Dan is ie ook snel van zijn principes afgestaptquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:41 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ik was helemaal mijn eigen topic vergeten![]()
Maar morgen slaap ik weer bij hem, en dan ga ik aan al jullie tips denken, aangezien hij zelf al heeft aangegeven het wel te willen![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:20 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ja, maar het geval is dus dat hij graag wilt wachten, hij is er volledig happy mee dat hij nog maagd is. Ik vind het geweldig dat hij zo denkt! Hij wil eerst een serieuze relatie en blabla. .
Dus je hebt erover gepraat? Das al een hele goeie. Ben benieuwd welke van de tips je gaat volgen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:41 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Maar morgen slaap ik weer bij hem, en dan ga ik aan al jullie tips denken, aangezien hij zelf al heeft aangegeven het wel te willen![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:22 schreef Xennia het volgende:
Reken er maar op dat hij al klaarkomt voor zijn boxershort goed en wel uit is
Mijn god, dat klinkt niet gezond, Naar de dokter.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:20 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ja, maar het geval is dus dat hij graag wilt wachten, hij is er volledig happy mee dat hij nog maagd is. Ik vind het geweldig dat hij zo denkt! Hij wil eerst een serieuze relatie en blabla. Maar ik heb die behoefte dus nooit gehad. En het feit dat het voor hem een hele happening gaat worden, zorgt bij mij voor heel veel stress. Ik denk niet dat ik eraf kom met alleen doen, durf of de waarheid.
Niet dat het morgen al zover is ofzo, maar toch, het is wel handig om voorbereid te zijn.
Volgens een andere redenatie.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:24 schreef Arokh86 het volgende:
Moet het nou persé een race zijn om zo snel mogelijk ontmaagd te worden? De eerste keer sex, dat betekent toch wel iets? Het is in ieder geval iets dat je je hele leven lang niet vergeet. Dan is het toch niet zo raar dat je dat met een héél speciaal iemand wilt doen, met iemand waar je echt veel van houdt? Ik kan me voorstellen dat je zo iemand zo snel nog niet tegen komt, dus raar vind ik dat absoluut niet.
Geen idee. Ik zou het uiterst verdacht vinden als een man niet direct op me wil springenquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:16 schreef SKETSj het volgende:
En hoe voelen vrouwen zich nou als een man zich zo wispelturig en non-concreet opstelde?
LOL
eindelik een man die goed in contact is met zijn vrouwelijke kantquote:hoe voelen vrouwen zich nou als een man zich zo wispelturig en non-concreet opstelde
dat was gister dus... en??quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:41 schreef BubblegumBarbie het volgende:
*fotoboek checkt.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:05 schreef Xennia het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zou het uiterst verdacht vinden als een man niet direct op me wil springen
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:05 schreef Xennia het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zou het uiterst verdacht vinden als een man niet direct op me wil springen
Fobo checkt, leuke vrouwtje hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:32 schreef SKETSj het volgende:
[..]
*fotoboek checkt.
Mm.. Niet mijn type.
Als je maagd bent, is iedereen je typequote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:32 schreef SKETSj het volgende:
[..]
*fotoboek checkt.
Mm.. Niet mijn type.
Vandaar dat je op je 9de door je opa werd ontmaagdquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als je maagd bent, is iedereen je type
hey smoel dicht tegen me lieverdjequote:Op woensdag 17 januari 2007 00:10 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Vandaar dat je op je 9de door je opa werd ontmaagd
En hij zit nou in de bak
Tang. Varken. Enzoquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:10 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Vandaar dat je op je 9de door je opa werd ontmaagd
En hij zit nou in de bak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |