Zou je het niet blussen dan, geen brandblusser bij de hand?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:51 schreef Bastard het volgende:
10 minuten verder brand het nog steeds in mn maag
Hoe groot aandeel lever jij in dit geheel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:52 schreef SiemeN het volgende:
Fisherman's Friend is echt zo verdomd heerlijk! Er worden per dag niet voor niets meer dan 2 miljoen pastilles over de gehele wereld genuttigd!
Er zijn ook miljoenen homo's die elkaar van achteren nemen....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:52 schreef SiemeN het volgende:
Fisherman's Friend is echt zo verdomd heerlijk! Er worden per dag niet voor niets meer dan 2 miljoen pastilles over de gehele wereld genuttigd!
Een pastille of 5, 6 per dag. Niet te veel, want het werkt laxerend.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoe groot aandeel lever jij in dit geheel.
Ik zei lever![]()
Dat moeten ze lekker zelf weten.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Er zijn ook miljoenen homo's die elkaar van achteren nemen....
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:49 schreef opgebaarde het volgende:
Ik sabbel op mijn tenen maar heb er nog nooit eentje doorgeslikt
Kauwgom kan ook laxerend werken, moet je alleen wel 3 pakjes per dag door je darm frotten.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:54 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Een pastille of 5, 6 per dag. Niet te veel, want het werkt laxerend..
Ja ook datquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:54 schreef SiemeN het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:49 schreef opgebaarde het volgende:
Ik sabbel op mijn tenen maar heb er nog nooit eentje doorgeslikt
Weet je wat pas laxerend werkt? Van die keelsnoepjes van het huismerk van AH. En dan moet je zo'n kleiner doosje bij de kassa kopen, en die in één keer achterover gooien in je mond, en opeten. Na een paar uur weet je niet wat je meemaaktquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:54 schreef SiemeN het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |