Buiten geweldig vind ik het ook bijzonder ongeloofwaardig!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:20 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ja, maar het geval is dus dat hij graag wilt wachten, hij is er volledig happy mee dat hij nog maagd is. Ik vind het geweldig dat hij zo denkt!
Ik heb geen idee wat zijn ervaring is, volgens mij niet veel. Hij heeft 2 relaties gehad die allebij niets voorstelde.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:21 schreef nelisb het volgende:
heeft hij helemaal geen ervaring?
je kan toch praten met elkaar, heb het er met hem over. hoelang zijn jullie samen? na hoeveel tijd ga jij normaal met je partner naar bed? zolang kan je nu ook aanhouden toch?
ik zou dit willen ontkrachten, echter het is de waarheid.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:20 schreef jehovaguerilla het volgende:
Jeez ,wat een vraag.
Je moet gewoon het initiatief nemen en bijv. ineens aan z'n pik gaan zuigen.
Dan vind hij je óf een slet óf een sexgodin.
Hoe dan ook zal ie helemaal gek op je zijn vanaf dat moment.
Ik hoop voor je dat je t eendje wint van de voorpagina, anders moet je misschien toch maar gaan shoppen..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:23 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ik heb geen idee wat ik moet doen..
niet zo moeilijk doen. gewoon beginnen met zoenen,strelen etc. en dan, fuck him!! hij geeft zelf wel aan of ie wil of niet. hoef jij toch niet te beslissen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:23 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat zijn ervaring is, volgens mij niet veel. Hij heeft 2 relaties gehad die allebij niets voorstelde.
Eneeuh.. ik heb 2 serieuze relaties gehad, en er zat niet bepaald veel tijd tussen het krijgen met elkaar en het seks hebben. So I'm clueless.. Ik heb geen idee wat ik moet doen..
Kijk dat is nuttig! Ik denk dat ik het straks toch met hem ga bespreken, dat kan vast geen kwaad.. toch?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
- knip -
Je kan hem allemaal rare dingen aanlerenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:08 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Het euvel is als volgt, ik heb een jongen leren kennen. En niet zomaar een jongen, neej, hij is geweldig! Maarja, dat zeg je altijd van nieuwe mensen waar je verliefd op bent. Alleen.. Hij is maagd, en ik, tsjah, ik ben zeker geen maagd meer.
Nou is mijn vraag, hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk als je een relatie hebt met een maagd? Wat mag je allemaal bij hem doen? Of moet hij dat aangeven? Wanneer is een goed moment om hem te ontmaagden? En hoe gaat dat dan? Moet het speciaal zijn, met kaarsjes en shit? Vind hij het vrouwelijke lichaam eng (aangezien ik dat wel vond van het mannelijke lichaam)?
Mannen, vertel, hoe moet dit?
Vrouwen, deel jullie ervaring!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |