Sugarquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:09 schreef Sugar het volgende:
[ afbeelding ]
Is er iemand die het beertje van Storm toevallig ook heeft en kan missen? Of het beertje ergens gezien heeft?
Hij is er echt gek op en ik zou graag een tweede voor hem hebben.
Het beertje is van Bukowski.
[ afbeelding ]
 , zoek je nog een beertje (/schaapje zeggen wij) voor Storm?
 , zoek je nog een beertje (/schaapje zeggen wij) voor Storm?  ?)
?) 

Onvoorstelbaar dat het dan dezelfde ooit wasquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:45 schreef Sugar het volgende:
Oeh, DeLiedje, we willen er heel graag eentje met hulp van je tante proberen te kopen! Die van Storm is wit eigenlijk.
 !
 ! 

Ik heb er inmiddels een op komst, dankzij Moots, maar ik zou graag een reserve willen, om te voorkomen dat we weer een keer zonder zitten. Dus mocht iemand er nog een hebben, ik houd me ten zeerste aanbevolenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:38 schreef beefcake het volgende:
GEZOCHT Wegens verlies
Knuffelaapje die in het kraampakket van Menzis zat. Niet het aapje met poten, maar met een lapje als lijfje. Dit is hem:
Menzis heeft ze niet meer en ze worden ook niet meer gemaakt bij de fabrikant (hij is vervangen door het exemplaar met poten). Heeft iemand hier er misschien een voor mij liggen? Op Marktplaats staan ze ook, maar ik vind dat er een beetje te veel voor gevraagd/geboden wordt. Ik heb er zo'n 7 euro wel voor over.

Ja, helaas wordt er niet gereageerd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:22 schreef Lois het volgende:
Ingrid ik zie er zo al 5 op marktplaats staan.
Slaapmeisje heb je een foto van Apie? Dan kan ik even kijken of ik hem hier heb liggen.

Ik zal eraan denken als hij wakker is, dan is Apie vast ook weer wakker
 Ik zal eraan denken als hij wakker is, dan is Apie vast ook weer wakker  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |