Wij hebben bij Emma expres steeds gewisseld met knuffels. Ze heeft beer, pop, haas en engel (antroposofisch lappopje) en sinds kort varken. Deze knuffels vind ze allemaal erg lief maar als ze er niet zijn is het geen ramp. Ze slaapt bij oma net zo lief met een schaap of bij andere oma met een haasje dat daar in bed ligt. Op het kdv heeft ze 2 knuffels die ook daar blijven. Zoaf en toe heeft ze een bui dat er perse een van dit spul in bed moet maar dat is na een week weer een ander. Ik ben blij dat ze niet 1 vaste heeft dat scheelt een hoop zorgen. Én de knuffels blijven in bed en gaan niet mee naar buiten of uit logeren. Als er een knuffel mee moet dan een die niet bij 'het clubje' hoort.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:14 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Dat is hier ook de favoriet. Ligt altijd bij haar in bedje. Maar wanneer weet je wat de favo-knuffel van je baby is. ik ben het nu vooral die ''knufje' voor haar overal mee naar toesleept. Of kan ik maar beter alvast nog eentje inslaan?
oh ja, Saint; bij ons zat er een kaartje van kandeel waar je hem kon nabestellen.
Ja heeeeel graagquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:40 schreef KD-fotografie het volgende:
wil je er nog 1tje? heb hem ook namenlijk en Nika is nog nergen aan gehecht.
Ja, die is leuk! De tweeling op mijn werk heeft er ook allebei ééntje. Ze slapen er heerlijk meequote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:47 schreef beefcake het volgende:
Quinten was helemaal blij met AapjeHij heeft hem gisteren de rest van de avond geknuffeld
Ik vond het erg leuk om te zien dat hij hem nog herkende!
Dus namens Quinten: Be bedankt!![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |