NEE!!!! Het zal toch niet waar zijn!!!?? Moet je er ook naast zitten in de kerk?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:44 schreef Piovan het volgende:
Mijn broertje ging vandaag winkelen met twee vrienden van hem.
Komt ie thuis, raad een wat ie gekocht heeft?
Een bontkraagje jas![]()
![]()
Hahaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:45 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
NEE!!!! Het zal toch niet waar zijn!!!?? Moet je er ook naast zitten in de kerk?
Same here. Wil nog wel eens een begrafenis meepikken op zn tijd, maar dan heb je het ook gehad.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:47 schreef Piovan het volgende:
Nee, ik ben al niet in de kerk geweest sinds mijn communie.
Of iets van Stone Island, vriend ja tog.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:51 schreef Robinho90 het volgende:
Dus? Laat hem een "stabiel" bontkraagje jasje kopen
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:59 schreef Robinho90 het volgende:
Stone Island is voor de echte bazen én Burberry! Oke voordat die mongool van een Maikuuul komt aanzetten... G-star en Puta Madre ook
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:08 schreef Piovan het volgende:
Ja die bontkraagje zit vast aan de muts.
Ik erger me er nu al dood aan.
dude dat is sickquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:11 schreef Piovan het volgende:
Ik zag net nog wat verschrikkelijks wat ik niet eens gezien had.
Hij heeft zich twee oorbellen laten schieten, van die pauper nepdiamantjes. Ook loopt hij dagenlang met dunne handschoentjes hier in huis rond![]()
gecondoleerdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:11 schreef Piovan het volgende:
Hij heeft zich twee oorbellen laten schieten, van die pauper nepdiamantjes. Ook loopt hij dagenlang met dunne handschoentjes hier in huis rond![]()
Ja, VMBO Tquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:12 schreef Robinho90 het volgende:
OMFG twee oorbellen bij een jongen is pauper en dan die nepdiamantjes![]()
Maar doet hij Vmbo? Het klinkt wat typerend.
Uiteraard, alleen als hij bij zijn matties is.quote:
Nike petje en is te smerig voor worden....:') Ik ken dat soortquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:16 schreef Piovan het volgende:
En dan hebben we het nog niet over zijn witte pet, met extreem rechte klep
Daarover zit uiteraard het bontkraagje!
Waar is dat nou weer goed voor?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:11 schreef Piovan het volgende:
Ook loopt hij dagenlang met dunne handschoentjes hier in huis rond![]()
dat is die sjit, je weight toch jungoquote:
Jorisquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:18 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Nike petje en is te smerig voor worden....:') Ik ken dat soort
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:34 schreef shakaboem het volgende:
Mijn moeder wil ook dat ik zo rond ga lopen. Dat zou zogenaamd goed zijn voor mijn sociale contacten.
omg adopteer jezelf, snelquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:34 schreef shakaboem het volgende:
Mijn moeder wil ook dat ik zo rond ga lopen. Dat zou zogenaamd goed zijn voor mijn sociale contacten.
Gecondoleert alvast.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:34 schreef shakaboem het volgende:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:34 schreef shakaboem het volgende:
Nou ja, beter dan in zwarte gothic-kleding of wibra-rotzooi, dat wel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:34 schreef shakaboem het volgende:
Wibra > breezer.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:43 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Nou ja, beter dan in zwarte gothic-kleding of wibra-rotzooi, dat wel..
strak metselwerk ookquote:
omg kom je nooit buiten ofzo?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:34 schreef shakaboem het volgende:
Ik zie 14-jarige meisjes liever in een sexy breezahoutfit dan in wibrakleding.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:49 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Ja.
De rest > Wibra > breezer > gothic
Ongeveer.
Dit gaat over jongens. Wat meisjes betreft is er een andere hiërarchie.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zie 14-jarige meisjes liever in een sexy breezahoutfit dan in wibrakleding.
Pardon, een misvatting mijnerzijds.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:53 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Dit gaat over jongens. Wat meisjes betreft is er een andere hiërarchie.
een maikuuuul in speee.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:44 schreef Piovan het volgende:
Mijn broertje ging vandaag winkelen met twee vrienden van hem.
Komt ie thuis, raad een wat ie gekocht heeft?
Een bontkraagje jas![]()
![]()
+2 scherp.quote:
Afschieten dus! Enige optie lijkt me!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:11 schreef Piovan het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |