abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45043000
Het euvel is als volgt, ik heb een jongen leren kennen. En niet zomaar een jongen, neej, hij is geweldig! Maarja, dat zeg je altijd van nieuwe mensen waar je verliefd op bent. Alleen.. Hij is maagd, en ik, tsjah, ik ben zeker geen maagd meer.

Nou is mijn vraag, hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk als je een relatie hebt met een maagd? Wat mag je allemaal bij hem doen? Of moet hij dat aangeven? Wanneer is een goed moment om hem te ontmaagden? En hoe gaat dat dan? Moet het speciaal zijn, met kaarsjes en shit? Vind hij het vrouwelijke lichaam eng (aangezien ik dat wel vond van het mannelijke lichaam)?

Mannen, vertel, hoe moet dit?
Vrouwen, deel jullie ervaring!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:17:10 #2
75969 isitreal
or is it riel
pi_45043382
mijn eerste keer was best tof. we begonnen met waarheid of durf. en zo daagde ze me steeds verder uit.
en tja van het 1 kwam het ander. en zo kwamen we allbei naakt te staan. en dan kun je 2 dingen doen ketsen of je weer aankleden
if you dont have a social life, you can talk about mine.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:19:38 #3
154952 spoor4
Spoort niet
pi_45043490
Vraag het hem.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:20:10 #4
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_45043512
Jeez ,wat een vraag.
Je moet gewoon het initiatief nemen en bijv. ineens aan z'n pik gaan zuigen.
Dan vind hij je óf een slet óf een sexgodin.
Hoe dan ook zal ie helemaal gek op je zijn vanaf dat moment.
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
pi_45043518
Ja, maar het geval is dus dat hij graag wilt wachten, hij is er volledig happy mee dat hij nog maagd is. Ik vind het geweldig dat hij zo denkt! Hij wil eerst een serieuze relatie en blabla. Maar ik heb die behoefte dus nooit gehad. En het feit dat het voor hem een hele happening gaat worden, zorgt bij mij voor heel veel stress. Ik denk niet dat ik eraf kom met alleen doen, durf of de waarheid.

Niet dat het morgen al zover is ofzo, maar toch, het is wel handig om voorbereid te zijn.
pi_45043541
De meeste mannen zijn maagd omdat ze niks durven.. Dus ik zou zeggen, scheur de kleren van ze lijf en get it over with. Als ie nee gaat roepen denk ik dat je t wat rustiger aan moet doen
Where facts are few, experts are many.
pi_45043546
heeft hij helemaal geen ervaring?

je kan toch praten met elkaar, heb het er met hem over. hoelang zijn jullie samen? na hoeveel tijd ga jij normaal met je partner naar bed? zolang kan je nu ook aanhouden toch?

als jij zin hebt ,begin je met hem,zoenen,strelen ,verder en verder. als hij niet wil geeft hij zelf wel de grens aan,toch?
of hij neukt je meteen de hemel in, wie weet!!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:23:30 #8
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_45043634
De meeste jongens zijn meer bezig met hun maagdelijke status kwijt te raken, dan hem te houden. Dus als ie het nog is, 1) heeft nog niet eerder de kans gehad, of
2) kan gewoon goed nee zeggen.

Zo 1)
hoef je dus je niet in te houden, je zal er iemand heeeeeel gelukkig mee maken .
Mischien vind hij het vrouwelijke lichaam wel eng, maar dat is meestal geen al te grote belemmering, nieuwschierigheid en brute geilheid knappen dat wel op in de meeste gevallen

bij 2)
zal het niet eerder gebeuren dan dat hij er ook klaar voor is (anders was het al eens gebeurd waarschijnlijk), en kan je dus stoppen met piekeren nadat je hem hebt laten weten dat wat jou betreft, niets in de weg staat voor een bezoekje aan de hooiberg

Prettig weekend, en suc6 d'rmee.

PS Heb nooit echt een moment gehad dat ik dacht, was ik nog maar...maar dat is persoonlijk natuurlijk
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_45043636
Als hij diepgelovig is wil hij maagd blijven tot aan het huwelijk, anders aai je hem over zijn kruis, doet ook wonderen bij mij .
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:23:32 #10
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_45043640
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:20 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ja, maar het geval is dus dat hij graag wilt wachten, hij is er volledig happy mee dat hij nog maagd is. Ik vind het geweldig dat hij zo denkt!
Buiten geweldig vind ik het ook bijzonder ongeloofwaardig!
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_45043659
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:21 schreef nelisb het volgende:
heeft hij helemaal geen ervaring?

je kan toch praten met elkaar, heb het er met hem over. hoelang zijn jullie samen? na hoeveel tijd ga jij normaal met je partner naar bed? zolang kan je nu ook aanhouden toch?
Ik heb geen idee wat zijn ervaring is, volgens mij niet veel. Hij heeft 2 relaties gehad die allebij niets voorstelde.

Eneeuh.. ik heb 2 serieuze relaties gehad, en er zat niet bepaald veel tijd tussen het krijgen met elkaar en het seks hebben. So I'm clueless.. Ik heb geen idee wat ik moet doen..
pi_45043678
??? Zover ik weet heb je geen andere relatie met een maagd als met een niet-maagd hoor! Op het ontbreken van enige ervaring na blijft het hetzelfde; vraag jezelf allereerst af of jullie er wel aan toe zijn en vraag je dan vervolgens af of HIJ er aan toe is. Praat er over met hem, maar ik ken niet veel jongens/mannen die het vrouwelijke lichaam eng vinden! Misschien dat hij het een probleem vindt dat jij geen maagd meer bent en dat hij daarom denkt dat hij niet zo goed kan presteren als je andere partners?
Er is geen algemene regel wat mag/moet en wat hij fijn vindt, want elke man is weer anders (jaja ook een cliche ik weet het). Hangt ook helemaal af van jullie relatie. Ik zou zeggen; heb het er gewoon met hem over.
pi_45043692
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:20 schreef jehovaguerilla het volgende:
Jeez ,wat een vraag.
Je moet gewoon het initiatief nemen en bijv. ineens aan z'n pik gaan zuigen.
Dan vind hij je óf een slet óf een sexgodin.
Hoe dan ook zal ie helemaal gek op je zijn vanaf dat moment.
ik zou dit willen ontkrachten, echter het is de waarheid.
pi_45043752
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:23 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ik heb geen idee wat ik moet doen..
Ik hoop voor je dat je t eendje wint van de voorpagina, anders moet je misschien toch maar gaan shoppen..
Where facts are few, experts are many.
pi_45043759
Het is dat je een vriendje hebt, maar wat ben jij een mooi meisje zeg!

Overigens zou ik er niet een te grote issue van maken. Jongens hechten over het algemeen minder waarde aan het begrip 'ontmaagding' dan meisjes. Als dat vriendje van jou dat wel doet, dan is het toch gewoon een kwestie van met elkaar praten en respect hebben voor elkaars wensen op dat gebied? M.i. is er dan niet veel wat je dan nog fout kan doen.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_45043767
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:23 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat zijn ervaring is, volgens mij niet veel. Hij heeft 2 relaties gehad die allebij niets voorstelde.

Eneeuh.. ik heb 2 serieuze relaties gehad, en er zat niet bepaald veel tijd tussen het krijgen met elkaar en het seks hebben. So I'm clueless.. Ik heb geen idee wat ik moet doen..
niet zo moeilijk doen. gewoon beginnen met zoenen,strelen etc. en dan, fuck him!! hij geeft zelf wel aan of ie wil of niet. hoef jij toch niet te beslissen.
pi_45043788
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
- knip -
Kijk dat is nuttig! Ik denk dat ik het straks toch met hem ga bespreken, dat kan vast geen kwaad.. toch?
pi_45043803
hoe oud is die ?
I'm not the man you think I am!
pi_45043887
18
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:31:52 #20
153506 Captain_Fabulous
pi_45043952
Als het feit dat jij wil praten over sex, of dat jij geen maagd meer bent, voor hem een reden zou zijn om de relatie te beindigen, verschillen julie zo te zien toch al teveel om echt succesvol in een relatie te zitten, dus met praten valt alleen maar te winnen...
pi_45043965
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:08 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Het euvel is als volgt, ik heb een jongen leren kennen. En niet zomaar een jongen, neej, hij is geweldig! Maarja, dat zeg je altijd van nieuwe mensen waar je verliefd op bent. Alleen.. Hij is maagd, en ik, tsjah, ik ben zeker geen maagd meer.

Nou is mijn vraag, hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk als je een relatie hebt met een maagd? Wat mag je allemaal bij hem doen? Of moet hij dat aangeven? Wanneer is een goed moment om hem te ontmaagden? En hoe gaat dat dan? Moet het speciaal zijn, met kaarsjes en shit? Vind hij het vrouwelijke lichaam eng (aangezien ik dat wel vond van het mannelijke lichaam)?

Mannen, vertel, hoe moet dit?
Vrouwen, deel jullie ervaring!
Je kan hem allemaal rare dingen aanleren
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:34:36 #22
153506 Captain_Fabulous
pi_45044047
Wijsmaken dat het normaal is om te hinniken tijdens het klaarkomen?
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:35:56 #23
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_45044088
Maagden zijn heel precies en netjes. Ze zijn dol op conversaties, maar je moet ze niet teveel tegen de haren instrijken. Goede manieren vindt een maagd heel belangrijk. Het zijn echte denkers, met een heel logische geest, maar als hun emoties eenmaal de kop opsteken.. dan kunnen ze daar behoorlijk van ondersteboven zijn.

Beste vriendjes van de maagd: stier en steenbok.
Tegenpool: vissen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_45044118
Gewoon rustig aan opbouwen en blijven COMMUNICEREN!!!!!
pi_45044132
als je hem nog niet wil ontmaagden,kan je altijd hierlangs komen als je wil neuken!

maar ontmaagd hem toch gewoon ,kan je hem daarna kneden naar hoe jij sex wil beleven en hoe hij jou de beste sex moet geven!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')