quote:
Op zondag 21 januari 2007 11:12 schreef NordicBlue het volgende:Mischien is het handig voor de lezers met wat minder tijd een korte samenvatting te maken wat er nou precies gedaan is om die kat vrij te krijgen (heb zelf wel het hele topic gelezen0
Kleine samenvatting
![]()
5 Januari die middag, kwam ik voor 2e keer langs bij me collega;s huis, toen zei de fiets in de stalling drukte vond ik het merkwaardig vies stinken, en ik hoorde ineens een kat miauwen. Ik vroeg wat er was en zoontje van collega zei me dat die kat er al minimaal 2weken zat.(dat was dus op die 5januari).Ik ben dus gaan kijken en inderdaad een katje, en omdat ik alleen een fles water zag vond ik dit een vreemde situatie waar deze kat in moest leven, en dat op zo;n jonge leeftijd van 1 jaar.
Ik wist niet wat ik in deze situatie moest doen en heb Fok! om hulp gevragen, veel goede en handige tips gekregen.
MAAR
![]()
toen kwam phedre77 die gewoon bij toeval paar huizen verder woont
![]()
, ja en dat leest ff toevallig mijn berichtje en dat nog in flora & fauna waat neimand al zo ongeveer komt:P
Dankzij Phedre77 die de druk onder de ketel zette zit het katje nu lekker warm bij haar thuis
![]()
.
Maar zo makkelijk ging het niet blijkbaar, omdat er voor zo'n katje geen wet was ofzo :s
Ja okay tussenin is er veel gebeld en gemaild (ja zelfs door andere users die daar niet eens wonen
![]()
)
We mogen nog niet te snel juichen want het katje zit er maar tijdelijk, maar nu iig beter dan dat betonnen koude celletje
![]()
.
Maar wij moeten phedre77 allemaal 30000dubbel hard bedanken
Hmmz nu is samenvatting nog lang
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2007 14:02:33 ]