niet uitstaan en de andere keer zie ik toch ook een meelevende Natasia. En Bart vind ik ook juist eerlijk , hij maakt van z'n hart geen moordkuil, wat hij denkt zegt hij dan gewoon ..ik kan dat erg waarderen.
pi_45064020
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:41 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Maak je niet druk... Na een paar weken in het huis valt ook hij door de mand en zal een klootzak blijken te zijn.
Zo gaat het toch (bijna) altijd.
Zegt hij die het lef niet had om zich op te geven....
pi_45064029
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:49 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Zien ze al aankomen.
Ze verwachten dat Huub hoog staat.
Dus daar is de verrassing ook van af.
De familie van Nena en Natasia had al iets gewonnen dus dat zegt genoeg volgens hun.
En ook hadden ze het erover dat Natasia was gedist met die poll.
Dus met andere woorden poll is nep.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 01:53:14 #218
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45064055
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:50 schreef elsie het volgende:

[..]

hier kan ik me prima in vinden maar soms gaat Natasia echt veel te ver zo als vanavond tegen Sylvia maar soms ziet ze de dingen ook wel weer goed de ene keer kan ik haar niet uitstaan en de andere keer zie ik toch ook een meelevende Natasia. En Bart vind ik ook juist eerlijk , hij maakt van z'n hart geen moordkuil, wat hij denkt zegt hij dan gewoon ..ik kan dat erg waarderen.
Jij vindt het wel okee hoe hij omgaat met iemand als Huub en Ilona? Ik vind het alleen maar walgelijk dat je zo met iemand kunt omgaan. Iemand die je niet mag kun je toch ook gewoon negeren? Maar nee, voor Bartje (en de anderen) is dat blijkbaar niet genoeg.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 01:54:26 #219
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_45064091
Jep, dan wordt het weer leuk om te kijken. Nu is er niets aan, het eeuwigdurende gebash van "de kliek" tegen de enkeling. Zoals Huub en Sylvia met deze situatie omgaan, is ook de enige manier om je hoof boven water te kunnen houden daar. Het enige wat ze kunnen doen in deze situatie is negeren en vooral je kop niet boven het maaiveld uitsteken. Daar gaat geen tegenreactie uitkomen redactie, de verhoudingen zijn (qua backup) té ongelijk.

Op deze manier wordt het gewoon een voortborduren op hetzelfde thema, steeds als er één afvalt kiest "de kliek" een nieuwe pispaal enzovoorts. Dat gaat tamelijk voorspelbaar worden, en dat is het al. Het enige wat je daartegen kunt doen, is die "kliekvorming" voortdurend in beweging houden, zodat er een gelijk spel ontstaat. Met des te meer verrassingen.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 01:55:33 #220
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45064127
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:51 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Zegt hij die het lef niet had om zich op te geven....
Klopt. Ik ben al een aantal keer van FOK weggelopen en zou dus in zo''n huis ook vrij snel de benen nemen. Tegen dat soort gedrag kan ik gewoon niet. Daarom zou ik ook nooit door die voorrondes komen.
pi_45064165
Via de site moet je enige dingen invullen.
Maar vond ik niet genoeg, dus heb er een mailtje achteraan gestiuurd, om kan te maken.

Beste redactie,

Ik heb mij ook al opgegeven via jullie site. Maar ik zou er graag iets aan willen toevoegen.
Op de site kan je maar beknopt dingen uitleggen.
Vandaar een briefje erbij via de post.
In mijn aanmelding heb ik al aangegeven dat ik een olifantenhuid heb, ook al is een olifantenhuid een vloeitje vergeleken met mijn “huid”.
Ik volgde BB4 ten dele, maar BB5 en BB6 kompleet.
Bij BB5 ben ik zelfs op auditie in Aalsmeer geweest bij Mevr. Van de Tonnekreek geweest. Dat ging toen over de date met Chantal. Zoals jullie weten liep dat op niets uit, omdat er maar 8 mannen kwamen. En dat het datingbureau min of meer door had, dat het ging om in BB te komen.
Mijn inziens wel een goede beslissing, want ik wilde eigenlijk ook alleen maar op TV.
Nu is er de Gouden Kooi. Een programma die er JUIST voor is, om de reden waarom ik me toen wel zag zitten in BB5.
Je in de picture spelen.
Vele malen beter dan met de “Chantal-date”, want daar zou ik iemand kwetsen. In DGK kwets je niemand. Want iedereen weet waar ze zich voor opgeven.
En ik ben me er ook terdege van bewust, dat je na meer dan 100 dagen niet zomaar opgenomen wordt door de groep.
En vooral, niet je voorkeur voor personen op te geven, zo ook niet je afkeur. Je geeft je op voor iets waarvan je weet dat er al groepjes zijn. (Ik volg het dagelijks, ook op internet)
Niet dat je meteen gillend het huis in komt en zegt…. “Jij dit… jij dat… en jij zo, en jij bla bla”
Je netjes voorstellen en zeggen dat je af en toe iets op TV hebt gezien….
Een afwachtende houding aannemen wat ze JOU vertellen. Je voorkennis weten te verbergen.
Ok, we hebben na BB6 een meeting gehad met streamers, dus die zullen me wel herkennen, en aangezien de post mag van alles, zoals ik Ilona ook heb geschreven. Zullen ze er snel achterkomen dat ik wel degelijk álles weet.
Ik las vandaag dat Tamara zich ook op heeft gegeven. Dat zou natuurlijk de beste zet zijn. Maar 2e beste zet zou het zijn om er een streamer in te zetten. Een streamer die ineens “monddood” is, niets van buiten naar binnen brengen. Gewoon een kijker van Tien, die zich heeft opgegeven.

Je hoort ook vaak over castingsburo’s die er in zitten…… Mocht het zo zijn. Dan is het ook geen probleem. Ik ben acteur geweest op een politieschool. Vooral bij de agressie-training. Dus als er iets uitgelokt moet worden? Ach, dan doe ik dat toch gewoon….

Als laatste wil ik u vertellen… Dat ALLE correspondentie tussen u en mij niet naar buiten zal worden gebracht.
Ik heb geen website. Ik ben een gebruiker van FOK! (LekkerSimpel)
Het zou me te gek lijken om mij in dat huis te gooien. Ik gooi niet met wijn, ik noem niemand een k*nker******* . Ik doe het met beleid. Zonder erge woorden.
Ik zuip me ook niet kompleet vast. En mocht er een feestje zijn, dan maak ik alleen maar lol.
Ik ben maar een streamer, die graag in DGK wil. Beelden van mij hebben jullie al.
Dat was het wel van deze kant….
  zaterdag 6 januari 2007 @ 01:57:38 #222
58921 Day
You can fly!
pi_45064182
Die 2 begrijpen elkaar echt niet, hè?
I am gonna shine
pi_45064187
Ongeloofelijk jammer dat nena zo aartslui is, want is echt wel slim en heeft alles en iedereen goed door.
  Moderator zaterdag 6 januari 2007 @ 01:58:38 #224
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45064216
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:51 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Zien ze al aankomen.
Ze verwachten dat Huub hoog staat.
Dus daar is de verrassing ook van af.
De familie van Nena en Natasia had al iets gewonnen dus dat zegt genoeg volgens hun.
En ook hadden ze het erover dat Natasia was gedist met die poll.
Dus met andere woorden poll is nep.
Maar dit is nu JUIST weer dat superieure, brallerige toontje. Bart kan dit allemaal wel roépen, maar réken maar dat het hem zeer doet als zijn populariteit in de kijkerspoll ineens gekelderd blijkt, en Huub met een grote grijns een flinke handvol CP's in ontvangst mag nemen.
Réken maar dat het NL en Nataasia steekt, als blijkt dat Huub en Sylvia aan een opmars bezig zijn. Gevoegd bij de schijnbare stoicijnsheid van Huub en Sylvia tegen alle kwaadaardigheid, zal ze dat knap onzeker maken.
pi_45064219
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:49 schreef Gert het volgende:

[..]

Maar hoe moet je iemand op zijn plaats zetten, als diegene zodra het er op aankomt gewoon keihard achter elkaar dezeldfe zinnen begint te schreeuwen?

NIET MET MIJ HE!!! NIET MET MIJ!!! NIET MET MIJ!!!
JE KRIJGT HEM VAN ME HE!! DAT JE HET WEET!! DAT JE HET WEET!!! NEEE, DAT JE HET WEET!!!"

Dan kun je óf doen alsof het je niets doet, óf je smijt iets in haar smoel, en dan kun je het huis uit.
maar je kunt haar ook zó vaak triggeren (met oordopjes in) dat ze iedereen de keel uit gaat hangen.
Vooral tijdens het eten of zo, zodat iedereen oorpijn krijgt.
quote:
Zou iemand in het gezicht spugen trouwens wél mogen? Da's veel minder vloeistof dan een glas wijn.
Brian had toch al naar Stephan gespuugd?
  zaterdag 6 januari 2007 @ 01:59:14 #226
92596 GoYourOwnWay
ontzettende aap!
pi_45064232
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:54 schreef Tissik het volgende:
Jep, dan wordt het weer leuk om te kijken. Nu is er niets aan, het eeuwigdurende gebash van "de kliek" tegen de enkeling. Zoals Huub en Sylvia met deze situatie omgaan, is ook de enige manier om je hoof boven water te kunnen houden daar. Het enige wat ze kunnen doen in deze situatie is negeren en vooral je kop niet boven het maaiveld uitsteken. Daar gaat geen tegenreactie uitkomen redactie, de verhoudingen zijn (qua backup) té ongelijk.

Op deze manier wordt het gewoon een voortborduren op hetzelfde thema, steeds als er één afvalt kiest "de kliek" een nieuwe pispaal enzovoorts. Dat gaat tamelijk voorspelbaar worden, en dat is het al. Het enige wat je daartegen kunt doen, is die "kliekvorming" voortdurend in beweging houden, zodat er een gelijk spel ontstaat. Met des te meer verrassingen.
Dus DGK zal Nena en Ilona richting Huub en Sylivia schuiven om het geheel meer in evenwicht te brengen...?
Uw zoekbewerking - "megalomane konijnenjager" - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
  zaterdag 6 januari 2007 @ 02:00:15 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45064260
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je hoort ook vaak over castingsburo’s die er in zitten…… Mocht het zo zijn. Dan is het ook geen probleem. Ik ben acteur geweest op een politieschool. Vooral bij de agressie-training. Dus als er iets uitgelokt moet worden? Ach, dan doe ik dat toch gewoon….
Gezellig, dus je kent Huub en Nathanael al
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45064283
Ik ben VOOR
pi_45064285
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:53 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Jij vindt het wel okee hoe hij omgaat met iemand als Huub en Ilona? Ik vind het alleen maar walgelijk dat je zo met iemand kunt omgaan. Iemand die je niet mag kun je toch ook gewoon negeren? Maar nee, voor Bartje (en de anderen) is dat blijkbaar niet genoeg.
nee ik snap ook niet goed wat Bart zo tegen Huub heeft en soms gaat ie daar te ver in vind ik maar hij is niet zo dat hij leuk en aardig in Huub z'n gezicht maar ondertussen hem een vreselijke vent vinden (maar ben het dus met je eens dat hij dat wel wat taktischer kan doen ) en tussen Bart en Ilona gaat her nu ook al veel beter dan in het begin en dat vind Ilona zelf ook
  zaterdag 6 januari 2007 @ 02:01:15 #230
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45064288
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_45064318
Loverboy Brian zit zo te balen dat hij Nena niet in bed kan lullen, echt mooi om te zien. Ben alleen bang dat Nena toch een keer een zwak moment heeft omdat ze te lief is
  Moderator zaterdag 6 januari 2007 @ 02:03:25 #232
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45064331
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:56 schreef LekkerSimpel het volgende:

[...]
Als laatste wil ik u vertellen… Dat ALLE correspondentie tussen u en mij niet naar buiten zal worden gebracht.

[...]
pi_45064359
Dit gaat echt nog maanden door tussen Brian en Nena
Ik snap Brian soms totaal niet maar Nena gaat ook niet vrijuit. Als je zo'n hekel aan hem hebt ga dan niet zo close met elkaar om zoals zij doet...
pi_45064361
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 02:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik ben VOOR
Pardon dit moest achter het riedeltje van Lekker Simpel!
  zaterdag 6 januari 2007 @ 02:05:33 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45064373
Sylvia vindt het niet nodig om te pesten en laat zich (vooralsnog) niet door Huub overhalen om op dezelfde manier met Natasia om te gaan als Natasia met haar omgaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 6 januari 2007 @ 02:05:59 #236
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45064380
pi_45064397
Wat gemeen hoe Brian hier over nena praat zeg, ongeloofelijk.
Nena zegt nu gewoon dat ze warmte zoekt bij Brian en dus geen lust of liefde gewoon warmte zo is het dus
pi_45064400
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 02:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Gezellig, dus je kent Huub en Nathanael al
Ik ken beide niet. Ik ken niemand. Maar ik ken de procedure wel.
Goedzo Nena..... Ze geeft haar woord en Brian wil het goed praten.....
pi_45064428
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 02:02 schreef farceman het volgende:
Loverboy Brian zit zo te balen dat hij Nena niet in bed kan lullen, echt mooi om te zien. Ben alleen bang dat Nena toch een keer een zwak moment heeft omdat ze te lief is
Ik hoop juist van wel dan is de lucht een keer geklaard
pi_45064445
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 02:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Pardon dit moest achter het riedeltje van Lekker Simpel!
Ik kom toch nooit in dat huis. Een andere Fok!ker moet het maar proberen.
pi_45064460
@LekkerSimpel; denk dat je boven alles een grote persoonlijkheid moet zijn want anders ga je echt ten onder. En ook zal je uiterlijk toch een grote rol spelen
  zaterdag 6 januari 2007 @ 02:10:55 #242
58921 Day
You can fly!
pi_45064493
Nena is zich wel heel erg aan het schoonpraten nu.
I am gonna shine
  zaterdag 6 januari 2007 @ 02:11:36 #243
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45064513
pi_45064525
ze moeten er gewoon een lekkertje voor nena ingooien, dan flipt brian helemaal, want die heeft teveel gevoel voor nena want hij blijft het proberen, terwijl nena volgens mij best duidelijk is geweest
pi_45064536
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 02:10 schreef Day het volgende:
nou echt. Iedereen is wel erg op de hand van Nena hier. Misschien wel terecht omdat Brian zo erg is. Maar zei heeft écht met hem gespeeld.
pi_45064538
quote:
Volgens mij zegt ze nu dat ze geen chici wil zijn van die loverboy..
  zaterdag 6 januari 2007 @ 02:12:51 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45064547
Huub vindt dat Sylvia de verkeerde setting heeft uitgezocht als ze zichzelf wil blijven en weigert daar vanaf te stappen.
En dus niet de bitch uit wil gaan hangen die ze niet is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45064614
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 02:08 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik kom toch nooit in dat huis. Een andere Fok!ker moet het maar proberen.
Je had ook niet zo'n lieve avatar moeten hebben, die zien ze en daar krijgen ze meelij mee
pi_45064625
nena is ook niet heilig, maar ze snappen elkaar gewoon niet
nena heeft al paar keer geprobeerd het hem te vertellen maar heb het idee dat hij het gewoon niet snapt.
pi_45064641
quote:
Ze is extreem gekwetst dat ze voor Brian bij de laatste 3 hoorde...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')