Nog bedankt voor al jullie reacties!! Dat die pukkeltjes zo lang blijven wist ik niet...
![]()
jammer zeg.
Dat ik bij Julia straks ook weer bijvoeding moet gaan geven is echt een raar idee...ze is nu nog zo kleinnn...
Moonah, ik las je berichtje over 'lamme armen van het wiegen en schrale tepels van het zogen' ... herkenbaar hoor! maar op een gegeven moment is dat ook over en dan kun je ook weer wat rust krijgen... (als ze zichzelf gaan vermaken scheelt dat zó'n hoop...) dus da's wel goed om te weten lijkt me!! (daar troost ik me in ieder geval mee
![]()
)
Chacama, wat heerlijk zo'n doorslaapnachtje. Met bv slaapt Julia ook niet lang door, maar kv geven we toch maar liever niet meer omdat ze er zo'n krampjes van kreeg (en het was hypoallergene voeding, Nutrilon) ...
en gelukkig gaat de bv hier goed nu. Eerst had ik te weinig, en nu wel teveel... dat is wel lastig moet ik zeggen.
Ik heb trouwens nog een vraagje...
Julia laat na de voeding altijd een harde boer op rare momenten (als ik net gestopt ben met op haar rugje kloppen bijv.) en die klinkt dan zó hard dat het bijna eng is. Er komt vaak ook een hele grote golf spuug mee... en toch heb ik niet het idee dat ze dan teveel gedronken heeft, zeker ook omdat ze daarna weer snel komt voor de volgende voeding. Ze heeft mij al talloze keren helemaal ondergespuugd (
![]()
) en ik zou graag willen weten hoe dat voorkomen kan worden. Ik houd haar direct als ze ophoudt met drinken rechtop want anders komt er zowiezo een hele golf.
Oh ja, als ze de hik heeft (ook heel vaak) klinkt het ook alsof ze er boertjes bij laat, dus hele harde hikken zijn het (ze vindt het ook vreselijk, wel zielig om te zien). Hopelijk klinkt het herkenbaar voor iemand en kan diegene me uitleggen hoe het zit. Ik vind het maar vreemd in ieder geval.
[ Bericht 48% gewijzigd door Suzanna op 08-01-2007 08:59:57 ]