quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:19 schreef Svensational het volgende:
Ik zie net een reclame van MSN Messenger op TMF
Die is echt te fout voor woorden
"Ga naar MTvee.nl"
"Om te down-loooden"
Ik denk dat je em moet zien om hem grappig te vinden
Ik heb geen idee waar ik het over hebquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, die ken ik
Die is echt zo goed![]()
![]()
![]()
hoe ze dat ook zegt: "down-loooden
Een reclame van MSN Messenger op TMF.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen idee waar ik het over heb!
Ey ik had gewoon mijn hele hele hele lange showchat pauze's dat moet kunnen hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:50 schreef Bupatih het volgende:
Canis, praat geen poep, gast.
Je lijkt wel een "oldbie". Alsof het allemaal met userid's en moment van eerste SC-post te maken heeft.
babette is misschien wel meer ShowChat dan jij, omdat ze hier in totaal vaker te bewonderen was dan jij.
En zo!
Houd gewoon je bakkes over wie de echte ShowChatters zijn.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:52 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ey ik had gewoon mijn hele hele hele lange showchat pauze's dat moet kunnen hoor
![]()
Toen waren Dizzle en ik nog echt een teamquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:36 schreef Svensational het volgende:
Wat voor af ging in ShowChat:
Ooit begonnen als een topic voor een meeting. Een meeting voor de SHO chatters! Deze werd een zware mislukking en niemand had daar echt zin in. Op een sommigen na dan. Alleen deze begonnen eisen te stellen. Als die komt, dan kom ik ook, als die niet komt, kom ik ook niet! Dit werd natuurlijk niks en dus eindigde al heel snel de discussie om wat waar en wanneer. Het werd al snel duidelijk. Het was supergezellig in dat topic en dus was het snel duidelijk! Een slowchat topique voor SHO! Dit werd gezien als een goed idee en toen begon de oorlog! Het was super gezellig! Al snel werdt het duidelijk wie er graag kwam en wie niet. De personen die kwamen werden goede vrienden en werdt het een hechte en vaste groep. Maar iedereen die er steeds bij kwam, werd van harte ontvangen! Het begon met BVO, Svensational, Tom_Tom-, dunn0w, Dizer, Duiveltja en Dada. Snel daarna kwamen er meer mensen bij! Riann volgde al snel bij en daarna kwam Christine! Bupatih en niksan volgde daarna en Tania18, _bigmac_ en ZOWIEE kwamen achteraf ook bij. Als laatste kwam timbob erbij als vaste user. Static was er vanaf het begin al bij maar voegt alleen maar *plakjes* toe. Toch houden we van hem! Voor een tijdje, hadden we een kameleon (RealSteviow, Steviow, Duneon, Fokkie2004 en breakie) en zo te zien is ie alweer weg. Dat het gezellig is, dat is wel te zien. In een tijd van 5 maanden, hebben wij 50 topics volgediscuseerd. Dat zijn dus 10 topics per maand, ongeveer 2 topics per week en bijna 100 posts per dag! Ruzies komen en gaan, maar uiteindelijk houdt iedereen van elkaar! We hebben aardig veel topics volgespammed. De een houdt van Hind, de ander van K3. De een deelt graag wat ie wil koken, en de ander wat ie wil kijken. Veel polls zijn voorbij gekomen, zoals GTST vs ONM, favoriete mod, en noem maar op. Wat bracht ons op eens bij een Tournament van favoriete vaste gebruiker! Wie is lief, wie is aardig, wie voegt veel toe en wie is populair. Eigenlijk was dit totaal onzin, want je moest stemmen, en iedereen mag elkaar, dus werd het heel moeilijk om te stemmen. Er was wel een winnaar, maar in onze ogen is iedereen een winnaar. Iedereen is gezellig, iedereen is lief en iedereen doet gezellig mee. Of je nou 100 posts per week spendeerd of 10, het maakt niet uit. Want het is gezellig!
Na 5 maanden en 15000 posts staan we nog steeds sterk! Ik zou zeggen, veel plezier en tot ziens bij de 30000 posts!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Verder bestaat SHO vandaag 1 jaar. Felicitaties kun je hier geven:
Gefeliciteerd met je eerste verjaardag.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
En onze Dizer winnaar van het ShowChat Tournament, is vandaag jarig!Je kunt hem natuurlijk hier in ShowChat feliciteren maar je kunt ook nog even gaan kijken in zijn fotoboek
Fotoboek van Dizer
Ja, maar ik herinner mij de reclame niet meerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een reclame van MSN Messenger op TMF.
Die pauzes waren mooiquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:52 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ey ik had gewoon mijn hele hele hele lange showchat pauze's dat moet kunnen hoor
![]()
En nog steeds lief.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:53 schreef toetatoet het volgende:
vroegah was ik een klein meisje....nu nog steeds
Voor jouquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Houd gewoon je bakkes over wie de echte ShowChatters zijn.![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Voor jou![]()
Slijmbal met je imago probleem.
Die vlekjes op je luchtwegen ookquote:
Tot het stopt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:55 schreef Dizer het volgende:
Het leven gaat verder.
Nou, toen je net in SC kwam, bedoel ik.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:59 schreef toetatoet het volgende:
[..]
hoe weet je nou of ik vroeger lief was?
Daarna gaat het ook verder. En is het mooier, want dan mag je bij God zijnquote:
dat is niet vroegerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, toen je net in SC kwam, bedoel ik.
Ja, dat wil ik eerst zien, voordat ik het geloof.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daarna gaat het ook verder. En is het mooier, want dan mag je bij God zijn.
Heb jij nog die show van Theo M gezien?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daarna gaat het ook verder. En is het mooier, want dan mag je bij God zijn.
Nee, hoezo?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:01 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Heb jij nog die show van Theo M gezien?
Jij weet niets van show vroeger tochquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:59 schreef Odysseuzzz het volgende:
Vroeger was alles goed, nu kan alleen Erik ons nog redden.![]()
Ik besta nog steeds niet volgens jou(w ondertitel).quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
Vroeger bestond ik nog niet.
Nee, maar dat is toch ook goed?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:04 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jij weet niets van show vroeger toch![]()
Oh, ik kan er goed tegen hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja sommige christenen vonden het een beetje beledigend enzo.![]()
Toen was iedereen wel lief voor elkaar enzo.quote:
Wees blij.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik besta nog steeds niet volgens jou(w ondertitel).
Dus jij vindt het niet erg dat Theo seksueel getinte opmerkingen maakt naar Jezus toe en het Jezusbeeld (vooral de tepels van de heer Jezus) aflebbert?quote:
Ja, dat heb ik ook wel meegekregen maar Dada.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:06 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Toen was iedereen wel lief voor elkaar enzo.![]()
Daar keek ik net nog inquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:08 schreef cinnamongirl het volgende:
Coole samenvatting van de geschiedenis van Showchat, Svensational. Ik wist daar nl. niet zo veel over.
Deze reeks is net zo oud als de Gijsjes-reeks! Die is nu al bij deel 1227. En -het lijkt bijna onmogelijk -ze /we posten haast nog sneller dan hier!
Kan helaas het eerste deel niet meer vinden
Ik zal een even kijken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
En als je erin post maken ze je af!
En jij bent? De rechter?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:10 schreef toetatoet het volgende:
[..]
das verleden tijd, voltooid verleden tijd![]()
dit is vroegah [afbeelding]
Gezelig enz,.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Doelt ze niet op nummer één van de Gijsjes-reeks?quote:
ik ben de liefste, de rechter dusquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En jij bent? De rechter?
Maar dat is niet echt eerlijk, hè.Want kleine kindjes zien er vrijwel altijd lief uit!
Zou kunnen maar de eerste show is natuurlijk veel mooier.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doelt ze niet op nummer één van de Gijsjes-reeks?
Ja bedoelde ik ook, maar dit is ook heel leukquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doelt ze niet op nummer één van de Gijsjes-reeks?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:14 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ik ben de liefste, de rechter dus
Dat mijn link naar het eerste show topic ook leuk was voor onze lieve mod ondanks dat het niet was waar ze om vroeg?quote:
Jij bent tenminste wel bij de lesquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat mijn link naar het eerste show topic ook leuk was voor onze lieve mod ondanks dat het niet was waar ze om vroeg?![]()
Oh, dát heb ik toch ook niet ontkend?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat mijn link naar het eerste show topic ook leuk was voor onze lieve mod ondanks dat het niet was waar ze om vroeg?![]()
Je bedoelt dat je voor je aanstelling niet even alle ShowChattopics door hebt moeten lezen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:08 schreef cinnamongirl het volgende:
Coole samenvatting van de geschiedenis van Showchat, Svensational. Ik wist daar nl. niet zo veel over.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:21 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je voor je aanstelling niet even alle ShowChattopics door hebt moeten lezen?.
Maar je doel was weer duidelijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, dát heb ik toch ook niet ontkend?
Cinnamongirl is taalpuriste?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:22 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind cinnamongirl nu al tof!
Goede sig enzo.
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Cinnamongirl is taalpuriste?.
Euhm...nee?!quote:
Je weet nooit wat het ego strelen van een mod je eventueel kan opleverenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:22 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind cinnamongirl nu al tof!
Goede sig enzo.
Heel oplettend van jequote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:22 schreef Bupatih het volgende:
En ze is de zus van!
Geen extra bedoeling bij ?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euhm...nee?!
Ik dacht dat cinnamongirl de link van het eerste Gijsjes-topic wilde, dus daar wees ik jou op toen je het linkje van het eerste ShowChat-topic postte.
Niets meer, niets minder.
Euhm, néé.quote:
Mwoah, dat is niet mijn doel, hoor.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:25 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je weet nooit wat het ego strelen van een mod je eventueel kan opleveren![]()
[..]
Heel oplettend van je![]()
Tja je kan het verzuurd vinden maar ik erger me dood aan taalfouten en dergelijke. En ja, ik weet ook wel wat de poster bedoelt als de post vol taal-, en spelfouten staat maar serieus nemen ho maarquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Cinnamongirl is taalpuriste?.
"cinna"quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Zie mij Cinnamongirls afkorting introduceren..
Zo noemt Static me ook altijdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Zie mij Cinnamongirls afkorting introduceren..
Zus van Aventura toch?
*mooi*quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:27 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Tja je kan het verzuurd vinden maar ik erger me dood aan taalfouten en dergelijke. En ja, ik weet ook wel wat de poster bedoelt als de post vol taal-, en spelfouten staat maar serieus nemen ho maar![]()
Ja, ook in SHO!![]()
Zeg je dat ook altijd zo op feestjes en partijtjes?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Jup Aventura de Sexmod is mijn zuster!
Ja, moet je op Fok! eens gaan kijken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:27 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Tja je kan het verzuurd vinden maar ik erger me dood aan taalfouten en dergelijke. En ja, ik weet ook wel wat de poster bedoelt als de post vol taal-, en spelfouten staat maar serieus nemen ho maar![]()
Ja, ook in SHO!![]()
Haha, leuke binnenkomer! Maar nog altijd maak je niet zoveel indruk IRL als je begint over je modschap op een forumquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeg je dat ook altijd zo op feestjes en partijtjes?
En ga je hier vaker langskomen?
"Maar nog altijd..." Wil je daar verandering in zien?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:31 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Haha, leuke binnenkomer! Maar nog altijd maak je niet zoveel indruk IRL als je begint over je modschap op een forum![]()
En ja, als ik het bij kan houden blijf ik hier kijken, Gijsjes is zoooo 2006!
Welnee, is niet nodig! Typo's zijn okeequote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:31 schreef Canisfire het volgende:
Volgens mij moet ik mijn post dan maar voortaan eerst in word zetten![]()
Je editte je typefout. Dat is al heel wat.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:31 schreef Canisfire het volgende:
Volgens mij moet ik mijn post dan maar voortaan eerst in word zetten![]()
Dat doe je expres hequote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Maar nog altijd..." Wil je daar verandering in zien?Dat je kan pimpen met je modschap op FOK!? [afbeelding]
ShowChat wordt het helemaal in 2007.Er zijn al wat posters van vroeger gesignaleerd
(niksan, Tania18...)
Ik maak geen typos ik ben gewoon zo.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:33 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Welnee, is niet nodig! Typo's zijn okee![]()
Och niet zonodig hoor. De Fok!ers met wie ik IRL omga hoeven geen introductie meer en 'met nieuwe' mensen heb ik het er niet over eigenlijk...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Maar nog altijd..." Wil je daar verandering in zien?Dat je kan pimpen met je modschap op FOK!? [afbeelding]
ShowChat wordt het helemaal in 2007.Er zijn al wat posters van vroeger gesignaleerd
(niksan, Tania18...)
quote:
Houden zo.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:35 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Och niet zonodig hoor. De Fok!ers met wie ik IRL omga hoeven geen introductie meer en 'met nieuwe' mensen heb ik het er niet over eigenlijk...
Namen noemen bij oude user’s en dan bepaalde namen overslaan!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Wat heb ik nou weer (per ongeluk) gedaan?
Nou, dat doe ik niet expres, hoor.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:36 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Namen noemen bij oude user’s en dan bepaalde namen overslaan!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Ai je moet hier wel op je passen tellen zie ik
Valt best mee hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Ai je moet hier wel op je passen tellen zie ik
Dada ? en ik kwam zelf twee topics terug voor jou.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, dat doe ik niet expres, hoor.
Maar welke oude users zijn er nog meer terug dan?
Jij bent immers al een hele tijd terug.
Over oud users gesprokenquote:
Is dat een soort....ontgroening?!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:38 schreef alwaysthebest het volgende:
Wanneer komt Zhenar bij Cg's introductie?
Ik deed al lang en breed mee in topic #100, sukkelquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:38 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Betty Boop avatar.
Maar watjij mij ?
![]()
mensen die in de eerste 100 hebben gepost + Zhenar !!,
![]()
![]()
Hoi, Tom!quote:
Ja, maar die post ook al een tijdje mee, hè.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dada ? en ik kwam zelf twee topics terug voor jou.
Of drie niet lang dat wel.![]()
quote:
Nu?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:38 schreef alwaysthebest het volgende:
Wanneer komt Zhenar bij Cg's introductie?
Lang en breed?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik deed al lang en breed mee in topic #100, sukkel![]()
Ontblauwing.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:40 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Is dat een soort....ontgroening?!![]()
Alsof je het over de duvel hebt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik deed al lang en breed mee in topic #100, sukkel![]()
Oh, mevrouw komt ook eens van haar gouden troontje af om zich tussen het gepeupel te voegen. Dan kan ze later met een dromerige glimlach verhalen van hoe ze toch zo moedwillig onder het gewone volk heeft verkeerd.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:40 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Is dat een soort....ontgroening?!![]()
Ik was er lang voor bar_rel!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:41 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Lang en breed?
Nee toch ? ik weet nog wel dat jij en bar_rel samen kwamen.
Maar was dat rond topic 94 ofzo?![]()
Die met dat felroze is leuk!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:41 schreef Tom_Tom- het volgende:. http://www.youtube.com/watch?v=LGyrHxBzmJw
.
Huh?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh, mevrouw komt ook eens van haar gouden troontje af om zich tussen het gepeupel te voegen. Dan kan ze later met een dromerige glimlach verhalen van hoe ze toch zo moedwillig onder het gepeupel heeft verkeerd.![]()
Nano!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:43 schreef Canisfire het volgende:
Waar zijn :
Timbob Nano en Bar_rel trouwens heen gewoon in de rook opgegaan?
En ik weet nog wel dat we dachten dat Dada dood was.
quote:
Just shut up and look prettyquote:
Meet Zhenar. ShowChats freak. Toffe freak.quote:
Ja, die bedoel ik dus ook.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
De rechtse was altijd het leukst.
Maybe he needs some good ol' spanking!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]Dat is nou Zhenar. Niet te serieus nemen, niet voeren en vooral niet aaien.
Jij bent de enige van die lichting die is geblevenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik was er lang voor bar_rel!![]()
Ik kwam tegelijk metOrginial
![]()
![]()
Ik zie het meer als dat ik de freak die men al in zich draagt tot uiting doe komenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Meet Zhenar. ShowChats freak. En vormt mensen om tot freaks.
Zijn Timbob en Evelien nog samen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nano!
Timbob is elders. En in andere slowchat-topics aan het posten, geloof ik.
En bar_rel is voorgoed weg, blijkbaar.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:45 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jij bent de enige van die lichting die is gebleven![]()
En na jullie kwamen de foto-chat mensen deze kant op.
Kijk, nu praat je mijn taalquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:45 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Maybe he needs some good ol' spanking!![]()
![]()
Jij brengt het beste slechtste in de mens naar boven.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zie het meer als dat ik de freak die men al in zich draagt tot uiting doe komen![]()
Je doet me denken aan Duiveltjaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zie het meer als dat ik de freak die men al in zich draagt tot uiting doe komen![]()
Dat had ik vorige week ook! Toen zat ik met diarree op de plee, was ik hartstikke ziek geworden door het eten van beschimmelde en kleffe pizza's waar champignons uit groeiden en keek ik in één of ander blaadje recht tegen een reportage aan van de ontleding van het menselijk lichaam!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik moest vanmiddag ineens weer aan Riann denken. Dat zijn van die momenten dat je denkt van: hmm.
Zoiets jaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:47 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jij brengt het beste slechtste in de mens naar boven..
Volgens Word klopte het !!quote:
Mij welquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Een paar weken terug stonden Dizer en MissBliss ineens voor m'n neus op het werk. Het was heul druk, dus ik had ze helemaal niet gezien en ik schrok en ik herkende MissBliss geeneens..
Probeer je grappig te zijn ofzo?!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:47 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je doet me denken aan Duiveltja![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:48 schreef Bupatih het volgende:
Dat had ik vorige week ook! Toen zat ik met diarree op de plee, was ik hartstikke ziek geworden door het eten van beschimmelde en kleffe pizza's waar champignons uit groeiden en keek ik in één of ander blaadje recht tegen een reportage aan van de ontleding van het menselijk lichaam!
Nee; nooit geweest ook.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:46 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Zijn Timbob en Evelien nog samen?
Stalkers!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Een paar weken terug stonden Dizer en MissBliss ineens voor m'n neus op het werk. Het was heul druk, dus ik had ze helemaal niet gezien en ik schrok en ik herkende MissBliss geeneens..
Elke keer als ik die naam Riann zie denk ik: AHquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik moest vanmiddag ineens weer aan Riann denken. Dat zijn van die momenten dat je denkt van: hmm.
Ja Christine !!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:48 schreef Zhenar het volgende:
Ik weet nog dat ik, toen ik hier net kwam, samen met Christine het Grijze Muizen Clubje oprichtte![]()
![]()
quote:
Mwoahquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:50 schreef niksan het volgende:
Vroegah
Toen niksan nog dagelijks in SC kwam
Toen...toen was alles beter![]()
Je bent nu ook bijna dagelijks in SC te bekennen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:50 schreef niksan het volgende:
Vroegah
Ooh ik geloofde hetquote:
Was dat toeval??quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Lees eens wat ik net zei, druipsnuit.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:50 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja Christine !!![]()
Maar zijn Timbob en Evelien nou nog samen ?
Niet overdrijven he??quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je bent nu ook bijna dagelijks in SC te bekennen.
Ja hallo pinkeltje jou reactie kwam pas in beeld nadat ik mijn reactie had gepostquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lees eens wat ik net zei, druipsnuit.
Zolang ik d'r vol met Vodka-nogiets blijf gooien kan je op d'r rekenenquote:
Moet je je gegevens ook niet overal laten slingeren, je weet hoe ze zijnquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sorry, Dick Laan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:52 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja hallo pinkeltje jou reactie kwam pas in beeld nadat ik mijn reactie had gepost![]()
Hee, optiefen Gijs!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:52 schreef ChOas het volgende:
[..]
Zolang ik d'r vol met Vodka-nogiets blijf gooien kan je op d'r rekenen
Doe dat dan maar, ja!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:52 schreef ChOas het volgende:
[..]
Zolang ik d'r vol met Vodka-nogiets blijf gooien kan je op d'r rekenen
Mits bupa een kwijlbakje voor zijn pc heeft staanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:50 schreef niksan het volgende:
Vroegah
Ze was er wel. Gisteren.quote:
Wolkewietjequote:
Ja, die zocht ik eigenlijk, maar ik kon er niet op komen.quote:
Ja, ik heb het één keer geprobeerdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Keimooi!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:56 schreef Odysseuzzz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=MGDpE7K_6ao&mode=related&search=
Dat weet ik nogquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik heb het één keer geprobeerd!
Pinkeltje daar Hadden ze op school de oude versie van met gele kaft dus.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, die zocht ik eigenlijk, maar ik kon er niet op komen.
Mooi!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:56 schreef Odysseuzzz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=MGDpE7K_6ao&mode=related&search=
Mzlquote:
Goed werk!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:55 schreef Dizer het volgende:
[De Uitslag] SHO AWARDS 2006 #2 Babette21 bedankt!!
Wie?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Mzl![]()
In het algemeen telt frey als oud showchat user?
Wat, die GTST-fan die in 3 SC-topics heeft meegepost?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:58 schreef Canisfire het volgende:
In het algemeen telt frey als oud showchat user?
je weet best wie het isquote:
Dat is geen reden om triestig te zijn, dat is alleen maar tof!quote:
Ik heb nog een reeks van die gele boeken staan hier.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:56 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Pinkeltje daar Hadden ze op school de oude versie van met gele kaft dus.![]()
Niet die lelijke nieuwe uitgaven dus.
Pff alsof ik nu zin heb om de link in mijn profiel aan te passenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:59 schreef Bupatih het volgende:
Zhenar/cinna, misschien dat ik er morgen wel even naar wil kijken, maar nu is het te laat om daar zin voor te maken.
Je liegtquote:
Tofquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:01 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik heb nog een reeks reeks van die gele boeken staan hier..
Waaromquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:02 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Tof.
Ik weet nog wel dat ik als klein jongetje voor mijn verjaardag een Pinkeltje-boek kreeg met nieuwe kaft. Kwaad dat ik was![]()
Waarom ? ik vond Bar_rel best tofquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is geen reden om triestig te zijn, dat is alleen maar tof!
"".
Euh...link in je profiel?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Pff alsof ik nu zin heb om de link in mijn profiel aan te passen![]()
![]()
Ik niet. Ik vond het een irritante baggeruser. Maar volgens mij was ik de enigequote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:03 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Waarom ? ik vond Bar_rel best tof![]()
Omdat het niet die gele kaft had.quote:
"Apuuuffff"quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is geen reden om triestig te zijn, dat is alleen maar tof!
"".
Oh zoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:05 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Omdat het niet die gele kaft had.
Is trouwens altijd zo gebleven.
Een remake van een oude film of van een liedje hoef je ook niet mee bij mij te komen.
Hij was de enige leuke baggeruser.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vond het een irritante baggeruser. Maar volgens mij was ik de enige.
Houd eens op met dingen te posten alsof het feiten zijnquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij was de enige leuke baggeruser.Hij mocht baggeren van mij.
Trusten, werk zequote:
Ik wou net zeggenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Houd eens op met dingen te posten alsof het een feit is
Dizerquote:
Jij als oldbie hoort dat toch te wetenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:08 schreef Canisfire het volgende:
En Woelie heeft die hier nou ook gepost?
Dat is toch wat ik vind!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Houd eens op met dingen te posten alsof het feiten zijn
"Ik vond" en "mocht van mij" zijn nu niet bepaald objectieve uitingenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Houd eens op met dingen te posten alsof het feiten zijn
Jij als oldbie zonder pauzes weet dat vast nog beter.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij als oldbie hoort dat toch te weten?
Ja! Wel als het over bar_rel gaatquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is toch wat ik vind!
Moet ik dan bij elke zin "vind ik" neerzetten?NEE!!!
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"Ik vond" en "mocht van mij" zijn nu niet bepaald objectieve uitingen![]()
"Hij was" welquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kneusjesquote:
Ik las "ik vond" bij Bupatihs post.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
"Hij was" wel
Bovendien zeiik
"Ik vond"
![]()
Zeg dan: "Ik vind jullie kneusjes".quote:
Ga liever een avatar voor mij maken ipv mij uitschelden!quote:
Ik begrijp geen woord van wat je zegtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik las "ik vond" bij Bupatihs post.![]()
Het stond er dan nietmaar de post was zó vreselijk subjectief, dat ik dat las. In de subtext. Enzo
![]()
In dat geval...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik begrijp geen woord van wat je zegt.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ga liever een avatar voor mij maken [..]
Dat vind ik ookquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg dan: "Ik vind jullie kneusjes"..
Het kwam anders een halfjaar niet voorquote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ga liever een avatar voor mij maken ipv mij uitschelden!![]()
Dat zeg ik dan ook nietquote:
Die zag ik toch wel een beetje aankomen.quote:
Hij zei toch ook niet dat ie hem niet zag aankomenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:25 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Die zag ik toch wel een beetje aankomen.![]()
Ja, net als Sinterklaas in november. Maakt hem dat dan minder tof?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:25 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Die zag ik toch wel een beetje aankomen.![]()
Sinterklaas komt toch pas in december?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, net als Sinterklaas in november. Maakt hem dat dan minder tof?
Dat 'ie uberhaupt nog komt, en dat op die leeftijdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sinterklaas komt toch pas in december?![]()
Daar had ik het laatst nog overquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:30 schreef Canisfire het volgende:
Nu even serieus tussen al het geblaat door. Over oude users: we zijn gewoon mark_03 vergeten.
Met zijn Robbie avatarquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar had ik het laatst nog over!
Niet aan. Hij komt aan in november.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sinterklaas komt toch pas in december?![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:31 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat 'ie uberhaupt nog komt, en dat op die leeftijd![]()
Gekkie! Alsof iemand echt met jou zou praten!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar had ik het laatst nog over!
Zo kan je blíjven doorgaan, hè.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:29 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hij zei toch ook niet dat ie hem niet zag aankomen.
Daar was laatst een topic over in KPDquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:31 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
[huillachponpon]quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:31 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Avatars praten doorgaans nietquote:
Nee joh, niet echtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gekkie! Alsof iemand echt met jou zou praten!![]()
Oh, dat is toch een eikelquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Avatars praten doorgaans niet. Nee, het was in een gesprek met Zhenar geloof ik
!
Dat verzin je maarquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee joh, niet echt! Hier in ShowChat
.
Die jaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[huillachpompom]', vlerk!
[afbeelding]
Wat verzin ik preciesquote:
Alles! ALLESSSSS!!!!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat verzin ik precies? ShowChat
? Of dat ik hier met iemand praatte
?
Sven z'n schuldquote:
quote:
Die twee iddquote:
Kloptquote:
ShowChat, natuurlijk!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat verzin ik precies? ShowChat
? Of dat ik hier met iemand praatte
?
Juist, en zo zit dat dus ook met jou Bup, vandaar mijn ondertitelquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ShowChat, natuurlijk!Jij hebt dat allemaal verzonnen; het bestaat niet eens!
En wij geloven erin en denken dat we erin posten, maar 't is allemaal gewoon een verzinsel van jou!
Tuurlijk zijn daar wel boeken over. Kom je net uit een relatie ofzo?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:45 schreef Dizer het volgende:
Weet je wat ik altijd een tof verhaal vind. Stockholm Syndroom. Dat is best wel heftig als je dat hebt. Zit veel diepte in...
Weet iemand of daar een soort van een studie/boeken over te vinden zijn?
Nou, zo uit de losse pols niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:45 schreef Dizer het volgende:
Weet je wat ik altijd een tof verhaal vind. Stockholm Syndroom. Dat is best wel heftig als je dat hebt. Zit veel diepte in...
Goh, werd tijd.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:49 schreef Canisfire het volgende:
Leuk nieuws Ferri Rik de Jong motorijden Somogyi gaat eindelijk in een film spelen in Amerika![]()
Klopt ja maar toch leuk voor hem.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goh, werd tijd.
Die kerel dacht volgens mij echt dat 'ie het ging maken.
Net als Antonie Kamerling, Cleo van GTST en duizend anderen.
Wat vindt Anita er eigenlijk van?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:52 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Klopt ja maar toch leuk voor hem.
Hij komt altijd wel sympathiek over ook toen met sterren in de bush![]()
Volgens mij heb ik daar wat artikelen over in een reader van rechtspsychologie.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:45 schreef Dizer het volgende:
Die zit aan de trio met Jack en Dennisquote:
Whee? Nee joh. Dat is toch als je slachtoffer bent geweest en je opeens meer gaat verdiepen/lijken/nadoen/respect hebben voor/in je kidnapper enz..?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:47 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn daar wel boeken over. Kom je net uit een relatie ofzo?![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Whee? Nee joh. Dat is toch als je slachtoffer bent geweest en je opeens meer gaat verdiepen/lijken/nadoen/respect hebben voor/in je kidnapper enz..?
Neeuh. Kwam door zijn ""gewone"" pi.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dat wist je toch wel?Waarom zou je je anders willen verdiepen in dat syndroom?
Of ga je door Ody aan jezelf / je eigen antwoord twijfelen?
I know, dat was dus de grapquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Whee? Nee joh. Dat is toch als je slachtoffer bent geweest en je opeens meer gaat verdiepen/lijken/nadoen/respect hebben voor/in je kidnapper enz..?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:36 schreef Nouk het volgende:
[..]
. Jeetje mina, de spijker op z'n kop enzo! Wat een kutsubforum met kutusers!
Maar die award is toch best leuk.
Klik gewoon op de quote; het is in een ander topicquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
gaat dat over ons????
(heb geen zin om 300 posts terug te lezen)
Amenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:35 schreef BVO het volgende:
WWat is die Woelli toch een verschrikkelijk vervelende kutuser.
Dan hoef je nog niet te gaan stotterenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:35 schreef BVO het volgende:
WWat is die Woelli toch een verschrikkelijk vervelende kutuser.
Knurft, zeg dan hoe die film heetquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:44 schreef Zhenar het volgende:
[afbeelding]
wtf?!
[afbeelding]![]()
![]()
Dat wordt vast een toffe film![]()
Raad maarquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Knurft, zeg dan hoe die film heet![]()
.
The Golden Compassquote:
Wat zoiets betekent als: 'het kompas van goud'quote:
Hey Pjee!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:11 schreef Bupatih het volgende:
MIDDAG!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |