abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 januari 2007 @ 14:44:15 #181
131561 Nega
AFC AJAX
pi_45142953
quote:
Op maandag 8 januari 2007 10:53 schreef FritsBom het volgende:

[..]

Feit?
Ja, dat was wel een feit dat wij niet van hem verwachtten dat hij vermist kon raken, hoe raar het ook klinkt.
En ja, we kunnen inderdaad wel 10.000 theorieen gaan droppen, maar dat helpt ook niets, het kan zoveel zijn geweest, het blijft eigenlijk gewoon wachten...
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
  maandag 8 januari 2007 @ 14:48:21 #182
8372 Bastard
Persona non grata
pi_45143086
Kreeg een berichtje op hyves dat ik even moest kijken naar profiel van een vermist persoon. Wat blijkt: http://daeni.hyves.nl/#

Is wel zo te zien DE manier om veel chickcontact te krijgen
The truth was in here.
pi_45143574
Ik kom zelf uit haarlem en hou al dagen het nieuws over Daen een beetje bij.
Jaren achter elkaar stond ik in de lichtfabriek zelf met oud en nieuw druk te dansen en ik ging
zelfs altijd s nachts terug op de fiets vanuit de "lugubere" waarderpolder.
Ik lees op sites de afgelopen dagen veel verschillende dingen, bijvoorbeeld dat hij nog in Spaarndam is gezien en in een coffeeshop in Haarlem?
Weet jij miss of dat waar is en of er al meer nieuws is over de gevonden schoen.
Heel veel sterkte voor demensen die hem persoonlijk kennen in ieder geval!
pi_45143655
Het lijkt me verschrikkelijk om zo het nieuwe jaar in te luiden.....
Vermissingen vind ik erg omdat je altijd bang bent op verkeerde einde, heb al paar vrienden verloren en met die soort verhalen komt het weer boven....
pi_45143754
Die schoen is 1 maat groter dan de schoen van Daen stond er toch ergens een aantal berichten terug?

"Politie en brandweer kwamen in actie omdat leden van de Haarlemse Reddings Brigade rond drie uur mogelijk een van Daens schoenen hebben gevonden. Het gaat om schoeisel van het merk dat Daen draagt, maar dan één maat groter."

Dat kan, hoe erg ook, iemand zijn die zo'n schoen voor de grap in het water heeft gegooid maar "helaas" de verkeerde maat heeft gebruikt.
pi_45144301
Ja dat las ik, maar ik wilde weten of ze er al achter zijn of het zijn schoen was.
Ik heb namelijk ook schoenen in verschillende maten.
Soms valt het wat groter ofzo, en dan kan ik me voorstellen dat mensen om mij heen ook niet weten of ik dat ene paar nou net 1 maatje groter heb gekocht..
  Moderator maandag 8 januari 2007 @ 15:42:24 #187
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_45144792
quote:
Op maandag 8 januari 2007 15:26 schreef fleurie het volgende:
Ja dat las ik, maar ik wilde weten of ze er al achter zijn of het zijn schoen was.
Soms valt het wat groter ofzo, en dan kan ik me voorstellen dat mensen om mij heen ook niet weten of ik dat ene paar nou net 1 maatje groter heb gekocht..
mwah t kan idd goed , ik heb schoenen maat 42 maar heb ook een paar 45 staan omdat die gewoon veel beter paste
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  maandag 8 januari 2007 @ 16:27:30 #188
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_45146465
quote:
Op maandag 8 januari 2007 15:26 schreef fleurie het volgende:
Daar zat ik ook al aan te denken idd.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 8 januari 2007 @ 16:27:51 #189
131561 Nega
AFC AJAX
pi_45146472
quote:
Op maandag 8 januari 2007 15:03 schreef fleurie het volgende:
Ik kom zelf uit haarlem en hou al dagen het nieuws over Daen een beetje bij.
Jaren achter elkaar stond ik in de lichtfabriek zelf met oud en nieuw druk te dansen en ik ging
zelfs altijd s nachts terug op de fiets vanuit de "lugubere" waarderpolder.
Ik lees op sites de afgelopen dagen veel verschillende dingen, bijvoorbeeld dat hij nog in Spaarndam is gezien en in een coffeeshop in Haarlem?
Weet jij miss of dat waar is en of er al meer nieuws is over de gevonden schoen.
Heel veel sterkte voor demensen die hem persoonlijk kennen in ieder geval!
Ik weet natuurlijk ook niet of dat waar is, wist ik maar of het waar was.
Je hoort toch wel dingen maar je weet nooit of het waar is.

En over die schoen, ja, dat maakt het allemaal alleen maar ingewikkelder...
  maandag 8 januari 2007 @ 16:33:33 #190
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_45146687
Echt een klote verhaal dit. Ik kom zelf uit Haarlem en dat brengt het wel dichtbij. Ik had het kunnen zijn of één van mijn vrienden.
Ik wens Nega en andere vrienden en familie echt heel veel sterkte. Het lijkt me verschrikkelijk om in die onzekerheid te moeten leven. Hoop dat dit verhaal een positief einde krijgt.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_45148077
Ze zijn vandaag achter mijn werk in de polder de hele tijd bezig geweest met honden op een boot en daarna een soort laser op een boot. En daarna op die plek waar de hond en laser iets zagen 2 duikers het water in.

Iedereen die stond te kijken (het stond er zwart van sensatie zoekers) werden weg gestuurd en ze hadden een zakje/tasje uit het water gehaald en daarna gingen de duikers nog ff door met zoeken en om 4 uur gingen ze weer naar huis.

Wat er in het zakje zat weet ik niet en ook de Pers van RTV-NH kon ons niets vertellen wat er in zat. Of dat dit iets met de vermissing te maken heeft zullen we wel horen binnenkort denk ik?
  maandag 8 januari 2007 @ 18:05:00 #192
131561 Nega
AFC AJAX
pi_45150061
Ja, dat zal wel, bedankt voor de informatie.
pi_45152838
Van het Haarlems Dagblad:
quote:
Politie hoort getuigen verdwijning opnieuw

Gepubliceerd op 08 januari 2007, 17:52
De politie Kennemerland gaat opnieuw alle getuigen horen die mogelijk iets afweten van de verdwijning van de 19-jarige Bennebroeker Daen Hopman. Ook medewerkers van het bedrijf dat verantwoordelijk was voor de beveiliging van het oudejaarsfeest in de Lichtfabriek worden opnieuw gehoord.

De politie kan niets zeggen over de mogelijkheid dat de bewaking de student tijdens het feest eruit gezet heeft. ,,Het is van belang voor ons te weten of de tips daadwerkelijk over Daen Hopman gaan. Aan de hand hiervan kunnen we zijn gangen na gaan. We proberen te herleiden wat zich precies heeft afgespeeld, dat is tot op heden nog niet duidelijk'', zegt politiewoordvoerder Jaap Hage. Het belangrijkste scenario lijkt inmiddels te zijn dat de scholier te water is geraakt. Ook gisteren is de zoekactie naar Hopman volop doorgegaan. Medewerkers van de politie Kennemerland, van de KLPD en de brandweer doorzochten opnieuw het gebied rond de Lichtfabriek, met sonar, duikers en hiervoor speciaal opgeleide speurhonden. Herhaaldelijk werd met meerdere boten heen en weer gevaren tussen de Conradkade en het Spaarne.
  maandag 8 januari 2007 @ 19:43:36 #194
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_45153646
Wie heeft Natasha van Dijk gezien ?

daar staat een foto van dean in de op
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_45153665
klinkt hard, maar als hij echt te water is geraakt (wat wel aannemelijk is) duurt het niet lang voordat hij boven komt drijven

maar vooral kut met vrienden waar hij mee was.... dat klotegevoel van : 'had ik hem maar gezien' of 'had ik ook maar moeten pissen'... etc. etc... afschuwelijk
Haleloeja
  maandag 8 januari 2007 @ 19:56:19 #196
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_45154175
Ik hoorde van m'n zusje net dat ze een schoen van hem hebben gevonden in het water....
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
  maandag 8 januari 2007 @ 20:01:37 #197
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_45154390
Lees eens terug
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  maandag 8 januari 2007 @ 20:04:46 #198
131561 Nega
AFC AJAX
pi_45154513
Als je terugleest staat daar steeds nieuws.
Maar ik denk ook al vanaf het begin dat hij verdronken is, als je vermist bent in zo een waterrijk gebied kan dat bijna niet anders met een vermissing.
pi_45154777
quote:
Op maandag 8 januari 2007 19:43 schreef Qwea het volgende:
Wie heeft Natasha van Dijk gezien ?

daar staat een foto van dean in de op
Die foto komt van de site van de politie. Ze hebben de url van de foto's hetzelfde gemaakt daarom dat die foto nu in dat andere topic staat
  maandag 8 januari 2007 @ 21:07:35 #200
97934 ASroma
Flamboyant
pi_45157514
die aliens ook tegenwoordig, tis de zoveelste vermiste alweer...

maar no shit, sterkte ermee!
pi_45161132
Vrienden of familie moesten zijn schoen toch herkennen? Dat lijkt me belangrijker dan de schoenmaat. Waarom hoor ik daar niets over?
pi_45161910
volgens 4 in het land had zijn vader bevestigd dat de schoen van Daen was
pi_45162592
sterkte ....

hoop dattie met een paar uur wakker word met een gigantische kater...
pi_45162685
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:43 schreef kyraaa het volgende:
hoop dattie met een paar uur wakker word met een gigantische kater...
uuh ja, hij ligt al 7 dagen te slapen zeker
Haleloeja
pi_45162746
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:45 schreef Gelderland het volgende:

[..]

uuh ja, hij ligt al 7 dagen te slapen zeker
das positiever dan die andere doem verhalen...
toch nog ergens hoop misschien?
pi_45162879
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:46 schreef kyraaa het volgende:

[..]

das positiever dan die andere doem verhalen...
toch nog ergens hoop misschien?
hoop zeg je dan Tuurlijk kan en moet je hoop hebben, maar datie nog wakker wordt met een kater na 7-8 dagen Je moet geen valse hoop hebben... of geloof jij ook in UFO's en marsmannetjes
Haleloeja
  maandag 8 januari 2007 @ 23:40:57 #207
131561 Nega
AFC AJAX
pi_45164939
Ja, de hoop wordt inderdaad wel iets minder met de dag, er zijn zoveel dingen die het kunnen zijn. Misschien is hij wel ontvoerd en meegenomen door mensen.
  maandag 8 januari 2007 @ 23:51:22 #208
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_45165246
Maar die trokken eerst zijn schoen uit want die was vies en de auto moest schoon blijven.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_45165441
Komt me bekend voor, werkt(e) hij toevallig in Haarlem (Zijlstraat)?

Edit: spuit elf, in de rest van het topic komt ongeveer 30 keer het woord Haarlem voor. Maar ja, dan weet ik nog steeds niet of het hem is...

Hoe dan ook, triest verhaal. Met oud en nieuw nota bene.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_45165507
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar die trokken eerst zijn schoen uit want die was vies en de auto moest schoon blijven.
Kan ook uitgevallen zijn bij een eventuele worsteling?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')