quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:03 schreef Burbo het volgende:
Ken Russell zal wel dood gaan halverwege het seizoen.
Is er vandaag al ingegaan met de familiequote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jade Goody van BB(1?)UK gaat er dit weekend in schijnbaar.
Te downloaden via de nieuwsgroep alt.binaries.tv.big-brother, of via de torrentsquote:
Er zitten altijd een paar Amerikanen in, dit jaar dus twee. Jermaine en Dirk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat heeft dat met UK te maken? Ik zie bijna alleen maar Amerikanen.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
en een beroemde footballspeler, Dennis Rodman.
Die drie, of eigenlijk zijn het vooral Jade en Danielle, maken het ook wel erg bont.quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:15 schreef NorthernStar het volgende:
Er is een dikke rel over wat Jade, Danielle en Jo tegen en over Shilpa hebben gezegd. Ze behandelen haar nogal slecht, bijvoorbeeld dingen die ze heeft aangeraakt niet meer willen eten, ze hebben de gek met haar accent en over dat Indiers zo dun zijn omdat ze hun eten niet goed koken. Eentje noemt Shilpa ook "that Indian" ipv haar naam.
Er zijn duizenden klachten van kijkers binnengekomen en de politie is zelfs een onderzoek naar bedreigingen tegen het trio begonnen.
De jaloerse trienen.Shilpa Shetty
Dat is toch echt serieus hoor, in Engeland is BB vreselijk populair, het hele land leeft mee.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:42 schreef DrDentz het volgende:
Vast een opgezet relletje.Kan me niet voorstellen dat die mensen serieus om Big Brother gaan rellen
Dat zegt niet zo heel veel. Het halve Midden Oosten stond op z'n kop toen een Deense krant een paar spotprenten van de profeet publiceerde.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:43 schreef DrDentz het volgende:
Oh ik dacht dat die foto uit India kwam. Die mensen hebben toch wel iets belangrijkers aan hun hoofd lijkt me![]()
Shilpa Shetty 1/7quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:57 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat Shilpa door de acties van die drie nu ook veel populairder is geworden, in het begin kreeg ze iedere keer als haar naam genoemd werd een boe-concert, dat is nu aan het veranderen in gejuich![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:50 schreef Dimmie het volgende:
Nominatiespoilers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Ha, goed commentaar bij een filmpje over die discussie tussen Jade en Shilpa. En wat een duffe geiten, die Danielle en Jo, die erbij zitten en alleen maar schaapachtig lachen. Ik mag hopen voor de UK dat deze schreeuwlelijk niet meer op tv voorbij komt, want ze weet niet van ophouden als ze eenmaal begint te schelden.quote:Jade goody is the voice of herself and her two kronies, Shilpa was a rolemaodel for her country and i'm a white british male, Jade goody has done nothing but Big Brother and i'm glad that it's not worked out for her as she's gone back on it for greed, hopefully it'll be an end to seeing her face on every cruddy magazine that you have to walk past in the supermarket. Why do people still think Jade is cool ?, she's a loser. WELL DONE SHILPA
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |