Wat een goed advies van de CBverpleegkundige!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:33 schreef YPPY het volgende:
Leuk al die eerste hapjes. Hier voorlopig nog niet. We waren vanochtend op het cb en ze was bijna 70 gram gegroeid de afgelopen week. Weer te weinig dus. De verpleegkundige vond haar wel heel alert en actief. Ze zei al dat het normaal is dat ze rond deze tijd minder hard groeien, maar dat het juist daarom verstandig is het alleen bij de bv te houden. Dat doen we dus maar.
Wat grappig Yppy. Nu je dat zo schrijft denk ik opeens: hé, dát is het geluidje dat Eva maakt, waar doet me dat toch aan denken. Een beetje een hoog gilletje/krijsje...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:31 schreef YPPY het volgende:
Hier ook een sprongetje. Maar niet zo erg. Ze is gewoon minder vrolijk. Wel een drukke dag vandaag. Eerst kwam oma op bezoek en daarna stonden ineens ook de andere oma en opa voor de deur. Maar ze heeft zich keurig gedragen en slaapt nu lekker.
Anna heeft nieuwe geluidjes. Heel raar. Net een krolse kat.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:43 schreef PM-girl het volgende:
Linda, wanneer heeft Eva haar eerste ski-les?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ik een zonnet-babypeuterquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:42 schreef lcicle het volgende:
Fok baby's.. pfff.. ik heb een ICQ babyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:44 schreef Lishe het volgende:
Jij ook Icicle? Zullen we dan ook een club oprichten met sterretjes?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ofnee, bloempjes zijn beter voor ons.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
E.T. je hebt een prachtig zoontje gefabriekt....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Intertoysbaby hierquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:42 schreef lcicle het volgende:
Fok baby's.. pfff.. ik heb een ICQ babyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop