Nee er is niets met de reserve knuffels,maar ik wil er ééntje geven aan Mandy de oppas, ze vroeg er al eerder om, maar 1 beer ligt in het bedje van Thijsquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:18 schreef livelink het volgende:
Bar, is er iets gebeurd met je reserveknuffels die je al had? Of wil je er voor de zekerheid nog eentje bij?

Volgens mij heb ik die bij de Action gezien, maar dat al wel een tijd geleden!quote:Op zondag 29 april 2007 12:29 schreef cattie het volgende:
Opsporing verzocht!
Ive heeft een knuffel waar hij erg gehecht aan is, hij slaapt er altijd mee. Voor de zekerheid zou ik graag een reserve hebben. (En voor ongelukjes, vrijdag had Ive over de knuffel heen gespuugd en moest hij dus in de was. Een andere knuffel werd niet echt met enthousiasme begroet.)
Ik heb de knuffel tijdens mijn zwangerschap van iemand gekregen, maar weet niet meer van wie.
Als iemand deze knuffel nog heeft liggen en wel kwijt wil of weet waar hij te koop is, dan hoor ik het graag!
[afbeelding]
[afbeelding]

quote:Op zondag 29 april 2007 21:09 schreef pinquit het volgende:
even tussendoor in het verkeerde topic: net na ik dit bericht typ, stapt max zo de kamer doorzonder te waarschuwen loopt mn kleine ventje los
![]()
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |