abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61215353
Wat een verschil! Niet geloven dat die ooit hetzelfde waren.

De drie schapen van Anna worden door elkaar gebruikt, dus die kan ze zo inwisselen. Weet alleen niet wat we moeten als de labeltjes het helemaal begeven.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:18:14 #227
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_61215544
Is Anna ook zo'n labeltjes-fanaat?

Tip: nu vast zoeken naar labeltjes van hetzelfde materiaal. Christan was gek op die zachte, satijnachtige labeltjes. Die zaten toevallig ook in mijn onderbroeken Erg handig Als Pais of Nog-een-Pais een labeltje kwijt was kon ik er zo een nieuwe aan zetten.

Christan had echt een labeltje nodig om te slapen. We liepen een keer op een rommelmarkt en hij had slaap maar het lukte niet om in slaap te komen. Mijn moeder heeft toen snel ergens een knuffeltje met label op de kop getikt en binnen een minuut was hij vast in slaap

Ik kan me ook nog een drama herinneren met een snikkend kind 's avonds laat omdat het labeltje van zijn knuffel af was. Was bij qltel thuis en die kon nergens naaigerei vinden. Is naar de achterburen gelopen om daar naald en draad te lenen Labeltje eraan, en binnen de kortste keren sliep meneer weer prinsheerlijk
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_61222208
oh Sugar die is echt wel megaafgelebberd geknuffeld
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:07:38 #229
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_61225313
Kendahl is wel dol op knuffels, maar ik kan niet zeggen dat hij één favoriet heeft. Hij vindt ze allemaal lief. Het zijn er dan ook een hoop. Maar ik geloof dat hij wel gehecht is aan zijn krokodil in bed. Die Barnslig krokodil van de Ikea Maar misschien, wanneer hij wat ouder wordt... als hij wat meer besef krijgt van dingen missen enzo..
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_61232429
Nou hier gelukkig een favoriete knuffel die voorlopig nog wel te krijgen is Zn Bumba moet echt mee naar bed. Hij heeft er al een stuk of 5 versleten want hij kauwde steeds zn neus eraf. Gelukkig is die kauwperiode over en doet hij met de laatste Bumba al een half jaar
Maar nu kreeg hij een konijn van de Ikea en nu is het dus "Bumba en Nijn" die echt bij hm moeten zijn in bed.........
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:08:53 #231
56471 pinquit
oh my lama!
pi_61232990
Max begon met een kraamkadoknuffel. een spookje van badstof dat een collega van mijn moeder zelf gemaakt had. Daarna kreeg hij een labellabel van djulian, voor erbij
Toen ik merkte dat hij heel veel van die 2 knuffels hield heb ik zelf nog een spook gemaakt van een oude handdoek, voor reserve (als spook en doek in de was zijn ofzo) maar hij gebruikt ze nu alle 3 tegelijk
en hij heeft sinds kort ook nog de dode hond knuffeldoek van de hema
Het kraamkado spookje heb ik weggelegd en gevraagd of die vrouw er nog een voor m kon maken, want op de eerste staat zn naam en geboortedatum, dus die wilde ik bewaren (hij plukt dat badstof helemaal uit)
hij maakt altijd een hele stapel knuffels onder zijn hoofd en gaat er dan aan frunniken
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:23:13 #232
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_61233496
dode-hond knuffeldoek? Dat klinkt een beetje als een lugubere knuffel.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:49:00 #233
56471 pinquit
oh my lama!
pi_61234392
het is een lap met een hondenhoofd erop, maar de ogen zijn kruisjes, dus vandaar max vind dat ie slaapt.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_61235537
Sugar beetje hiervan opsturen?
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 19:30:33 #235
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_62650406
Ik zoek geen knuffel double, maar denk toch dat dit het juiste topic is, als het niet zo is, dan hoor ik het graag.
Is er iemand onlangs een knuffel verloren in de Lidl in Groesbeek? Het is een soort van lapje met een konijnen hoofd. Hij ligt er nu al een week of 2 en elke keer als ik het beestje zie denk ik, die moet een kindje ergens vast missen!
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_62654894
Kim heeft tegenwoordig een bed vol knuffels en die moeten allemaal precies goed liggen.
Alleen koe (van ikea) en daatje gaan mee naar beneden. Moeten binnenkort maar eens een reservekoe kopen. Hopelijk is die er nog.
pi_63016697
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 20:47 schreef beefcake het volgende:
Quinten was helemaal blij met Aapje Hij heeft hem gisteren de rest van de avond geknuffeld Ik vond het erg leuk om te zien dat hij hem nog herkende!
Dus namens Quinten: Be bedankt!
[ afbeelding ]
wij zijn ook op zoek naar dit aapje. (Menzis aapje)
Ons mannetje is er nogal aan gehecht....

Mocht er nog iemand zijn die hem over heeft ......
pi_65802609
Mocht iemand dit varkentje van Difrax ergens tegenkomen, wil je het me dan laten weten?

Het is Varken Pai van Difrax en is niet meer leverbaar bij de leverancier en hij staat bij veel webwinkels nog te verkrijgen, maar is daar helaas ook niet meer leverbaar.
Van hoofd tot voetjes ongeveer 32cm.

Ik heb er nu 1tje nog gevonden ergens, dus in principe ben ik uit de brand, maar mocht iemand er 1 tegenkomen, wil je me dan even pm'en?
pi_65805554
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:53 schreef mama20007 het volgende:

[..]

wij zijn ook op zoek naar dit aapje. (Menzis aapje)
Ons mannetje is er nogal aan gehecht....

Mocht er nog iemand zijn die hem over heeft ......
Binnenkort weer verkrijgbaar
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 23 maart 2009 @ 06:38:00 #240
147316 crew  DJMO
#trut
pi_67313654
Mijn mannetje heeft onderstaande van zijn zus gekregen en ik ben wel zo "emo" dat ik niet wil dat deze uiteindelijk helemaal afgekloofd etc in de vuilnisbak wil laten belanden ik wil dus een tweede ervan hebben, maar ik heb geen flauw idee waar ze 'm gekocht heeft. (ik heb het haar wel gevraaagd, maar ze wist het niet precies meer) mijn vraag: weet iemand dat, of heeft iemand er eentje over??
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_67392783
heeft iemand een pip voor mij??
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 maart 2009 @ 17:46:42 #242
13151 crew  Rewimo
pi_67400418
quote:
Op maandag 23 maart 2009 06:38 schreef DJMO het volgende:
Mijn mannetje heeft onderstaande van zijn zus gekregen en ik ben wel zo "emo" dat ik niet wil dat deze uiteindelijk helemaal afgekloofd etc in de vuilnisbak wil laten belanden ik wil dus een tweede ervan hebben, maar ik heb geen flauw idee waar ze 'm gekocht heeft. (ik heb het haar wel gevraaagd, maar ze wist het niet precies meer) mijn vraag: weet iemand dat, of heeft iemand er eentje over??
[ afbeelding ]
Heeft ie een merkje ergens? Wij hebben veel Raffi's hier in huis, als ie erbij zit mag je hem best hebben
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_67404245
DJMO: volgens mij is dat een knuffel van Super de Boer.
Waren toen in de aanbieding.

Ben aan het zoeken maar ben bang dat ik het mis heb.

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2009 19:38:49 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 25 maart 2009 @ 19:45:54 #244
147316 crew  DJMO
#trut
pi_67404662
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:46 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Heeft ie een merkje ergens? Wij hebben veel Raffi's hier in huis, als ie erbij zit mag je hem best hebben
ik schaam me dood hij komt bij diergaarde blijdorp vandaan zie ik nu maar of all places waar ik echt zelden tot nooit kom is het daar omdat ik het te dur vind...
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 maart 2009 @ 20:38:26 #245
13151 crew  Rewimo
pi_67406777
Nou, dat is dan in elk geval op te lossen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 26 maart 2009 @ 09:21:42 #246
147316 crew  DJMO
#trut
pi_67420191
hoe bedoel je rewimo???

FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 26 maart 2009 @ 09:26:07 #247
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67420277
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:45 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik schaam me dood hij komt bij diergaarde blijdorp vandaan zie ik nu maar of all places waar ik echt zelden tot nooit kom is het daar omdat ik het te dur vind...
dat dacht ik al te zien, heb er vorige keer een in handen gehad.
dus die hebben ze nog wel

iemand met een abonnement daar krijgt er als ik t me goed herinner (anders moet ik ff in mijn aboboekje duiken om t na te lezen) ook korting op.

[ Bericht 7% gewijzigd door Ynske op 26-03-2009 09:32:25 ]
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 26 maart 2009 @ 09:30:16 #248
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_67420354
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 09:21 schreef DJMO het volgende:
hoe bedoel je rewimo???
door er daar 1 te kopen Ook als hete en dure knuffel is zou ik dat over hebben voor m'n koter hoor.
pi_67420404
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 09:30 schreef Magneet het volgende:

[..]

door er daar 1 te kopen Ook als hete en dure knuffel is zou ik dat over hebben voor m'n koter hoor.
Al zou ik 20 euro voor een echte 2e pip moeten neerleggen.

Ik heb al 2x 13 euro betaald voor een H&M hondje dat het net niet was.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 26 maart 2009 @ 09:35:47 #250
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_67420447
Ik heb vorig jaar in OuwehandsDierenpark 57 euro neergelegd voor een kangoeroeknuffel
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')