ik heb vaak genoeg gehad dat ik met mn bezopen kop overal over struikelde en mn schoen moest gaan zoeken omdat die uit was gegaan.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:14 schreef beertenderrr het volgende:
Nega, weet jij iets af van de relatie met z'n familie?
Kan me overigens niet indenken dat hij problemen met z'n ouders zou hebben, aangezien ik z'n pa ook een beetje ken, maar je weet immers nooit.
Mocht Daen in het spaarne zijn terecht gekomen, dan heb je een groot gebied om uit te kammenwat voor schoenen droeg hij eigenlijk? Ik kan me eigenlijk niet indenken dat je zomaar een schoen kan verliezen in het water, dan moet je toch echt ergens achter vast haken en hard spartelen wil je deze verliezen.
dan heb je em iig op het droge verloren, in het water lijkt het me een stukje lastigerquote:Op zondag 7 januari 2007 21:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb vaak genoeg gehad dat ik met mn bezopen kop overal over struikelde en mn schoen moest gaan zoeken omdat die uit was gegaan.
ze hadden hem toch op het droge gevonden? Of is het spaarne water?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:20 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
dan heb je em iig op het droge verloren, in het water lijkt het me een stukje lastiger
het spaarne is een rivier die door haarlem heen stroomtquote:Op zondag 7 januari 2007 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
ze hadden hem toch op het droge gevonden? Of is het spaarne water?
gooi daar wat drugs tegen aan en iemand kan helemaal trippen en totaal niet meer weten waar hij/zij mee bezig is.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:32 schreef Nega het volgende:
[..]
hou je bek man...
[..]
Aangeschoten tot flink aangeschoten, maar niet dronken.
Ik weet niets van de relatie met zijn familie nee... ik kan me problemen ook niet vorostellen.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:14 schreef beertenderrr het volgende:
Nega, weet jij iets af van de relatie met z'n familie?
Kan me overigens niet indenken dat hij problemen met z'n ouders zou hebben, aangezien ik z'n pa ook een beetje ken, maar je weet immers nooit.
Mocht Daen in het spaarne zijn terecht gekomen, dan heb je een groot gebied om uit te kammenwat voor schoenen droeg hij eigenlijk? Ik kan me eigenlijk niet indenken dat je zomaar een schoen kan verliezen in het water, dan moet je toch echt ergens achter vast haken en hard spartelen wil je deze verliezen.
Geen nieuws is in dit geval denk ik eerder slecht nieuws.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:01 schreef D.Rose het volgende:
een week vermist....
[positief mode] geen nieuws is goed nieuws [/positief mode]
sterke aan allen die hem kennen
Maybe, maar wat helpt het om heel hard te gaan roepen dat hij dronken was en mss wel drugs gebruikt had en weet ik veel wat nog meer? Hij is weg en er is een goeie kans dat hij niet meer terug komt.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:38 schreef FritsBom het volgende:
Al die userts die vertellen hoe de politie het moet aanpakken ;')
En dan nog iets...hoe vervelend het ook is...de kans is minimaal dat je zomaar in het water verdwijnt/uberhaupt verdwijnt zonder dat je daar zelf invloed op hebt gehad. Dus het lijkt me niet op zn plaats om te blijven roepen dat Daen zo'n lieverdje was en niet dronken etc. etc.
Ondanks dat het een fijne kerel kan zijn natuurlijk.
Mooi dat we op een lijn zitten. M.i. is het ook totaal niet op zijn plaats om daar suggesties over de wereld in te helpen. Niet dat het iemand was met contacten in de drugswereld, maar ook niet dat ie slechts aangeschoten maar verder totaal niet onder invloed was. Het mes snijd wat dat betreft aan twee kanten.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maybe, maar wat helpt het om heel hard te gaan roepen dat hij dronken was en mss wel drugs gebruikt had en weet ik veel wat nog meer? Hij is weg en er is een goeie kans dat hij niet meer terug komt.
Lijkt mij iig niet het moment om te gaan speculeren over wat hij allemaal eventueel wel of niet uitgevreten zou hebben.
In mijn ogen tamelijk smakeloos als je denkt dat dat op dit moment belangrijk is.
quote:haarlem -
In de Haarlemse Waarderpolder - nabij evenementenhal De Lichtfabriek - hebben de politie en de brandweer zondagmiddag opnieuw enkele uren gezocht naar de 19-jarige Bennebroeker Daen Hopman, die sinds de jaarwisseling wordt vermist.
Politie en brandweer kwamen in actie omdat leden van de Haarlemse Reddings Brigade rond drie uur mogelijk een van Daens schoenen hebben gevonden. Het gaat om schoeisel van het merk dat Daen draagt, maar dan één maat groter. De recherche heeft de schoen meegenomen voor sporenonderzoek. Zestien leden van de Haarlemse Reddings Brigade waren zondagochtend op eigen initiatief - met toestemming van de politie - een zoekactie begonnen. Daarbij gebruikten zij onder meer speurhonden. Vrienden en bekenden van Daen Hopman zijn zondagmiddag bijeengekomen in het Bennebroekse gemeentehuis. Van de recherche kregen zij tekst en uitleg over het tot nu toe verrichte politieonderzoek. Daen Hopman is tijdens de jaarwisseling voor het laatst gezien in de omgeving van De Lichtfabriek, waar hij een feest bezocht.
Daens signalement: 19 jaar, 1.85 meter lang, atletisch postuur, blanke huidskleur, donkerblond stekelig haar, grijs/blauwe ogen. Hij was gekleed in een spijkerbroek, wit T-shirt, een blauw vest (met op de rug een wit kruis) en gympen.
Feit?quote:Op maandag 8 januari 2007 10:46 schreef Rewimo het volgende:
Feit blijft dat hij kennelijk niet een jongen was van wie je een verdwijning kon verwachten en dat er dus vermoedelijk iets met hem gebeurd is.
Ja, dat was wel een feit dat wij niet van hem verwachtten dat hij vermist kon raken, hoe raar het ook klinkt.quote:
mwah t kan idd goed , ik heb schoenen maat 42 maar heb ook een paar 45 staan omdat die gewoon veel beter pastequote:Op maandag 8 januari 2007 15:26 schreef fleurie het volgende:
Ja dat las ik, maar ik wilde weten of ze er al achter zijn of het zijn schoen was.
Ik heb namelijk ook schoenen in verschillende maten.
Soms valt het wat groter ofzo, en dan kan ik me voorstellen dat mensen om mij heen ook niet weten of ik dat ene paar nou net 1 maatje groter heb gekocht..
Daar zat ik ook al aan te denken idd.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:26 schreef fleurie het volgende:
Ja dat las ik, maar ik wilde weten of ze er al achter zijn of het zijn schoen was.
Ik heb namelijk ook schoenen in verschillende maten.
Soms valt het wat groter ofzo, en dan kan ik me voorstellen dat mensen om mij heen ook niet weten of ik dat ene paar nou net 1 maatje groter heb gekocht..
Ik weet natuurlijk ook niet of dat waar is, wist ik maar of het waar was.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:03 schreef fleurie het volgende:
Ik kom zelf uit haarlem en hou al dagen het nieuws over Daen een beetje bij.
Jaren achter elkaar stond ik in de lichtfabriek zelf met oud en nieuw druk te dansen en ik ging
zelfs altijd s nachts terug op de fiets vanuit de "lugubere" waarderpolder.
Ik lees op sites de afgelopen dagen veel verschillende dingen, bijvoorbeeld dat hij nog in Spaarndam is gezien en in een coffeeshop in Haarlem?
Weet jij miss of dat waar is en of er al meer nieuws is over de gevonden schoen.
Heel veel sterkte voor demensen die hem persoonlijk kennen in ieder geval!
quote:Politie hoort getuigen verdwijning opnieuw
Gepubliceerd op 08 januari 2007, 17:52
De politie Kennemerland gaat opnieuw alle getuigen horen die mogelijk iets afweten van de verdwijning van de 19-jarige Bennebroeker Daen Hopman. Ook medewerkers van het bedrijf dat verantwoordelijk was voor de beveiliging van het oudejaarsfeest in de Lichtfabriek worden opnieuw gehoord.
De politie kan niets zeggen over de mogelijkheid dat de bewaking de student tijdens het feest eruit gezet heeft. ,,Het is van belang voor ons te weten of de tips daadwerkelijk over Daen Hopman gaan. Aan de hand hiervan kunnen we zijn gangen na gaan. We proberen te herleiden wat zich precies heeft afgespeeld, dat is tot op heden nog niet duidelijk'', zegt politiewoordvoerder Jaap Hage. Het belangrijkste scenario lijkt inmiddels te zijn dat de scholier te water is geraakt. Ook gisteren is de zoekactie naar Hopman volop doorgegaan. Medewerkers van de politie Kennemerland, van de KLPD en de brandweer doorzochten opnieuw het gebied rond de Lichtfabriek, met sonar, duikers en hiervoor speciaal opgeleide speurhonden. Herhaaldelijk werd met meerdere boten heen en weer gevaren tussen de Conradkade en het Spaarne.
Die foto komt van de site van de politie. Ze hebben de url van de foto's hetzelfde gemaakt daarom dat die foto nu in dat andere topic staatquote:Op maandag 8 januari 2007 19:43 schreef Qwea het volgende:
Wie heeft Natasha van Dijk gezien ?
daar staat een foto van dean in de op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |