Ja, dat was wel een feit dat wij niet van hem verwachtten dat hij vermist kon raken, hoe raar het ook klinkt.quote:
mwah t kan idd goed , ik heb schoenen maat 42 maar heb ook een paar 45 staan omdat die gewoon veel beter pastequote:Op maandag 8 januari 2007 15:26 schreef fleurie het volgende:
Ja dat las ik, maar ik wilde weten of ze er al achter zijn of het zijn schoen was.
Ik heb namelijk ook schoenen in verschillende maten.
Soms valt het wat groter ofzo, en dan kan ik me voorstellen dat mensen om mij heen ook niet weten of ik dat ene paar nou net 1 maatje groter heb gekocht..
Daar zat ik ook al aan te denken idd.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:26 schreef fleurie het volgende:
Ja dat las ik, maar ik wilde weten of ze er al achter zijn of het zijn schoen was.
Ik heb namelijk ook schoenen in verschillende maten.
Soms valt het wat groter ofzo, en dan kan ik me voorstellen dat mensen om mij heen ook niet weten of ik dat ene paar nou net 1 maatje groter heb gekocht..
Ik weet natuurlijk ook niet of dat waar is, wist ik maar of het waar was.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:03 schreef fleurie het volgende:
Ik kom zelf uit haarlem en hou al dagen het nieuws over Daen een beetje bij.
Jaren achter elkaar stond ik in de lichtfabriek zelf met oud en nieuw druk te dansen en ik ging
zelfs altijd s nachts terug op de fiets vanuit de "lugubere" waarderpolder.
Ik lees op sites de afgelopen dagen veel verschillende dingen, bijvoorbeeld dat hij nog in Spaarndam is gezien en in een coffeeshop in Haarlem?
Weet jij miss of dat waar is en of er al meer nieuws is over de gevonden schoen.
Heel veel sterkte voor demensen die hem persoonlijk kennen in ieder geval!
quote:Politie hoort getuigen verdwijning opnieuw
Gepubliceerd op 08 januari 2007, 17:52
De politie Kennemerland gaat opnieuw alle getuigen horen die mogelijk iets afweten van de verdwijning van de 19-jarige Bennebroeker Daen Hopman. Ook medewerkers van het bedrijf dat verantwoordelijk was voor de beveiliging van het oudejaarsfeest in de Lichtfabriek worden opnieuw gehoord.
De politie kan niets zeggen over de mogelijkheid dat de bewaking de student tijdens het feest eruit gezet heeft. ,,Het is van belang voor ons te weten of de tips daadwerkelijk over Daen Hopman gaan. Aan de hand hiervan kunnen we zijn gangen na gaan. We proberen te herleiden wat zich precies heeft afgespeeld, dat is tot op heden nog niet duidelijk'', zegt politiewoordvoerder Jaap Hage. Het belangrijkste scenario lijkt inmiddels te zijn dat de scholier te water is geraakt. Ook gisteren is de zoekactie naar Hopman volop doorgegaan. Medewerkers van de politie Kennemerland, van de KLPD en de brandweer doorzochten opnieuw het gebied rond de Lichtfabriek, met sonar, duikers en hiervoor speciaal opgeleide speurhonden. Herhaaldelijk werd met meerdere boten heen en weer gevaren tussen de Conradkade en het Spaarne.
Die foto komt van de site van de politie. Ze hebben de url van de foto's hetzelfde gemaakt daarom dat die foto nu in dat andere topic staatquote:Op maandag 8 januari 2007 19:43 schreef Qwea het volgende:
Wie heeft Natasha van Dijk gezien ?
daar staat een foto van dean in de op
uuh ja, hij ligt al 7 dagen te slapen zekerquote:Op maandag 8 januari 2007 22:43 schreef kyraaa het volgende:
hoop dattie met een paar uur wakker word met een gigantische kater...![]()
das positiever dan die andere doem verhalen...quote:Op maandag 8 januari 2007 22:45 schreef Gelderland het volgende:
[..]
uuh ja, hij ligt al 7 dagen te slapen zeker![]()
![]()
hoop zeg je danquote:Op maandag 8 januari 2007 22:46 schreef kyraaa het volgende:
[..]
das positiever dan die andere doem verhalen...
toch nog ergens hoop misschien?
Kan ook uitgevallen zijn bij een eventuele worsteling?quote:Op maandag 8 januari 2007 23:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar die trokken eerst zijn schoen uit want die was vies en de auto moest schoon blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |