abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45532424
Ben benieuwd of door de partij v.d. dieren hier in de toekomst toch iets aan gedaan kan worden.
Is toch schandalig dat je 5 a 6 weken bezig bent om een dier uit een hokje van 1 bij 1,5 meter te halen

Toch hulde
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:03:12 #152
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45533465
Lijkt me stug. Dan zou de wetgeving enorm moeten veranderen, niet eens een pietsie, maar echt enorm. De huismeester had de regels van de verhuurder nog nagekeken en het blijkt dat je geen hond in zo'n hok mag stoppen, maar een kat wel (of andere huisdieren). Hij zei tegen mij dat hij dat erg zot vond. Me too. Ik vind het eigenlijk wel netjes dat de PvdD reageerde op mijn mail (en vrij snel ook). Dierenbescherming heb ik ook gemaild en daar heb ik nooit weer wat van weer gehoord.
pi_45538250
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 13:59 schreef Phedre77 het volgende:
Naar mij te schreeuwen? Ik was erg druk bezig de storm te overleven, was allang blij dat ik een zware zak kattegrit heb, want anders had ik het luchtruim gekozen (zeer onvrijwillig dan). Heenweg was een stuk grappiger (voor toekijkers, niet voor mij). Maar ja, had spul nodig, eigenaar heeft ook geen kattegrit ofzo geleverd. Hij vroeg wel of ik een kattebak nodig had, maar die heb ik wel. Dat er ook spul IN moet, weet ie toch?
Ja, jij kwam de lift uit boven en wij gingen er net in.
Mijn collega riep nog Phedre77 van Fok!? heel hard
  zaterdag 20 januari 2007 @ 19:41:58 #154
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45540945
Werkelijk? Volgens mij vond ik jullie dan de asocialen uit de buurt ofzo..:-)

Kat heeft zojuist voor het eerst een stofzuiger gezien en ik heb pleisters nodig... Auwa
pi_45547183
Ik heb zojuist het hele topic gelezen: helden!
pi_45547864
FOK! Held van de maand!
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  zondag 21 januari 2007 @ 10:57:15 #158
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45553161
Hehe, grappig. Thanks..:-)
  zondag 21 januari 2007 @ 11:12:21 #159
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_45553393
Mischien is het handig voor de lezers met wat minder tijd een korte samenvatting te maken wat er nou precies gedaan is om die kat vrij te krijgen (heb zelf wel het hele topic gelezen0
pi_45554610
tvp
niet meer
pi_45558015
quote:
Op zondag 21 januari 2007 11:12 schreef NordicBlue het volgende:
Mischien is het handig voor de lezers met wat minder tijd een korte samenvatting te maken wat er nou precies gedaan is om die kat vrij te krijgen (heb zelf wel het hele topic gelezen0
Kleine samenvatting

5 Januari die middag, kwam ik voor 2e keer langs bij me collega;s huis, toen zei de fiets in de stalling drukte vond ik het merkwaardig vies stinken, en ik hoorde ineens een kat miauwen. Ik vroeg wat er was en zoontje van collega zei me dat die kat er al minimaal 2weken zat.(dat was dus op die 5januari).Ik ben dus gaan kijken en inderdaad een katje, en omdat ik alleen een fles water zag vond ik dit een vreemde situatie waar deze kat in moest leven, en dat op zo;n jonge leeftijd van 1 jaar.

Ik wist niet wat ik in deze situatie moest doen en heb Fok! om hulp gevragen, veel goede en handige tips gekregen.
MAAR toen kwam phedre77 die gewoon bij toeval paar huizen verder woont , ja en dat leest ff toevallig mijn berichtje en dat nog in flora & fauna waat neimand al zo ongeveer komt:P

Dankzij Phedre77 die de druk onder de ketel zette zit het katje nu lekker warm bij haar thuis .
Maar zo makkelijk ging het niet blijkbaar, omdat er voor zo'n katje geen wet was ofzo :s

Ja okay tussenin is er veel gebeld en gemaild (ja zelfs door andere users die daar niet eens wonen )

We mogen nog niet te snel juichen want het katje zit er maar tijdelijk, maar nu iig beter dan dat betonnen koude celletje .

Maar wij moeten phedre77 allemaal 30000dubbel hard bedanken

Hmmz nu is samenvatting nog lang

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2007 14:02:33 ]
  zondag 21 januari 2007 @ 15:23:51 #162
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45560893
Samengevat heb ik Dierenbescherming gemaild, Woningbeheer gemaild, huismeester veel gemaild, PvdD gemaild, Inspectiedienst gebeld, Dierenambulance gebeld, ben aan de deur geweest bij de Buurman en heb een briefje achtergelaten. Huismeester heeft bemiddeld, zodat kat hier een maand verzorgd kan worden, totdat de Eigenaar (broertje van Buurman) een eigen flatje heeft.

Samengevat is kat een 1 jarige, ongecastreerde kater, zonder enting, met een wormenbuikje, met een oude breuk in achterpoot, maar verder gezond. Hij heeft loeischerpe, dunne nagels, en hij snapt niets van krabpalen en stofzuigers. Ook niet van andere katten en honden overigens. Ook niet van balletjes. Hij snapt maar 1 ding en dat is kopjes geven en spinnen. Dus hij loopt als een debiel scheef door zijn kamer, omdat hij alles waar hij langs komt een kopje moet geven.

Toekomst: Inmiddels zit de kat op mijn eigen voer, omdat voer van de Eigenaar op is, hij zou ma of di weer geld hebben voor meer voer, maar ik heb hem ook gezegd dat de kat gecastreerd moet worden, omdat hij anders wel eens in mijn huis kan gaan sproeien. Ik wacht ma en di af of hij contact opneemt, doet hij dat niet, bel ik hem en zeg ik dat we moeten kletsen over wie de kat gaat castreren en gaan we de verdere toekomst van de kat bespreken.

Edit: Oh, en ik heb hem Gijs genoemd, Eigenaar noemde geen naam tijdens het brengen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 januari 2007 @ 17:07:57 #163
163650 Greys
pi_45564338
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:58 schreef kruimel_20 het volgende:
misschien de eigenaar kenbaar maken dat je het niet erg vind als de kat bij jou blijft... misschien ziet hij dan een "makkelijke" uitweg en kan jij zoeken naar een geschikt baasje?

Enne, het kittenpakket aanvragen is gratis en zit ook lekkers in
http://www.kittenpakket.nu/
Als wij nou allemaal het kittenpakket aanvragen en het aan Phedre opsturen?
Heeft Gijs lekker veel muisjes om mee te spelen en heerlijke zakjes voer!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_45606240
Inmiddels is het dinsdag. Zeker geen eigenaar met voer gezien?
pi_45607351
Je moet hem laten knippen en zijn poot laten maken daarnaast moet je alle kosten van het voer opschrijven. Als hij hem over een paar maanden terug wil kun je die kosten aan hem vragen, als hij dat niet kan/wil kun je de kat gewoon houden
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_45607746
Syd, je had gewoon beter moeten kijken. Niemand heeft dat katje opgesloten in die opbergruimte. Het zit namelijk zo: Het baasje van het katje kreeg een hartaanval op het moment dat hij zich in de opbergruimte bevondt. De kat was hem gevolgd, het baasje stierf. Hij had jammer genoeg de deur op slot gedraait, dus de kat kon er niet uit. De kat heeft zich vervolgens drie weken levend gehouden op het lichaam van zijn baasje .

Heb je toen je de kat uit het hok haalde wel goed in dat donkere hoekje gekeken?
Kirby is gemaakt voor knuff. Ze noemen hem wel eens, huggy the bär!
<( ^__^ )>: wub woo
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:00:43 #167
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45608177
Ik kreeg een smsje, of hij met zijn vriendin morgenavond even langs kan komen om voer te brengen en de kat te zien. Op mijn vraag of hij de castratie al had geregeld, vroeg hij of ik dacht dat er morgenavond om 21.00 nog dierenartsen open waren....

Ik denk dat ik morgen maar eens goed met hem ga praten. kat staat inmiddels al 3 dagen op mijn dure voer, dus dat is al een paar eurootjes. Oh, en hij heet Obby....:-(
pi_45608713
Obby? Obi! Heeft hij ook een laserzwaard?
Kirby is gemaakt voor knuff. Ze noemen hem wel eens, huggy the bär!
<( ^__^ )>: wub woo
pi_45608892
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:51 schreef Haaarbal het volgende:
Syd, je had gewoon beter moeten kijken. Niemand heeft dat katje opgesloten in die opbergruimte. Het zit namelijk zo: Het baasje van het katje kreeg een hartaanval op het moment dat hij zich in de opbergruimte bevondt. De kat was hem gevolgd, het baasje stierf. Hij had jammer genoeg de deur op slot gedraait, dus de kat kon er niet uit. De kat heeft zich vervolgens drie weken levend gehouden op het lichaam van zijn baasje .

Heb je toen je de kat uit het hok haalde wel goed in dat donkere hoekje gekeken?
Haha vandaar die stank

@Phedre

maar komt het gelegen dat ik morgenmiddag even een zak brokken breng?
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:18:14 #170
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45608909
Eigenaar spelde het echt als Obby, en ik ga geen 'Obby' roepen door mijn huis, dus in mijn huis heet ie Gijs. Overigens heeft mijn moeder hem vandaag gezien en die is helemaal weg van hem.

Edit @Syd: ik werk fulltime, dus ben ook morgenmiddag niet thuis..:-(
pi_45629419
Goede actie, Phedre!
pi_45629427
en wat is Gijs LEUK!!
pi_45640373
Obby....pfffff....arm beest!
  woensdag 24 januari 2007 @ 23:48:05 #174
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45649538
Nou, weer een update. Gisteren heb ik telefonisch met de eigenaar afgesproken dat hij vanavond langs zou komen met vriendin om de kat te zien en voer te brengen. Eigenaar vroeg of dat ok was. Ik had vergadering vanavond, en heb gezegd dat die wel tot 21.00 kon duren (deed het ook). Maar we hadden afgesproken dat als ik thuis was, ik zijn telefoon even 1 x zou laten overgaan. Gedaan om 21.20. Maar hij is niet geweest en heb niets van hem gehoord. Geen voer dus ook. En ik had vanavond even met hem willen kletsen over de Toekomst van Gijs. Ik krijg steeds minder zin om aardig te zijn.
pi_45649659
Die persoon verspeelt op deze manier zijn kansen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')