abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45060139
Woensdag 2 januari is er een nieuwe editie van Celebrity Big Brother UK begonnen.

Dit jaar zijn dit de (voorlopige) bewoners:

Jermaine Jackson, 52, broer van, solo artiest en voormalig Jackson 5 groepslid:

Danielle Lloyd, 23, model en ex-Miss Great Britain 2006 (verloor de titel na een Playboy fotosessie):

Ken Russell, 79, filmregisseur vooral bekend van Tommy:

Jo O'Meara, 27, voormalig S Club 7 groepslid, tegenwoordig hondenfokker:

Leo Sayer, 58, zanger en tekstschrijver vooral bekend van de liedjes Long Tall Glasses, When I Need You en Orchard Road:

Shilpa Shetty, 31, Bollywood actrice:

Carole Malone, 47, Tabloid journaliste:

Donny Tourette, 22, frontman van punkband Tower of London:

Ian 'H' Watkins, 29, voormalig Steps groepslid en tegenwoordig acteur/toneelspeler:

Cleo Rocos, 44, bekend van de tv- en radioprogrammas van Britse komiek Kenny Everett en tegenwoordig tv producer:

en...

Dirk Benedict, 61, een acteur die voornamelijk bekend is als "Face" uit The A-Team en "Starbuck" uit Battlestar Galactica:

Zij zullen 25 dagen in het speciale Big Brother huis in Elstree zitten. Tenminste, als ze niet eerder door het publiek naar huis gestuurd worden.
Waar het te zien is? Op Channel 4 en E4, Britse zenders maar het is vast ook op Internet te vinden. Hoe moet Michael Jackson het anders volgen?
pi_45060590
Ken Russell zal wel dood gaan halverwege het seizoen.
En dat Dirk Benedict meedoet is wel tof, ik vroeg me laatst nog af wat er met hem gebeurd is.
pi_45060878
Ik dacht zelfs dat Ken Russell nog ouder was. Zou wat zijn, de eerste BB dood
En ja, wel tof om Dirk te zien, hopen dat ie z'n imago intact weet te houden
Hij was trouwens ook een half jaar geleden in Bring Back... The A-Team te zien samen met collega's van toen. Alleen dan zonder Peppard natuurlijk...
pi_45061061
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 00:03 schreef Burbo het volgende:
Ken Russell zal wel dood gaan halverwege het seizoen.
Dat was ook het eerste wat er in me opkwam toen ik 'm zag! Ik heb alleen nog maar de launch gezien.. zijn er niet nog Big Brother torrent sites online waar de nieuwe afleveringen wat sneller op komen te staan?
pi_45064480
Donny is net verwijdderd, hij is over de muur gesprongen.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 02:18:38 #6
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_45064686
Jade Goody van BB(1?)UK gaat er dit weekend in schijnbaar.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_45065729
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 02:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jade Goody van BB(1?)UK gaat er dit weekend in schijnbaar.
Is er vandaag al ingegaan met de familie (Vriend en moeder)
  maandag 8 januari 2007 @ 00:38:29 #8
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_45131172
Donny is over de schutting geklommen

Jammer, dat was een leuke huisgenoot, hij kwam straalbezopen binnen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 8 januari 2007 @ 00:51:35 #9
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_45131556
Waar zien jullie dat allemaal?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 8 januari 2007 @ 13:41:37 #10
38396 mazaru
pi_45140888
quote:
Op maandag 8 januari 2007 00:51 schreef static het volgende:
Waar zien jullie dat allemaal?
Te downloaden via de nieuwsgroep alt.binaries.tv.big-brother, of via de torrents
  maandag 8 januari 2007 @ 20:03:09 #11
38396 mazaru
pi_45154451
En hoppa, er is er weer een weggelopen.
Opa Ken Russell kon het niet meer uithouden bij de Tokkiefamilie van Jade

En we zitten pas op dag 5
  woensdag 10 januari 2007 @ 14:40:57 #12
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_45211929
Wat heeft dat met UK te maken? Ik zie bijna alleen maar Amerikanen.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  woensdag 10 januari 2007 @ 15:06:31 #13
38396 mazaru
pi_45212742
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 14:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat heeft dat met UK te maken? Ik zie bijna alleen maar Amerikanen.
Er zitten altijd een paar Amerikanen in, dit jaar dus twee. Jermaine en Dirk.
Vorig jaar zaten er ook twee in, 1 uit baywatch, Traci Bingham, en een beroemde footballspeler, Dennis Rodman.
pi_45299802
Wéér een foetsie Ik hoop dat ze wat leuke reserve celebs hebben
  zondag 14 januari 2007 @ 19:37:30 #15
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_45352404
Dirk is the man

en godzijdank is die afgeleefde zuiplap eruit! Nu d'er dochter nog.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  maandag 15 januari 2007 @ 20:56:19 #16
38396 mazaru
pi_45386002
Ik vind Dirk ook de leukste in dat huis. Supercool die man

Leo vond ik een walgelijk mannetje, die de schijn niet lang kon ophouden. Een hypocriet, over het paard getilde, arrogante, kortzichtige kwal, om het kort te zeggen

Die Daniëlle is gelukkig ook lekker door de mand gevallen na een beetje alcohol
Wat een lellebel

Jermain is ook een lievertje, die heeft geen idee waar die zich nou eigenlijk in bevind.

Ik snap trouwens ook niet dat die mensen niet eerst wat eerdere seizoenen hebben bekeken, voor ze dat contract tekenden.
pi_45421946
wat een stelletje k** wijven zijn het ook die jade, danielle en jo ze denken dat ze heel wat zijn man damnz hey en die jack oprotten met hem man hij is niet eens een celebrity en haat ie Shilpa alsof zij hem iets heeft gedaan ofzo khoop egt dat Shilpa Gaat winnuh of anders Jermaine, Dirk of Ian
pi_45425086
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 15:06 schreef mazaru het volgende:

[..]

en een beroemde footballspeler, Dennis Rodman.

on topic: Leuk weer eens iets van Face te zien! Ga ze zeker downloaden. Is dat "Bring back the A-Team" hier trouwens ook uitgezonden?
pi_45426453
ik ben voor Jermaine Jackson 5 for teh win
  † In Memoriam † woensdag 17 januari 2007 @ 07:15:50 #20
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_45427557
Er is een dikke rel over wat Jade, Danielle en Jo tegen en over Shilpa hebben gezegd. Ze behandelen haar nogal slecht, bijvoorbeeld dingen die ze heeft aangeraakt niet meer willen eten, ze hebben de gek met haar accent en over dat Indiers zo dun zijn omdat ze hun eten niet goed koken. Eentje noemt Shilpa ook "that Indian" ipv haar naam.

Er zijn duizenden klachten van kijkers binnengekomen en de politie is zelfs een onderzoek naar bedreigingen tegen het trio begonnen.

De jaloerse trienen.

Shilpa Shetty
  woensdag 17 januari 2007 @ 13:57:30 #21
38396 mazaru
pi_45436359
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 07:15 schreef NorthernStar het volgende:
Er is een dikke rel over wat Jade, Danielle en Jo tegen en over Shilpa hebben gezegd. Ze behandelen haar nogal slecht, bijvoorbeeld dingen die ze heeft aangeraakt niet meer willen eten, ze hebben de gek met haar accent en over dat Indiers zo dun zijn omdat ze hun eten niet goed koken. Eentje noemt Shilpa ook "that Indian" ipv haar naam.

Er zijn duizenden klachten van kijkers binnengekomen en de politie is zelfs een onderzoek naar bedreigingen tegen het trio begonnen.

De jaloerse trienen.

Shilpa Shetty
Die drie, of eigenlijk zijn het vooral Jade en Danielle, maken het ook wel erg bont.
Ze doen net of ze op school zitten, stelletje bully's.

Die Jade is ook wel een vreselijk mens ook, precies haar moeder
En dikke respect voor de zelfbeheersing van Shilpa, ik was allang ontploft.
Knap hoor, als je zo je zelf kunt inhouden.

Ik denk dat Shilpa door de acties van die drie nu ook veel populairder is geworden, in het begin kreeg ze iedere keer als haar naam genoemd werd een boe-concert, dat is nu aan het veranderen in gejuich
pi_45444881
Vergeet Jack niet, voor de ruzies liet Jack zich negatief uit over Shilpa terwijl Jade, denk ik, nog aan het twijfelen was over wie er in de onenigheden gelijk had; Shilpa of Jackiey.

O ja, in The Sun (lekker betrouwbaar, ik weet het):

Ik ben benieuwd naar de kijkcijfers. Ik geloof dat ze de dagen vóór dit nieuws een beetje tegen begonnen te vallen.

En voor wie de extra shows niet volgt, dit zat een paar dagen geleden in Big Brother Big Mouth maar is niet te zien geweest in de Daily Show: Jack Tweed is a wanker
pi_45451536
Sjonge, het komt zelfs voorbij op EuroNews en CNN. Hier het een en ander op de CNN site plus een filmpje: klikklik

Oh, het staat al een eeuwigheid op de Fok! Frontpage

[ Bericht 29% gewijzigd door Dimmie op 17-01-2007 21:23:32 ]
pi_45452412
Vast een opgezet relletje. Kan me niet voorstellen dat die mensen serieus om Big Brother gaan rellen
  donderdag 18 januari 2007 @ 13:49:10 #25
38396 mazaru
pi_45469913
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 21:42 schreef DrDentz het volgende:
Vast een opgezet relletje. Kan me niet voorstellen dat die mensen serieus om Big Brother gaan rellen
Dat is toch echt serieus hoor, in Engeland is BB vreselijk populair, het hele land leeft mee.
pi_45481851
Oh ik dacht dat die foto uit India kwam. Die mensen hebben toch wel iets belangrijkers aan hun hoofd lijkt me
  donderdag 18 januari 2007 @ 19:51:05 #27
38396 mazaru
pi_45484658
Die 'demonstratie' bestond uit een mannetje of 15
pi_45542959
ik volgde dit niet, maar heb wel even de Eviction Show - zonder publiek- gekeken van gister.
wat een vervelend wijf is het zeg.
onwijze rotte, en echt wel racistiche opmerkingen en dan zeggen, ja ik bedoelde het niet zo - ik ben geen racist.
lijkt alleen een beetje heel erg zo.

zo is ook tamelijk dom. zo dacht ze dat Saddam een bokser was. ze zat trouwens in BB 2002.

voor de rest lijkt het me behoorlijk saai.
als er een nieuwe rel komt kijk ik misschien nog een Eviction Show.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_45543945
zou in nederland niet zo'n grote rel hebben opgeleverd.
ligt natuurlijk ook aan de speciale relatie tussen india en engeland.

een antisemiet of iemand die de slavenhandel goedkeurd zou in een nederlands bb iets soortgelijks kunnen opleveren.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:49:18 #30
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_45610306
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 18:43 schreef DrDentz het volgende:
Oh ik dacht dat die foto uit India kwam. Die mensen hebben toch wel iets belangrijkers aan hun hoofd lijkt me
Dat zegt niet zo heel veel. Het halve Midden Oosten stond op z'n kop toen een Deense krant een paar spotprenten van de profeet publiceerde.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_45610549
Was ook een zwaar gelobbyde rel
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:57:50 #32
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_45610667
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 13:57 schreef mazaru het volgende:

Ik denk dat Shilpa door de acties van die drie nu ook veel populairder is geworden, in het begin kreeg ze iedere keer als haar naam genoemd werd een boe-concert, dat is nu aan het veranderen in gejuich
Shilpa Shetty 1/7

Jermaine Jackson 6/1

Dirk Benedict 16/1

Cleo Rocos 16/1

Ian H Watkins 20/1

Jo O' Meara 80/1

Danielle Lloyd 80/1

(bron: William Hill)

Shilpa rulez !!!!!!!!!
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:04:51 #33
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_45610951
Ladbrokes wijkt iets af, maar de verschillen zijn ook hier duidelijk en alleszeggend:

Shilpa Shetty 1/5
Jermaine Jackson 6/1
Cleo Rocos 14/1
Dirk Benedict 14/1
Ian 'H' Watkins 16/1
Jo O'Meara 66/1
Danielle Lloyd 100/1
Any other 50/1
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_45642884
Nominatiespoilers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 25 januari 2007 @ 14:24:38 #35
38396 mazaru
pi_45661437
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 20:50 schreef Dimmie het volgende:
Nominatiespoilers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  zaterdag 27 januari 2007 @ 18:27:19 #36
38396 mazaru
pi_45731092
Half goed dus
pi_45754516
Ik vraag me af wat zo'n pracht van een gecultiveerde dame als Shilpa Shetty doet tussen al dat mislukte white thrash , wilde ze dat zelf in al haar naivitiet ? Of werd ze voor gevraagd aangezien er zulke taferelen te verwachten waren als je een echte schoonheid neerzet tussen allemaal aarsfiguren die voor vrouwen doorgaan ?

Ik hoop dat t bollywood wereldje nu flink wakkergeschud wordt en haar veel te eenzijdig naieve beeld van Engeland gaat bijstellen, dit is namelijk meteen t probleem, elke bollywood produktie die buiten India word opgenomen is meteen een verkapte reclamecampagne voor t gastland, dus een kritische analyse past niet tussen de vele liefdes(lied)scenes op de mooiste lokaties. Geen wonder dat (sommige) actrices vasthouden aan zulke rooskleurige mythes, dit gaf Shilpa Shetty trouwens zelf ook toe.

zo dat moest r ff uit ! opgekropte woede over de respectloze behandeling van een prachtvrouw
"Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
  dinsdag 30 januari 2007 @ 17:27:00 #39
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_45829265
quote:
Jade goody is the voice of herself and her two kronies, Shilpa was a rolemaodel for her country and i'm a white british male, Jade goody has done nothing but Big Brother and i'm glad that it's not worked out for her as she's gone back on it for greed, hopefully it'll be an end to seeing her face on every cruddy magazine that you have to walk past in the supermarket. Why do people still think Jade is cool ?, she's a loser. WELL DONE SHILPA
Ha, goed commentaar bij een filmpje over die discussie tussen Jade en Shilpa. En wat een duffe geiten, die Danielle en Jo, die erbij zitten en alleen maar schaapachtig lachen. Ik mag hopen voor de UK dat deze schreeuwlelijk niet meer op tv voorbij komt, want ze weet niet van ophouden als ze eenmaal begint te schelden.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 30 januari 2007 @ 17:44:35 #40
38396 mazaru
pi_45829724
De laatste roddels

Jade Goody is bezig met de planning om een tour door India te gaan maken.
Ze wil dat doen om te laten zien en horen hoe zeer het haar allemaal spijt
Het nieuws hierover is niet goed ontvangen in India.

Jo O’Meara was in tranen op GMTV vanmorgen.

En Danielle is gedumpt door vriendje Teddy Sheringham.
Haar moeder heeft de spulletjes van Danielle al op moeten halen bij hem thuis.
Danielle heeft nu een team van advocaten ingehuurd om uit te laten zoeken of ze niet verkeerd is neergezet door BB.

dinsdag 30 januari 2007 @ 18:43:13 #41
38396 mazaru
pi_45831435
Nog 1tje dan

Jade's tour door India moet even wachten.
Jade is in elkaar geklapt toen ze zat te kijken naar het toneelstukje dat de bewoners moesten doen voor een luxe maaltijd.
Haar vriendje Jack deed haar na, en dat kon Jade niet verwerken.
Ze is nu opgenomen in een kliniek, en krijgt daar behandeling.
Vriendje Jack is al op bezoek geweest.

Aldus The Sun

http://www.thesun.co.uk/article/0,,11049-2007040811,00.html

Nog maar wat erbij typen.

Jo's agent is vanmorgen overleden aan een hartaanval. Jo is radeloos, en is bang dat het komt door al de poespas met BB Celebrity.
Jo is ondergebracht in een safehouse, vanwege doodsbedreigingen.

[ Bericht 20% gewijzigd door mazaru op 30-01-2007 18:50:23 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')