Ik zag Kubus & Bang Bang op het Crossing Border festival vorig jaar. Bang Bang zat naar mijn gevoel gewoon aan een stuk door emotieloos te rappen, niets op de maat (niet zo vreemd gezien hij zelf zegt dat hij het liefst off-beat rapt). Kubus daarenetegen maakte alles goed door dikke beats te geven! Samenvatting: Bang Bang slecht, Kubus goed.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:32 schreef ma_jojo het volgende:
27 januari Kubus & Bang Bang in Tivoli, guess who's there.
Als je beats in de trant van Wie Is Ut?, Buitenwesten, Strik Je Veter, Doe Je Wat Je Doet (deze misschien wat minder) verwacht, kan het aardig tegenvallen ja. Maar ik vond het zeker niet slecht. Ik laat het hierbij, in dit topic krijg je meteen gezeik als je het niet met elkaar eens bent.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:25 schreef Evil_Koekje het volgende:
Misschien dat 't topic wat leuker wordt als d'r wat minder's geplaatst worden? Kan aan mij liggen hoor...
Mooi iig dat ze op 't bevrijdingsfestival Grunn komen. Ben zeer waarschijnlijk van de partij.![]()
Ben overigens ook best benieuwd naar die Kubus/Bang-bang release.
Gister trouwens nog een kwartiertje Kubus (djset) @ Noorderslag gezien, maar vond 't niet heel overtuigend, wel jammer, had 't beter verwacht.
En ik vroeg me al af waarom er zo weinig Opgezwolleliefhebbers waren hier op Fok.quote:Op maandag 15 januari 2007 06:55 schreef milkingmonkey het volgende:
[..]
Als je beats in de trant van Wie Is Ut?, Buitenwesten, Strik Je Veter, Doe Je Wat Je Doet (deze misschien wat minder) verwacht, kan het aardig tegenvallen ja. Maar ik vond het zeker niet slecht. Ik laat het hierbij, in dit topic krijg je meteen gezeik als je het niet met elkaar eens bent.
Staat gewoon op de hoesjes hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 13:53 schreef Brun0 het volgende:
ik wist niet dat Wie is ut en doe je wat je doet van Kubus warenwel goeie biets idd!
Ik had wel degelijk een techno set verwacht, maar een wat intelligentere soort laten we maar zeggen. Als je z'n andere beats hoort is 'ie daar zeker toe in staat.quote:Op maandag 15 januari 2007 06:55 schreef milkingmonkey het volgende:
[..]
Als je beats in de trant van Wie Is Ut?, Buitenwesten, Strik Je Veter, Doe Je Wat Je Doet (deze misschien wat minder) verwacht, kan het aardig tegenvallen ja.
Staat er nog meer op die dvd dan alleen de film?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:28 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik had wel degelijk een techno set verwacht, maar een wat intelligentere soort laten we maar zeggen. Als je z'n andere beats hoort is 'ie daar zeker toe in staat.
Eigen wereld albumfilm dvd ook net besteld overigens, ben benieuwd.
Vond 'm wel vet en had nog een waardebon van bol.com dus gelijk maar even deze DVD + eerste album van Spinvis besteld.quote:Vanaf vandaag ligt de film in de winkels. Op de DVD staan naast de album-film drie nieuwe videoclips en de nieuwe track 80 plussers.
Idd, en de Buitenwesten DVD, en een nieuwe Kubus + iedereen cd, en een Kubus solo plaat, en een Delic soloplaat, en een Kubus & Delic plaat, enz.quote:
het lijkt mij echt gruwelijkquote:Op maandag 15 januari 2007 22:43 schreef martinlutherking het volgende:
Mwoah, een Delic-soloplaat, zonder teksten? Ik ben niet zo van de instrumentale muziek. Ik denk Delic ook niet trouwens.
Word.quote:
Hey. Ik ben martinlutherking. PM me eens?quote:Op maandag 15 januari 2007 23:02 schreef arneaux het volgende:
01-opgezwolle-80_plussers.mp3.
Vet wel.
Heb je dat PM'en al eens uitgeprobeerd?quote:Op maandag 15 januari 2007 23:02 schreef arneaux het volgende:
Vet wel.
Je martinlutherking PM doet niks.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:05 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hey. Ik ben martinlutherking. PM me eens?
quote:
quote:De inbox "skiczukie" is niet beschikbaar
pm??quote:Op maandag 15 januari 2007 23:02 schreef arneaux het volgende:
Vet wel.
Plemp die skeit hier even neer dan, en dan over een paar minuten weghalen.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:20 schreef arneaux het volgende:
Ja dag. Ik ga hier niet de verspreidkoning worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |