Ehmmmmwoahja, dat ook ... maar toch vooral dat meneer in zijn jonge jaren, voor hij beroemd werd, verkleed als Italiaanse zanger (Caruso), door het land trok en al zingend op straat zijn brood bij elkaar verdiende. Honderd jaar later zou blijken hoe krachtig zijn vermomming was ....quote:Op maandag 8 januari 2007 15:40 schreef Tokay het volgende:
Wat is er dan zo intrigerend aan? Dat we meneer eigenlijk alleen kennen met zijn bril óp?
Misschien, maar die is het niet hoor.quote:
Kijk, dat bedoel ik!quote:Op maandag 8 januari 2007 15:44 schreef Neleos het volgende:
Hij lijkt ook op Caruso.
Nee, zó mooi zong meneer niet.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Mario Lanza?
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:21 schreef pyl het volgende:
Die krullebol is een snelle gemotoriseerde rakker, denk ik.
quote:Meer iets voor de Scrutinizer.
Laten we hopen dat hij het weet.quote:Ik noem ook een Sooty.
Qua hilariteit viel het wel mee. Ik heb slechts twee keer een telefoontje in een andere ruimte moeten plegen. Van één van de dames heb ik het wel nog flink te pakkenquote:Op maandag 8 januari 2007 16:28 schreef pyl het volgende:
Dan ben ik in de tussentijd wel benieuwd of er zich ten huize van Scrutinizer inderdaad hilarische 'Theater van de Lach'-taferelen hebben voorgedaan, zoals die zich na een veelbelovend weekend met veel overgebleven vrouwelijk schoon lieten voorspellen.
![]()
Mang?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:32 schreef fotoloog het volgende:
Weltmeister im 250 und 350 kubieke zentimeter !
Wat een weergaloos moeilijk zinnetje, Scrut!quote:Op maandag 8 januari 2007 16:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Helaas heeft zij hele andere ideeën over wat voor relatie zij zoekt dan ik![]()
Geen van beide, Tokay. Maar mag ik je ter aanmoediging zeggen dat je met het tweede al aardig in de goede richting gaat?quote:
Ik weet hetquote:Op maandag 8 januari 2007 16:56 schreef pyl het volgende:
[..]
Wat een weergaloos moeilijk zinnetje, Scrut!
Whehe.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:06 schreef pyl het volgende:
Geen van beide, Tokay. Maar mag ik je ter aanmoediging zeggen dat je met het tweede al aardig in de goede richting gaat?
Het is ook altijd hetzelfde liedje, nietwaar?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:07 schreef Scrutinizer het volgende:
zij wil een relatie als in samenwonen en alles samen doen, dat past niet zo bij mij
Ja, zoiets met stropdassen.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:45 schreef Z het volgende:
Consultancy bedoel je.
I agreequote:Op maandag 8 januari 2007 17:45 schreef pyl het volgende:
Maar ja, seks is ook een kwestie van organisatie, natuurlijk.
Die doen niet aan van die sullige strikjes inderdaad. Ik heb wel eens met McKinsey jongens (en meisjes) samengewerkt, maar die hadden nooit stroppen om.quote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:45 schreef pyl het volgende:
Nou ja, ik reken het maar goed. Kwestie van een goedertieren karakter en zo. McKinsey is immers de naamgever van een beroemd organisatieadviesbureau. Kinsey daarentegen is de wereldvermaarde seksuoloog, die de seksuele revolutie van de jaren zestig in de hand zou hebben gewerkt. Maar ja, seks is ook een kwestie van organisatie, natuurlijk. Daar zal de vergissing van Tokay op zijn terug te voeren.
Alfred Kinsey
Jazeker!quote:Op maandag 8 januari 2007 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Zeker ook iets met bloemetjes, bijtjes en geen vlinderstrikjes?
Nee.quote:
En Kinsey, natuurlijk.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Behalve Goedele en Dr. Ruth ken ik helegaar geen seksuologen
Die van de VPRO-radio, bedoel je? Nee, die ook niet.quote:
Tjonge tong, wat schrijf je toch slordig!quote:Op maandag 8 januari 2007 19:11 schreef tong80 het volgende:
Dan pas ik.Luisterde ik als puert naar naar op m'n transitor radiootje. onder mijn kussen.
Mona?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:10 schreef Tokay het volgende:
Nou ja, deze mevrouw wordt negen van de tien keer door 'de vrouwenbladen' geraadpleegd als deskundige wanneer het om seks en/of relaties gaat.
Nee Scrut, niet dát soort (roddel)blaadjes!quote:Op maandag 8 januari 2007 19:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Mona?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |