Momenteel weet ik zeker dat mijn ouders geen sex hebbenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:46 schreef opgebaarde het volgende:
Rekkie, jouw ouders hebben ook nog sex met elkaar.
Sorry als dit je 10 uur boven die 30 uur psiech per week gaat kosten maar het is voor ons allemaal beter zo
Ik vind het redelijk smerig dat jij op dit moment fokt terwijl jij je moeder aan het volblaffen bentquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Momenteel weet ik zeker dat mijn ouders geen sex hebben
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vind het redelijk smerig dat jij op dit moment fokt terwijl jij je moeder aan het volblaffen bent
Moet hij geen auto van de zaak hebben, want dan interesseert het hem geen zak natuurlijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Een tip: wanneer je vader op de plee zit te schijten en je moet heeeel erg nodig. Zeg dat iemand de lak van zijn auto heeft gekrast met een sleutel.
Stomme kuthoer, waarom moeten er altijd van die eppo's zijn die het meteen roepen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:48 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
....
Dan roept hij al schijtend vanachter zijn krantje vandaan "Ik was het zelf!"quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Moet hij geen auto van de zaak hebben, want dan interesseert het hem geen zak natuurlijk
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dan roept hij al schijtend vanachter zijn krantje vandaan "Ik was het zelf!"![]()
Geschoren anusquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:00 schreef BasEnAad het volgende:
Het valt mij altijd op dat mijn vader supersnel klaar is met schijten, net alsof ie zijn kont niet afveegt
Die hier lijkt daar wel een 2e baan te hebben.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:00 schreef BasEnAad het volgende:
Het valt mij altijd op dat mijn vader supersnel klaar is met schijten, net alsof ie zijn kont niet afveegt
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:03 schreef slindenau het volgende:
Prachtig, dat "Gooi het eruit" ook.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |