quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:53 schreef seilram het volgende:
Heeft iemand deze film ook al gezien?
Nou ja film, meer documentaire. Ik ben vanavond geweest. Vind hem vreselijk lachen. Zo heerlijk typisch en echt hollands!
Vooral zo'n kerel van het batavia winkel gebeuren. De halve dag uit een raam kijken of de mensen wel gewoon kopen "want nederlands zijn zuinig en ik moet ze verleiden om te kopen". De interviewer vraagt nog heel schraal "wat betekend dat nou? 3 halen en 2 betalen". Prachtig hoe serieus die man er op in gaat!
Ook het stuk over de Vliegende Hollander is om te smullen!
http://www.cinema.nl/cinema/magazines/news/index.jsp?portals=3142294&magazines=5268514&news=30846940
Kijk vooral hoe debiel Nederlanders eigenlijk zijn in hun vrijetijdsbesteding, vrouwen die met bergen wc papier lopen te zeulen omdat ze daar een voordeeltje uit halen bijvoorbeeld, of die kerel die zich ongelooflijk belangrijk vindt omdat hij de entertainmentindustrie in Zutphen ' op de rails heeft gezet '. Je ziet dit allemaal door de ogen van de Chineze toerist.quote:Nederlanders doen vreemde dingen met hun vrije tijd. We zien de plaatsen waar de gemiddelde Nederlander recreëert: Bataviastad, de Efteling, de Libelleweek ergens in de polder, Gay Pride en het Prinsengrachtconcert. De film portretteert de deelnemers aan en organisatoren van de evenementen. Rode draad is de groep rondreizende Chinese toeristen, die alle gebeurtenissen met dezelfde argeloze verbazing gadeslaan. De film geeft inzicht in de volksaard van de Nederlanders, die met doorzichtige trucs publiek tot kopen proberen te verleiden, massaal vanuit de provincie naar Amsterdam trekken om een dagje 'homo's te kijken' en alle verbods- en fatsoensregels overtreden voor een goed plekje in de gracht bij een gratis concert.
Normale klootzakken waar Sunchaser zich te goed voor voeltquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:41 schreef Arcee het volgende:
Heerlijk, programma's over echte mensen.![]()
Neehoor, wacht maar arquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:41 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Normale klootzakken waar Sunchaser zich te goed voor voelt
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:46 schreef golfer het volgende:
Het doet mij denken aan Alleman van Haanstra.
Het mooie is altijd dat niemand zich de Gemiddelde Nederlander voelt. Het plebs, dat zijn zij, daar hoor ik niet bij.quote:
De hele docu straalt inderdaad een echte Hekkingsfeer uit.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:53 schreef Aoristus het volgende:
Die kerel uit Zuthpen is net zo'n wethouder Hekking. Mooi dat ze ook een stukje naast de Zutphense "van der Vaart" hebben opgenomen
Maar op die gaypride zul je me niet vindenquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het mooie is altijd dat niemand zich de Gemiddelde Nederlander voelt. Het plebs, dat zijn zij, daar hoor ik niet bij.
Maar ondertussen staan we allemaal in de rij bij de Efteling.
Mij ook niet, maar de shot van die nicht die uitgebreid in zijn reet staat te poeren omdat het touwtje niet goed zit is dan wel weer hilarisch als voorbeeld van hoe kneuterig Nederland eigenlijk is.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:56 schreef Maartel het volgende:
[..]
Maar op die gaypride zul je me niet vinden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |