Helemaal gelijk, behalve dan, het trekt juist WEL kijkers. Onrechtvaardigheid enzo... Maar ik denk sowieso dat ze Huub er wel in zullen houdenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus moeten zij zich gaan verlagen tot hun niveau? Ben ik het niet mee eens. Op zich vind ik de manier waarop vooral Sylvia omgaat met de vele aanvallen die ze al van bv Natasia heeft gehad echt getuigen van grote klasse. Ik was zelf als een idioot gaan schelden waarschijnlijk. Het probleem is echt dat je als kijker iedere keer het gevoel hebt machteloos te zijn en moet toekijken hoe de bad guy ongestraft wegkomt met de meest walgelijke opmerkingen/streken. Daar zou de regie van de tv uitzendingen misschien iets mee moeten doen. Op deze manier gaat het meer kijkers wegjagen dan het zal trekken.
Maar dan is het tenminste een lekkere klootzak!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maak je niet druk... Na een paar weken in het huis valt ook hij door de mand en zal een klootzak blijken te zijn.
Zo gaat het toch (bijna) altijd.
Pffff ik zou het niet kunnen om los te gaan tegen die schreeuwlelijk.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:39 schreef Day het volgende:
[..]
Precies! Sylvia moet gewoon een keer helemaal los gaan tegen Natasia. Zelfde geldt voor Huub.
Zolang de 'pesters' denken dat ze het kunnen maken, doen ze het ook.
Psssst, hebben jullie al een vervanger gevonden voor de cameraman? Gun ons vrouwen nou ook een pleziertje! De mannen hebben Nena al.
De personen die zich nu zwaar misdragen verkleinen daarmee hun kans op de eindstreep...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus moeten zij zich gaan verlagen tot hun niveau? Ben ik het niet mee eens. Op zich vind ik de manier waarop vooral Sylvia omgaat met de vele aanvallen die ze al van bv Natasia heeft gehad echt getuigen van grote klasse. Ik was zelf als een idioot gaan schelden waarschijnlijk. Het probleem is echt dat je als kijker iedere keer het gevoel hebt machteloos te zijn en moet toekijken hoe de bad guy ongestraft wegkomt met de meest walgelijke opmerkingen/streken. Daar zou de regie van de tv uitzendingen misschien iets mee moeten doen. Op deze manier gaat het meer kijkers wegjagen dan het zal trekken.
Natasia negeren werkt perfect. Wat dat betreft doet Sylvia dat altijd top. Voor de rest vind ik haar nooit echt interessant. Je hebt altijd mensen waarvan je denkt, ja daar kan ik wel een biertje mee drinken, en dat heb ik bij haar en Ilona totaal niet. Wat ik van Sylvia begrepen heb is dat ze een feestbeest is en mede daarop geselecteerd is. Ze kan helemaal los gaan. Nou dat is alleen op de 70s-80s party gebeurd en verder is ze gewoon vrij saai vind ik. Ik heb sterkt het idee dat ze maar met Huub vrienden is bij gebrek aan beter. Ze irriteert zich ook echt vaak aan hem.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met 'losgaan' bedoel ik niet schreeuwen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Pffff ik zou het niet kunnen om los te gaan tegen die schreeuwlelijk.
dat mens walst je zo omver met dat volume van haar.
Enige wat je kan doen is ook met iets gooien ,dan is ze pas stil.
Ben ik nu een watje![]()
Niet echt, want als je gewonnen hebt hoef je niet telkens weer te beginnenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:44 schreef Day het volgende:
Met 'losgaan' bedoel ik niet schreeuwen.
Gewoon een keer goed op d'r plek zetten.
Nu laat ze zich afbekken en denkt Natasia dus elke keer dat zij de strijd gewonnen heeft.
In de aanval gaan tegen een meerderheid, is meestal geen goede taktiek.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Tis allemaal zo simpel. Kwestie van tegengas geven. Jij laat jezelf toch ook niet uitschelden? Dan geef je toch ook tegengas. Moeten zij (Huub, Sylvia ed) dus ook doen. Wordt t nog leuker ook...![]()
EXACT!!! Je moet als kijker het idee krijgen dat de bad guys ook het onderspit kunnen delven. En daar kan een voice-over of wat dan ook best aan meehelpen. En gooi die internet polls er maar in. Eens kijken of dat nog consequenties heeft.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:46 schreef Gert het volgende:
Ah toe dan... naai dat vervelende groepje nu eens op een schandalige manier.![]()
Wedden dat die helden dan gaan dreigen met opstappen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:46 schreef Gert het volgende:
[..]
In de aanval gaan tegen een meerderheid, is meestal geen goede taktiek.
Het is ook niet geheel toevallig dat zowel Huub als Sylvia er later in gekomen zijn dan de rest.
Een beetje "gerechtigheid" zou wel lekker zijn voor de kijker. Ah toe dan... naai dat vervelende groepje nu eens op een schandalige manier.![]()
Maar hoe moet je iemand op zijn plaats zetten, als diegene zodra het er op aankomt gewoon keihard achter elkaar dezeldfe zinnen begint te schreeuwen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:44 schreef Day het volgende:
[..]
Met 'losgaan' bedoel ik niet schreeuwen.
Gewoon een keer goed op d'r plek zetten.
Nu laat ze zich afbekken en denkt Natasia dus elke keer dat zij de strijd gewonnen heeft.
Mwah, Bart en Nathanael denken toch dat wij het niet begrijpenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:49 schreef scanman01 het volgende:
EXACT!!! Je moet als kijker het idee krijgen dat de bad guys ook het onderspit kunnen delven. En daar kan een voice-over of wat dan ook best aan meehelpen. En gooi die internet polls er maar in. Eens kijken of dat nog consequenties heeft.
hier kan ik me prima in vinden maar soms gaat Natasia echt veel te ver zo als vanavond tegen Sylvia maar soms ziet ze de dingen ook wel weer goed de ene keer kan ik haar niet uitstaan en de andere keer zie ik toch ook een meelevende Natasia. En Bart vind ik ook juist eerlijk , hij maakt van z'n hart geen moordkuil, wat hij denkt zegt hij dan gewoon ..ik kan dat erg waarderen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:38 schreef farceman het volgende:
[..]
Helemaal mee eens DGK-REDACTIE het is niet snel goed , altijd te saai en zodra er iets gebeurd gaat het zogenaamd tever..
Ze hebben zich allemaal vrijwillig opgegeven en je kunt verwachten dat het moeilijk wordt.
Ik persoonlijk snap de hetze tegen Bart niet helemaal, vind hem altijd wel eerlijk, niet gemeen en kan dingen goed scheiden (spel / werkelijkheid)
Brian daarintegen vind ik een gevaarlijk misselijkmakend persoon en hoop alleen maar dat Nena dat inziet.
En Natasia is natuurlijk gewoon een ordinaire schreeuwlelijk waar iedereen in huis bang van is , doet ze goed dus.
Zegt hij die het lef niet had om zich op te geven....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maak je niet druk... Na een paar weken in het huis valt ook hij door de mand en zal een klootzak blijken te zijn.
Zo gaat het toch (bijna) altijd.
Zien ze al aankomen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
EXACT!!! Je moet als kijker het idee krijgen dat de bad guys ook het onderspit kunnen delven. En daar kan een voice-over of wat dan ook best aan meehelpen. En gooi die internet polls er maar in. Eens kijken of dat nog consequenties heeft.
Jij vindt het wel okee hoe hij omgaat met iemand als Huub en Ilona? Ik vind het alleen maar walgelijk dat je zo met iemand kunt omgaan. Iemand die je niet mag kun je toch ook gewoon negeren? Maar nee, voor Bartje (en de anderen) is dat blijkbaar niet genoeg.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:50 schreef elsie het volgende:
[..]
hier kan ik me prima in vinden maar soms gaat Natasia echt veel te ver zo als vanavond tegen Sylvia maar soms ziet ze de dingen ook wel weer goed de ene keer kan ik haar niet uitstaan en de andere keer zie ik toch ook een meelevende Natasia. En Bart vind ik ook juist eerlijk , hij maakt van z'n hart geen moordkuil, wat hij denkt zegt hij dan gewoon ..ik kan dat erg waarderen.
Klopt. Ik ben al een aantal keer van FOK weggelopen en zou dus in zo''n huis ook vrij snel de benen nemen. Tegen dat soort gedrag kan ik gewoon niet. Daarom zou ik ook nooit door die voorrondes komen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zegt hij die het lef niet had om zich op te geven....
Maar dit is nu JUIST weer dat superieure, brallerige toontje. Bart kan dit allemaal wel roépen, maar réken maar dat het hem zeer doet als zijn populariteit in de kijkerspoll ineens gekelderd blijkt, en Huub met een grote grijns een flinke handvol CP's in ontvangst mag nemen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zien ze al aankomen.
Ze verwachten dat Huub hoog staat.
Dus daar is de verrassing ook van af.
De familie van Nena en Natasia had al iets gewonnen dus dat zegt genoeg volgens hun.
En ook hadden ze het erover dat Natasia was gedist met die poll.
Dus met andere woorden poll is nep.
maar je kunt haar ook zó vaak triggeren (met oordopjes in) dat ze iedereen de keel uit gaat hangen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar hoe moet je iemand op zijn plaats zetten, als diegene zodra het er op aankomt gewoon keihard achter elkaar dezeldfe zinnen begint te schreeuwen?
NIET MET MIJ HE!!! NIET MET MIJ!!! NIET MET MIJ!!!
JE KRIJGT HEM VAN ME HE!! DAT JE HET WEET!! DAT JE HET WEET!!! NEEE, DAT JE HET WEET!!!"
Dan kun je óf doen alsof het je niets doet, óf je smijt iets in haar smoel, en dan kun je het huis uit.
Brian had toch al naar Stephan gespuugd?quote:Zou iemand in het gezicht spugen trouwens wél mogen? Da's veel minder vloeistof dan een glas wijn.![]()
Dus DGK zal Nena en Ilona richting Huub en Sylivia schuiven om het geheel meer in evenwicht te brengen...?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:54 schreef Tissik het volgende:
Jep, dan wordt het weer leuk om te kijken. Nu is er niets aan, het eeuwigdurende gebash van "de kliek" tegen de enkeling. Zoals Huub en Sylvia met deze situatie omgaan, is ook de enige manier om je hoof boven water te kunnen houden daar. Het enige wat ze kunnen doen in deze situatie is negeren en vooral je kop niet boven het maaiveld uitsteken. Daar gaat geen tegenreactie uitkomen redactie, de verhoudingen zijn (qua backup) té ongelijk.
Op deze manier wordt het gewoon een voortborduren op hetzelfde thema, steeds als er één afvalt kiest "de kliek" een nieuwe pispaal enzovoorts. Dat gaat tamelijk voorspelbaar worden, en dat is het al. Het enige wat je daartegen kunt doen, is die "kliekvorming" voortdurend in beweging houden, zodat er een gelijk spel ontstaat. Met des te meer verrassingen.
Gezellig, dus je kent Huub en Nathanael alquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je hoort ook vaak over castingsburo’s die er in zitten…… Mocht het zo zijn. Dan is het ook geen probleem. Ik ben acteur geweest op een politieschool. Vooral bij de agressie-training. Dus als er iets uitgelokt moet worden? Ach, dan doe ik dat toch gewoon….
nee ik snap ook niet goed wat Bart zo tegen Huub heeft en soms gaat ie daar te ver in vind ik maar hij is niet zo dat hij leuk en aardig in Huub z'n gezicht maar ondertussen hem een vreselijke vent vinden (maar ben het dus met je eens dat hij dat wel wat taktischer kan doen ) en tussen Bart en Ilona gaat her nu ook al veel beter dan in het begin en dat vind Ilona zelf ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij vindt het wel okee hoe hij omgaat met iemand als Huub en Ilona? Ik vind het alleen maar walgelijk dat je zo met iemand kunt omgaan. Iemand die je niet mag kun je toch ook gewoon negeren? Maar nee, voor Bartje (en de anderen) is dat blijkbaar niet genoeg.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[...]
Als laatste wil ik u vertellen… Dat ALLE correspondentie tussen u en mij niet naar buiten zal worden gebracht.
[...]
Ik ken beide niet. Ik ken niemand. Maar ik ken de procedure wel.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gezellig, dus je kent Huub en Nathanael al![]()
Ik hoop juist van wel dan is de lucht een keer geklaardquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:02 schreef farceman het volgende:
Loverboy Brian zit zo te balen dat hij Nena niet in bed kan lullen, echt mooi om te zien. Ben alleen bang dat Nena toch een keer een zwak moment heeft omdat ze te lief is
Ik kom toch nooit in dat huis. Een andere Fok!ker moet het maar proberen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Pardon dit moest achter het riedeltje van Lekker Simpel!
nou echt. Iedereen is wel erg op de hand van Nena hier. Misschien wel terecht omdat Brian zo erg is. Maar zei heeft écht met hem gespeeld.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:10 schreef Day het volgende:
Nena is zich wel heel erg aan het schoonpraten nu.
Volgens mij zegt ze nu dat ze geen chici wil zijn van die loverboy..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:10 schreef Day het volgende:
Je had ook niet zo'n lieve avatar moeten hebben, die zien ze en daar krijgen ze meelij meequote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik kom toch nooit in dat huis. Een andere Fok!ker moet het maar proberen.
Ze is extreem gekwetst dat ze voor Brian bij de laatste 3 hoorde...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:10 schreef Day het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |