Wat een goed advies van de CBverpleegkundige!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:33 schreef YPPY het volgende:
Leuk al die eerste hapjes. Hier voorlopig nog niet. We waren vanochtend op het cb en ze was bijna 70 gram gegroeid de afgelopen week. Weer te weinig dus. De verpleegkundige vond haar wel heel alert en actief. Ze zei al dat het normaal is dat ze rond deze tijd minder hard groeien, maar dat het juist daarom verstandig is het alleen bij de bv te houden. Dat doen we dus maar.
Wat grappig Yppy. Nu je dat zo schrijft denk ik opeens: hé, dát is het geluidje dat Eva maakt, waar doet me dat toch aan denken. Een beetje een hoog gilletje/krijsje...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:31 schreef YPPY het volgende:
Hier ook een sprongetje. Maar niet zo erg. Ze is gewoon minder vrolijk. Wel een drukke dag vandaag. Eerst kwam oma op bezoek en daarna stonden ineens ook de andere oma en opa voor de deur. Maar ze heeft zich keurig gedragen en slaapt nu lekker.
Anna heeft nieuwe geluidjes. Heel raar. Net een krolse kat.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:43 schreef PM-girl het volgende:
Linda, wanneer heeft Eva haar eerste ski-les?![]()
En ik een zonnet-babypeuterquote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:44 schreef Lishe het volgende:
Jij ook Icicle? Zullen we dan ook een club oprichten met sterretjes?Ofnee, bloempjes zijn beter voor ons.
E.T. je hebt een prachtig zoontje gefabriekt....![]()
Intertoysbaby hierquote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:33 schreef Macka66 het volgende:
* Macka wijst
Kijk, daar, daarginds, wat een leuk vogeltje...
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:14 schreef lcicle het volgende:
Ik vond wat er eerst stond toch interessanter Macka66
Tijn had gewoon een zwaar nachtje. Niet zo gek, het was z'n eerste. Maar het zal vast wel weer snel wennenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 08:34 schreef Belana het volgende:
Ja ET en Swets, het is weer ff wennen heMaar dat gaat snel genoeg
dat hebben wij zaterdag ook onder vonden voor het eerst.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 08:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo.... ik was even vergeten dat die eerste dagen toch vooral veel wennen aan elkaar en creeeren van ritme is
Maar dicht bij papa of mama sliep hij wel. Alleen in het wiegje was nog wel erg ongezellig vond Tijn. Vooral omdat hij nogal veel last van krampjes had. Hij drinkt erg goed, dus die darmen worden meteen aan de gang geslingerd
het is geen kunstvoeding hequote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:19 schreef YPPY het volgende:
Er kan wel wat gedaan worden als het echt moet evenstar. Als ik zelf zou zien dat het slecht gaat met Anna, ondanks de bv moeite, ben ik zelfs bereid over te stappen. Alleen doet ze het verder super goed. Haar lengte groeit wel goed en ze zit nog wel in de curve van de who gelukkig. Ze is ook superalert en bewegelijk. Vorige maand is ze gemiddeld 150 gram gegroeid per week. Het kan dus wel. Dat is wel een fijn idee. De hoop die ik had te kunnen stoppen met 1 van de twee nachtvoedingen is nu echter wel de grond ingeboord.
Wel bedankt voor de tip.
Arme Merel. Beterschap!
Eigenlijk is Anna #fok baby, maar dat is geen categorie.
Op het speeltuinbankje staat deze smiley gelijk aan drank. Aangezien ik mijn vriend in de kroeg heb ontmoet vond ik hem hier wel toepasselijkquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:45 schreef lcicle het volgende:
Ziet er ook schitterend uit snoopy![]()
Alleen weet ik de achterliggende gedachte van die smiley's niet helemaal.. enlighten me?
Julia is een dotje. Bij Pepijn heeft het behoorlijk lang geduurd voordat alles weg was in zijn gezicht. Ruim 6 tot 8 weken schat ik zo maar dat zal vast bij elk kindje anders zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:26 schreef Suzanna het volgende:
Ik ben hier nog helemaal niet geweest en Julia is alweer bijna twee weken!
Hallo allemaal :bye: I'm back!![]()
Met Julia...
[afbeelding]
Kan iemand mij vertellen hoe lang het gaat duren voor die pukkeltjes weg zijn? (van de zwangerschapshormonen... mijn schuld dus)
Enne, Tijn, welkom hier !!!
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:45 schreef snoopy het volgende:
[..]
Op het speeltuinbankje staat deze smiley gelijk aan drank. Aangezien ik mijn vriend in de kroeg heb ontmoet vond ik hem hier wel toepasselijk![]()
Hij kon dat eigenlijk al bijna direct, hij heeft dan ook bijna geen nek (een kort stevig nekje), net als zijn vader.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:00 schreef Moonah het volgende:
B-M, ik zie net je Fonzel met zijn Bompa, maar wat houdt Fons zijn hoofdje al goed zelfstandig recht zeg!
Thies wiebelt nog alle kanten op.... We oefenen ook niet zo veel op zijn buik, daar heeftie een hekel aan.![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 16:34 schreef linda856763 het volgende:
PM-girl, nu maak je me wel heel nieuwsgierig. Hebben jullie een drankgelag bij de Intertoys gehouden?
Hihi, bij jou ook al! Hier hebben we ook zo'n schermfanaat! Leuk he! En wat er ook op is (NOVA, ER, Teletubbies of beltelevisie), alles is mooi!quote:Op zondag 7 januari 2007 19:49 schreef linda856763 het volgende:
Eva krijgt denk ik vierkante oogjes.Ze vindt TV helemaal geweldig, en de pc ook al. Ze zat net even bij op schoot, en moest heel hard lachen toen ik zat te typen. Ik weet niet of ze het geluid zo leuk vindt, of dat ze naar bewegende icoontjes zat te kijken....
ja tuurlijk joh. Hij kreeg banaan, peer en worteltjes en sinds kort deed ik liga door het fruit, van die 1e liga zonder gluten weet je wel. en dat kreeg ie al een tijdje, niks geen last en hoepla, ineens wel dus.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:05 schreef _evenstar_ het volgende:
Belana he bah das niet fijn dat hij eczeem kreeg![]()
mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat die nu zoal gehad heeft?
knielholtes, wangen en nek en wat 1 plekje op zijn borst en zijn armpjes begonnen nu ook wat ruw te voelen.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:31 schreef dutchie het volgende:
Ik had daar nog helemaal niet aan gedacht van die voeding. Maar ik ga het eens goed in de gaten houden. We dachten al dat we hem te warm inpakten in bed, dat het van het zweten was ofzo. Maar achter zijn oren.![]()
Heeft Ezra het alleen in de holtes dan of ook gewoon bovenop de huid?
*copy-paste - opslaan als....quote:Op zondag 7 januari 2007 20:51 schreef _evenstar_ het volgende:
Introductie na 6 maanden
hele lijst
Voor al uw verdere vragen kunt u terrecht bij 0900-_evenstar_![]()
![]()
Daar ben ik dan ook weer nieuwsgierig naar!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:58 schreef Troel het volgende:
Maarruh, is Brent niet ook een Fok!baby? Neuk? Arma? Hebben jullie elkaar voor het eerst ontmoet tijdens een Fokmeeting of gewoon in het cafe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |